Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

  • 1 319 532
  • 6 498

Hyzzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Tähän kiinnostaisi minuakin saada vastaus Nimim. "onnistuin saamaan kaksi perhelippua toiseen finaalipeliin."

Hämmennystä minulle aiheuttaa nyt se, että oikeuttaako yksi lippu sisäänpääsyn yhdelle aikuiselle JA yhdelle alle seitsemän vuotiaalle lapselle? Ts. nyt lipuillani pääsisi kaksi aikuista ja lasta peliin (toinen 3-v ja toinen 4kk). Näin sen ymmärsin tuosta Tepsin sivuillakin mainitusta perhelippupaketin 1+1:stä.

Tepsin nettisivuilla kerrotaan kyllä asiasta jotain, mutta vain runkosarjan osalta ja sekin tieto on viime kaudelta..



Tuus ny Tukio itte selvittään, että olenko väärässä, ihan väärässä vai ihan vaan vitun tyhymä..
Kyllä ainakin itse olen tullut playoffeihin kahdella lipulla (minä, vaimo ja perheemme lapset 2 ja 5 vuotiaat)

Eli lapset pääsevät edelleen vanhempien lipuilla sisään jos istuvat sylissä.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Alle 7 vee ilmaisia, jos ei ole omaa istumapaikkaa. Lastenliput ovat tuosta ylöspäin. Toki jos haluaa natiaiselleen istumapaikan, niin lastenlippu kannattaa ostaa.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tiedä mutta pitihän tämäkin kokea ennen finaali sarjaa. Toivottavasti se joukue joka enemmän haluaa voittaa on keskiössä.
 

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tätä on Twitterin mukaan ollut ihan hemmetisti liikkeellä. Mites, @jelnausen, tuon kanssa kävi?

Mietin, että onko Lippu.fi myynyt koko hallin kahdesti, vai ovatko nuo errorpaikat kuitenkin varattu.

Ostetiin sitten uudet seisomaliput aamulla, kun ei saatu mitään kontaktia lippu.fi ja ei todellakaan halunnut jättää peliä väliin. 15.00 tuli sitten random liput sähköpostiin (eri kuin alunperin tilattu) ilman mitään ilmoitusta. Äppiin tai lippu.fi nettisivulle ei tullut mitään. Vahingossa satuin huomaamaan ne ennen hallille lähtöä. Laitoin siitä sitten viestiä, että voi pistää liput myyntiin ja kävin vielä Gatoradella lipputiskillä ilmottamassa, ettei meillä ole näille käyttöä, että antakaa jollekkin vaikka ilmaiseksi. En tiedä sitten saiko joku nämä liput vielä. Toivottavasti.

Mutta TPS:ltä kun kysyin, kun se oli ainut joka sitten loppuen lopulta vastasi, niin heiltä sain (liian myöhään tosin) viestin että kaikki kenellä on virheilmoitusta pukannut niin kaikille on lippu varattu. Ja jos lippu.filtä ei tule lippua niin TPS hoitaa sitten hallilla. No meille tosiaan tuli sähköpostiin ilman erillistä ilmoitusta ihan eri liput. Seisomat oltiin ostettu ja tuli istumapaikat yläkatsomoon. Toivottavasti meni käyttöön kuitenkin. Mutta aikamoista sekoilua. Tän vielä kruunas, että lippu.fillä kaikki asiakasreitit lauantaisin pois käytöstä paitsi lippupalvelu jossa saa 45s välein kuunnella kuinka lipun voi ostaa netistä ja että palvelee minua mahdollisimman nopeasti. No puolituntia jonossa olleena tulee automaatti viesti, että "Palvelu on väliaikaisesti pois käytöstä, yritä myöhemmin uudelleen". Tässä vaiheessa sitten todettiin että parempi varmaan ostaa uudet seisomaliput kun se on vielä mahdollista ja setviä tätä lippusekoilua sitten paremmalla ajalla. Kun ei ollut tietoa, että onko meillä edes teoriassa lippua kun sivuilla luki että peruutettu tilaus mutta toisaalla luki että onnistunut ja lippuja tehdään.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Melkoista sekoilua :D No. Onhan tämä Internet-systeemi ihan uusi vuonna 2022, joten ei mikään ihme.

Oletettavasti siis kaikki tuplamaksun maksaneet omistavat lippunsa tuplana ja näin ollen tuo loppuunmyymisen nopeus liittyy myös siihen että suuri määrä on varmuudeksi ostanut kahdet liput. Toivottavasti hoitavat homman niin, että nuo saadaan myyntiin.
 

Nauha

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kohtalaista sekoilua, edes 2010 ei muistaakseni ollut tällaista…
En itse pääse näillä näkymin kuin 4. finaaliin, joten en halunnut ottaa errorin jälkeen sitä riskiä, että jäisin kokonaan ilman lippuja ja finaalipeleistä paitsi.
Onneksi molempiin kotipeleihin on aikaa, niin asiaa on aikaa selvittää. Toivottavasti lippu.fi palauttaa maksun ja vapauttaa liput myyntiin, heidän systeemeissään vika kuitenkin on.
 

TST

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Onko muuten tietoa millainen katsomo on H4 katsella peliä? Onnistuin sinne saamaan eilen lauantaimatsiin lipun puoli tuntia kestäneen Lippu.fi kanssa käydyn taistelun jälkeen.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Onko muuten tietoa millainen katsomo on H4 katsella peliä? Onnistuin sinne saamaan eilen lauantaimatsiin lipun puoli tuntia kestäneen Lippu.fi kanssa käydyn taistelun jälkeen.

Lähin kulma voi hieman jäädä pimentoon rivistä riippuen, muuten oikein hyvin näkee pelin. Sen voi luonnollisesti laskea pieneksi miinukseksi, että Tappara hyökkää kyseiseen päätyyn kaksi kertaa.
 

TST

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Lähin kulma voi hieman jäädä pimentoon rivistä riippuen, muuten oikein hyvin näkee pelin. Sen voi luonnollisesti laskea pieneksi miinukseksi, että Tappara hyökkää kyseiseen päätyyn kaksi kertaa.
Tänks. Tuo Kahvaran hyökkäyssuunta nyt on mitä on, Lippu.fi kun ei antanut valita paikkaa vaan arpoi paikan minkä sattui. Pakko oli ottaa kun ei muuta saanut.:D
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ennen oli hyvä katsella matsia siitä C!;n takana olevasta seisomapaikasta mutta viime matsissa ihmettelin yläkatsomosta että se oli oikeestaan tyhjä. Miksi sinne ei pääse?
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Soittivat juuri lipulta pahoittelivat tuota tapausta. Toimittivat tosiaan toiseen katsomoon istumapaikat (B3:sta siirsivät B2-katsomoon) ihan kuten veli jelnausen tuossa todisti.

Hyvä juttu että olivat aktiivisesti liikkeellä ja liput ovat plakkarissa ihan oikeastikin nyt.

Mutta kannattaa tosiaan vastata puhelimeen jos tai kun sieltä soitellaan, niin saatte rahoja takaisin / lippuja.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Ennen oli hyvä katsella matsia siitä C!;n takana olevasta seisomapaikasta mutta viime matsissa ihmettelin yläkatsomosta että se oli oikeestaan tyhjä. Miksi sinne ei pääse?
Ilmeisesti jonkin sortin lehdistöpaikat. Katsoin, että joku yksittäinen toimittaja siellä oli. Puolet voisi ottaa normi käyttöön. Lasten maailmasta voisi avata kulun kaukalon laidalle rakentaa sinne lapsille oman ringside katsomon. Sopisi hyvin siihen B ja C:n kulmaan.
 

Nauha

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@eki likanen on saanut jotain erikoiskohtelua, itse soittelin tänään lippu.fi:lle. Näkivät kyllä heti, että osto epäonnistunut ja palauttavat rahat. Ja näitä tapauksia on tosiaan ollut jonkin verran. En sitten tiedä, jättivätkö minulle soittamatta, kun olin onnistuneen oston tehnyt uudelleen...
Kysyin ihan mielenkiinnosta, että ovatko epäonnistuneen oston liput olleet minulle varattuina ja vapautuvat nyt myyntiin, vai ovatko heti menneet saataville, niin ovat kuulemma vapautuneet heti silloin myyntiin.
Harmillinen homma, mutta ei onneksi tarvinnut alkaa vääntää rahojen palautuksesta.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
@eki likanen on saanut jotain erikoiskohtelua, itse soittelin tänään lippu.fi:lle. Näkivät kyllä heti, että osto epäonnistunut ja palauttavat rahat. Ja näitä tapauksia on tosiaan ollut jonkin verran. En sitten tiedä, jättivätkö minulle soittamatta, kun olin onnistuneen oston tehnyt uudelleen...
Kysyin ihan mielenkiinnosta, että ovatko epäonnistuneen oston liput olleet minulle varattuina ja vapautuvat nyt myyntiin, vai ovatko heti menneet saataville, niin ovat kuulemma vapautuneet heti silloin myyntiin.
Harmillinen homma, mutta ei onneksi tarvinnut alkaa vääntää rahojen palautuksesta.

Tämä on kyllä todella ihmeellistä. Mikäköhän ihmeen juttu tuossa sitten on ollut? Ovat varmaan soittaneet sen verran mitä ovat ehtineet, tms.?

Itse "ostin" liput 12:01 tms., eli veikkaisin että jos siitä jotain jonoa on sen oston kellonajan perusteella tehty, niin ehkä on menty sen mukaan? Yhtä kaikki, todella ihmeellistä toimintaa. Itsekin vaimon kanssa ihmettelin, että kun näitä keissejä on tiedossa iso läjä, niin soittavatko oikeasti pääsiäismaanantaina nuo läpi? Ilmeisesti eivät ainakaan kaikkia.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Kaikille turkulaisfaneille lienee selvää, että elämä Turkuhallissa tehdään tuolle Tapparan vaihtoaition takana kitisevälle itkijälle tänä keväänä aivan vitun vaikeaksi?
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kaikille turkulaisfaneille lienee selvää, että elämä Turkuhallissa tehdään tuolle Tapparan vaihtoaition takana kitisevälle itkijälle tänä keväänä aivan vitun vaikeaksi?
Kusisin niskaan, mutta on niin pieni pippeli, et kusikin tulee karvoja pitkin.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
tps.lippu.fi -osoitteesta saa vielä yläkatsomolippuja, äkkiä sieltä hakemaan jos puuttuu.

Ei niitä montaa ole, mutta muutama kuitenkin.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
"Lauantaina käynnissä olevat Messukeskuksen Karavaanarimessut tuovat Artukaisiin liikenneruuhkan, johon on syytä varautua."

Vähän ylimääräistä ruuhkaa jo muuten täyden hallin lisäksi Artukaisissa, ovet auki 15:00. Ajoissa ja vähän ennen liikkeelle hallille menijät!
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
:D Huutonaurua noille karavaanarimessuille! Ihan kun tuolla ei olisi jo ihan tarpeeksi sirkusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös