Tätä on Twitterin mukaan ollut ihan hemmetisti liikkeellä. Mites, @jelnausen, tuon kanssa kävi?
Mietin, että onko Lippu.fi myynyt koko hallin kahdesti, vai ovatko nuo errorpaikat kuitenkin varattu.
Onko muuten tietoa millainen katsomo on H4 katsella peliä? Onnistuin sinne saamaan eilen lauantaimatsiin lipun puoli tuntia kestäneen Lippu.fi kanssa käydyn taistelun jälkeen.
Tänks. Tuo Kahvaran hyökkäyssuunta nyt on mitä on, Lippu.fi kun ei antanut valita paikkaa vaan arpoi paikan minkä sattui. Pakko oli ottaa kun ei muuta saanut.:DLähin kulma voi hieman jäädä pimentoon rivistä riippuen, muuten oikein hyvin näkee pelin. Sen voi luonnollisesti laskea pieneksi miinukseksi, että Tappara hyökkää kyseiseen päätyyn kaksi kertaa.
Ilmeisesti jonkin sortin lehdistöpaikat. Katsoin, että joku yksittäinen toimittaja siellä oli. Puolet voisi ottaa normi käyttöön. Lasten maailmasta voisi avata kulun kaukalon laidalle rakentaa sinne lapsille oman ringside katsomon. Sopisi hyvin siihen B ja C:n kulmaan.Ennen oli hyvä katsella matsia siitä C!;n takana olevasta seisomapaikasta mutta viime matsissa ihmettelin yläkatsomosta että se oli oikeestaan tyhjä. Miksi sinne ei pääse?
@eki likanen on saanut jotain erikoiskohtelua, itse soittelin tänään lippu.fi:lle. Näkivät kyllä heti, että osto epäonnistunut ja palauttavat rahat. Ja näitä tapauksia on tosiaan ollut jonkin verran. En sitten tiedä, jättivätkö minulle soittamatta, kun olin onnistuneen oston tehnyt uudelleen...
Kysyin ihan mielenkiinnosta, että ovatko epäonnistuneen oston liput olleet minulle varattuina ja vapautuvat nyt myyntiin, vai ovatko heti menneet saataville, niin ovat kuulemma vapautuneet heti silloin myyntiin.
Harmillinen homma, mutta ei onneksi tarvinnut alkaa vääntää rahojen palautuksesta.
Kusisin niskaan, mutta on niin pieni pippeli, et kusikin tulee karvoja pitkin.Kaikille turkulaisfaneille lienee selvää, että elämä Turkuhallissa tehdään tuolle Tapparan vaihtoaition takana kitisevälle itkijälle tänä keväänä aivan vitun vaikeaksi?
Etolasta jatkoletkua.Kusisin niskaan, mutta on niin pieni pippeli, et kusikin tulee karvoja pitkin.
Näen tässä aihiota suviseurat goes tailgate tyyppisille kinkereille.:D Huutonaurua noille karavaanarimessuille! Ihan kun tuolla ei olisi jo ihan tarpeeksi sirkusta.