Tuonne CMore ketjuun jo kirjoittelinkin, että kyllä Tepsillä on tosi hieno alkushow, mitä ei turhaan ole kehuttu. Nyt vielä finaaleissa tehostettu edelleen. Toki harmitti että telkussa ei sitten kunnolla tai itse asiassa ollenkaan välitetty tätä tunnelmaa, vaan selostajan piti kertoa kokoonpanoista ja luoda tunnelmaa. Tästä en siis Alkiota syytä, mutta tuossa olisi pitänyt olla tilanne missä olisi välitetty kuvaa ja ääntä.
Ainut mitä ihmettelin tänään oli se, että pelikatkoilla soitettiin paljon (minun mielestä) teknoa tms musiikkia. Kunnon rockia sen tulisi kuitenkin olla ja näin mun mielestä Turussa on aiemmin ollut?! Samoin välillä olisi hyvä kun yleisöä on näin paljon ja tunnelmaa riittää, ettei jokaisella pelikatkoilla tarvitsisi musiikkia olla ollenkaan.
Ainut mitä ihmettelin tänään oli se, että pelikatkoilla soitettiin paljon (minun mielestä) teknoa tms musiikkia. Kunnon rockia sen tulisi kuitenkin olla ja näin mun mielestä Turussa on aiemmin ollut?! Samoin välillä olisi hyvä kun yleisöä on näin paljon ja tunnelmaa riittää, ettei jokaisella pelikatkoilla tarvitsisi musiikkia olla ollenkaan.