Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

• 1 434 986
  • 7 012

kiripuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Carolina Hurricanes
Siis eihän TPS tällä ottelulla mitään pride-organisaatiota
Herää jo ! Lipun alkuperä ja värit on pride- organisaatiosta ja erityisesti vuoden 2015 jälkeen pride- organisaatio on erittäin politisoitunut. Yhdenvertaisuuslaki on paljon isompi asia, kuin sateenkaarikansan ajama politiikka. Valitettavasti sille - yhdenvertaisuudelle - ei löydy omaa värikoodia ja lippua, jonka alla me kaikki voitaisiin olla yhdenvertaisina.

Mutta tänään oli hieno jääkiekko-ottelu sekä tunnelma ja Tepsi olisi ansainnut enemmän. Uskon, että vielä tullaan. Ensi viikko on erittäin tärkeä.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
En tiedä onko oikea ketju mutta laitanpa tänne..

Eli, jos ei mitään mullistavaa tapahdu, olen lähdössä reissuun ensi viikolla. Jos oikein olen ymmärtänyt, @-TMA- voi vaikka vielä vahvistaa sen että voin antaa oman kausikorttini siksi aikaa toisen käyttöön? Eli jos niin saa tehdä, antaisin sen mielelläni jollekin sellaiselle käyttöön jolla ei ole välttämättä rahaa käydä peleissä. Näillä näkymin siis olen kuukauden reissussa ja sen ajan saisi korttia käyttää. Pidätän oikeuden muutoksiin, tässä on vielä pari muuttujaa.
Saa laittaa vaikka yksityisviestiä niin katsellaan jos voin sen jollekin lainata.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
En tiedä onko oikea ketju mutta laitanpa tänne..

Eli, jos ei mitään mullistavaa tapahdu, olen lähdössä reissuun ensi viikolla. Jos oikein olen ymmärtänyt, @-TMA- voi vaikka vielä vahvistaa sen että voin antaa oman kausikorttini siksi aikaa toisen käyttöön? Eli jos niin saa tehdä, antaisin sen mielelläni jollekin sellaiselle käyttöön jolla ei ole välttämättä rahaa käydä peleissä. Näillä näkymin siis olen kuukauden reissussa ja sen ajan saisi korttia käyttää. Pidätän oikeuden muutoksiin, tässä on vielä pari muuttujaa.
Saa laittaa vaikka yksityisviestiä niin katsellaan jos voin sen jollekin lainata.

Kyllä, näin voi tehdä, vaikka en -TMA- olekaan. Appissa on lainausmahdollisuus, jolloin tuon tietyn aikaa kausikortti näkyy vastaanottajan appissa.

Itse lainaan usein kausikorttiani kavereille / tutuille, jos paikalle en ole menossa.

-TMA-

Jäsen
Kyllä, näin voi tehdä, vaikka en -TMA- olekaan. Appissa on lainausmahdollisuus, jolloin tuon tietyn aikaa kausikortti näkyy vastaanottajan appissa.

Itse lainaan usein kausikorttiani kavereille / tutuille, jos paikalle en ole menossa.

Kyllä juuri näin eli sieltä löytyy Kausikortti-kohdasta kortin alta toiminto Lainaa kausikorttia, niin sillä saa kortin lainattua esim. rajatuksi ajaksi eteenpäin.

Tarasenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, St. Louis Blues, Manchester United
Tähän liittyen: onko Osku Valtonen lähtenyt pois Tepeksestä jossain vaiheessa? Vai luinko henkilöstölistan vain ns. perssilmällä?
Eihän tuosta ole kuin vasta 9 vuotta kun poistui Palloseuran palkkalistoilta. Toki sittemmin (ja edelleen) tehnyt ilmeisesti friikkuna ainakin noita juontohommia hallilla ja hunajacastissa.

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Onkohan huomiseen peliin jaettu lippuja vai vetääkö hiihtoloma? Hyvin on harmaata anniskelukatsomossa ja osittain ylhäälläkin.

Liitteet

• Screenshot 2025-02-18 131152.png
    Screenshot 2025-02-18 131152.png
    57,1 KB · kertaa luettu: 51
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy