Tällaista itsekin muistelin, mutta tuo heitti tuolta Tepsin sivuilta minut aina tuonne Lippu.fi sivuille, jossa ei katsomokarttaa ole ja en uskaltanut kovin montaa kertaa yrittää ettei jää ihan ilman lippuja. Täytyy jatkossa kirjoittaa näemmä tuo osoite tuonne selaimeen niin pääsee itse valitsemaan paikat. Ihan ok paikat nuokin on, mutta E5:ssa tottunut katsomaan.Lippu.fi ei näköjään ole, Tps.lippu.fi näyttää katsomokartankin.
… en osaa nyt käyttää tätä lainaustoimintoa kunnolla, mutta tuon lisäksi minulla lukee ”peruutettu” ja tilauksen jälkeen tuli erroria.
Saas nähdä.
Täällä kävi sama. Rahat lähti tililtä ja tilaus näkyy peruutettuna omilla Lippu.fi sivuilla. Ostin varmuudeksi toisen lipun, sen kanssa homma toimi normaalisti. Saapa nähdä, mikä on tuon toisen lipun kohtalo.
Mä olen vieläkin täällä hevonpersehessä, jossa täytyy itse polkea dynamolla interweb-kenttä atk:n ympärille.Melkoinen myyntihulina näköjään käynnissä. Omissa ahnaissa näpeissä toki jo ovat liput lauantaille.
Siellä on CMoren selostamo ylhäällä keskellä tuossa G5 ja G3 välissä.Puolen tunnin yrittämisen jälkeen onnistuin saamaan kolme vierekkäistä G5 näkörajoitepaikoista. Kun viimeksi olin G-katsomossa, ei ollut vielä mitään näkörajoitteita (tyyliin 15 vuotta sitten), mitäs siellä nykyään oikein on edessä?
Siellä on CMoren selostamo ylhäällä keskellä tuossa G5 ja G3 välissä.
Kaikki jotka myydään ei näkörajoitettuina, ovat 100% hyviä. Näkörajoituspaikoilta näkee myös vallan hyvin, mutta Alkio voi välillä vähän liikkua tuolla katsomoselostamossa, niin teoriassa noilta paikoilta voi vähän tulla eteen tai jotain selostamon välineistöä kai voi ehkä vähän peittää näkymää. En kuitenkaan jättäisi ostamatta finaalilippuja tuon takia, ihan hyviä ovat!Mitenkä pahasti se terrorisoi G3 ja G5 katsomoja? Osaako joku kokemusasiantuntija sanoa? Onko ne paikat varmuudella täysin hyviä edellä mainituissa katsomoissa, mitä ei myydä näkörajoitettuna...?
No perskeles, mun mielestä se tiistain ottelu oli melkein haastavampi! On kyl pienestä kiinni mihin bittirakoon osuu.Valitsin sotani ja siirryin valkkaamaan lippuja kotiottelu numero kakkoseen.
Se tiistai onnistui täältä käsin helposti.No perskeles, mun mielestä se tiistain ottelu oli melkein haastavampi! On kyl pienestä kiinni mihin bittirakoon osuu.
Paikkoja hallilta vielä löytyisi, mutta en tohdi jättää jälkikasvua vielä käteni ulottumattomiin.
Glory Hunter on saanut itselläni aivan uuden merkityksen viime vuosina. Vanheneminen ja elämäntilanteen muuttuminen on muuttanut myös omaa suhtautumistani Tepsiin. En vain enää ehdi käymään peleissä samalla tavalla kuin aiemmin, elämässä on nykyisin niin paljon muutakin. Tästä huolimatta olen kuitenkin katsonut 5-10 peliä lukuunottamatta kaikki pelit tällä kaudella. Livenä olen nähnyt 5 ottelua, joista 3 ovat olleet pudotuspelejä. Luultavasti löydän itseni lehtereiltä myös tulevana lauantaina. TPS merkitsee yhä, mutta sen merkitys on muuttanut muotoaan. Pleijareihin tulee lähdettyä matalammalla kynnyksellä, mutta valitettavasti tiistai SaiPan edelle menee monta muutakin asiaa. En tiedä millä se yleisökeskiarvo saataisiin sinne 6-7t runkosarjassa, mutta playoffit ovat osoittaneet, että TPS kiinnostaa edelleen.
Terveisin
Kampitus
Nykyinen Glory Hunter, entinen kannattaja.
Pienen kiroilun jälkeen kaikki seitsemän lippua sai mitä pitikin. Ja bonuksena kukaan ei joudu yksin istumaan! Huomattavasti toimivampi tuo tps.lippu.fi Kiitos tästä vinkistä!Seitsemän kertaa virtuaalijonossa ja aina takas lähtöruutuun, tasan klo 12 olin ostamassa. Taitaa jäädä tyhjä arpa, vittu.
Ainakin näin aikaisemmin on ollut.Tästä tuli mieleeni, että eikös se muuten niin ole, että alle 7-vuotiaat pääsee halliin ilman lippua syliin istumaan?
Meniköhän toi oma lippuostos nyt perseellee. Ekana virtuaalijonossa ja erroria. Uus yritys ja maksun jälkeen tuli errori. Tilauksissa lukee, että peruutettu mutta sen kun klikkaa auki niin näkyy että onnistunut ja lippuja valmistellaan. Vartissa ei kuitenkaan lippuja ole tullut. Ja raha tietenkin lähti tililtä.
Palataas vähän vielä eiliseen. Oli kyllä tosi hieno homma päästä matsia kattomaan, varsinkin kun Palloseurakin voitti. Tunnelma oli huikea, minkä aisti jopa piippuhyllyn aitiostakin.
Mutta, mutta.. en tiedä, olenko ainoa jonka mielestä toi peli itsessään on aika paskaa. Roiskimista, neppailua, miekkailua, propellikiekkoja yms. Pidemmät kiekonhallinnat ja syöttökuviot ovat satunnaisia. Pääsääntöisesti kiekko lyödään punaviivan jälkeen päätyyn ja siellä sitten painitaan loputtomasti. Vauhtia on helvetisti, mutta taidot ovat vauhtiin verratuna aika puutteelliset. Eilinen taas todisti, miksi mun pelien liveseuraaminen on jäänyt aika vähille, mutta onhan se kiva päästä silloin tällöin kattomaan tunnelmaltaan kiihkeää urheilutapahtumaa. Ei voittavan pelin tarvitsekkaan miellyttää ketään kuten Ruben Rafkin tässä taannoin sanoi TPS:n pelaamisesta.
Tähän kiinnostaisi minuakin saada vastaus Nimim. "onnistuin saamaan kaksi perhelippua toiseen finaalipeliin."Tästä tuli mieleeni, että eikös se muuten niin ole, että alle 7-vuotiaat pääsee halliin ilman lippua syliin istumaan?
"Alle 7-vuotiaat lapset pääsevät runkosarjan 2020-2021 kotiotteluihin ilmaiseksi huoltajan seurassa (sisäänpääsyyn ei sisälly omaa istumapaikkaa).
Perhelippupaketit (1 aikuinen + 1 lapsi) ovat saatavilla runkosarjassa Perhekatsomoon G. HOX! Osta aina 2 lippua, tällöin tilaukseen tulee toinen aikuisten ja toinen lasten lippuna."
Kyllä ainakin itse olen tullut playoffeihin kahdella lipulla (minä, vaimo ja perheemme lapset 2 ja 5 vuotiaat)Tähän kiinnostaisi minuakin saada vastaus Nimim. "onnistuin saamaan kaksi perhelippua toiseen finaalipeliin."
Hämmennystä minulle aiheuttaa nyt se, että oikeuttaako yksi lippu sisäänpääsyn yhdelle aikuiselle JA yhdelle alle seitsemän vuotiaalle lapselle? Ts. nyt lipuillani pääsisi kaksi aikuista ja lasta peliin (toinen 3-v ja toinen 4kk). Näin sen ymmärsin tuosta Tepsin sivuillakin mainitusta perhelippupaketin 1+1:stä.
Tepsin nettisivuilla kerrotaan kyllä asiasta jotain, mutta vain runkosarjan osalta ja sekin tieto on viime kaudelta..
Tuus ny Tukio itte selvittään, että olenko väärässä, ihan väärässä vai ihan vaan vitun tyhymä..