Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

  • 1 318 138
  • 6 498

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
G5 vielä parikymmentä paikkaa, jopa vierekkäin. Ravintolakatsomossa paljon tilaa.
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lippu.fi ei näköjään ole, Tps.lippu.fi näyttää katsomokartankin.
Tällaista itsekin muistelin, mutta tuo heitti tuolta Tepsin sivuilta minut aina tuonne Lippu.fi sivuille, jossa ei katsomokarttaa ole ja en uskaltanut kovin montaa kertaa yrittää ettei jää ihan ilman lippuja. Täytyy jatkossa kirjoittaa näemmä tuo osoite tuonne selaimeen niin pääsee itse valitsemaan paikat. Ihan ok paikat nuokin on, mutta E5:ssa tottunut katsomaan.
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
… en osaa nyt käyttää tätä lainaustoimintoa kunnolla, mutta tuon lisäksi minulla lukee ”peruutettu” ja tilauksen jälkeen tuli erroria.
Saas nähdä.

Täällä kävi sama. Rahat lähti tililtä ja tilaus näkyy peruutettuna omilla Lippu.fi sivuilla. Ostin varmuudeksi toisen lipun, sen kanssa homma toimi normaalisti. Saapa nähdä, mikä on tuon toisen lipun kohtalo.
 

Nauha

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täällä kävi sama. Rahat lähti tililtä ja tilaus näkyy peruutettuna omilla Lippu.fi sivuilla. Ostin varmuudeksi toisen lipun, sen kanssa homma toimi normaalisti. Saapa nähdä, mikä on tuon toisen lipun kohtalo.

Sama juttu. Ja jälkimmäisestä onnistuneesta liput tuli heti sähköpostiin ilman odotusaikoja.
Kurkkasin UKK:sta, niin siellä oli onneksi maininta tästä tilanteesta: pitää ilmeisesti olla yhteydessä asiakaspalveluun. Rasittavaa, mutta ei voi mitään ja onneksi liput on taskussa!
 

Saksipotku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huikeaa, että tuohon neljänteenkin finaaliin alkaa olla jo kaikki vierekkäiset paikat menneet. Finaalinälkä Turussa on ihan jäätävä. Voin vaan kuvitella, mikä kisa lipuista tulee jos Tepsi johtaa sarjaa 3-2 ja Game 6 vappuaattona lauantaina tulossa. Onnistui sentään näihin kahteen ekaan kotimatsiin liput, Tampereelle ei taida jaksaa ennen kun on mestaruus katkolla.
 

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Puolen tunnin yrittämisen jälkeen onnistuin saamaan kolme vierekkäistä G5 näkörajoitepaikoista. Kun viimeksi olin G-katsomossa, ei ollut vielä mitään näkörajoitteita (tyyliin 15 vuotta sitten), mitäs siellä nykyään oikein on edessä?
 

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Melkoinen myyntihulina näköjään käynnissä. Omissa ahnaissa näpeissä toki jo ovat liput lauantaille.
Mä olen vieläkin täällä hevonpersehessä, jossa täytyy itse polkea dynamolla interweb-kenttä atk:n ympärille.

Sen verran oli ruuhkasta lipunmyynnissä että ei siitä saatana tullut mitään. Sitte ku tuli ja liput vilahti ostoskorissa, ni sitten se olikin hetken päästä tyhjä :itkupotkuraivari:

Valitsin sotani ja siirryin valkkaamaan lippuja kotiottelu numero kakkoseen.
Sieltä sitten sainkin paikan tyttärelle Mutkaan ja itelle jakkaran siitä vierestä.

On tää yks saatanan työmaa!
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tuokin antaa yleisölle potkua, kun joukkue on näyttänyt kaivanneensa isoa yleisöä ja pelaa hyvin kotiottelut. Joskus kun ei kotimatseissa haluttu menestyä oikein mitenkään.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Puolen tunnin yrittämisen jälkeen onnistuin saamaan kolme vierekkäistä G5 näkörajoitepaikoista. Kun viimeksi olin G-katsomossa, ei ollut vielä mitään näkörajoitteita (tyyliin 15 vuotta sitten), mitäs siellä nykyään oikein on edessä?
Siellä on CMoren selostamo ylhäällä keskellä tuossa G5 ja G3 välissä.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Mitenkä pahasti se terrorisoi G3 ja G5 katsomoja? Osaako joku kokemusasiantuntija sanoa? Onko ne paikat varmuudella täysin hyviä edellä mainituissa katsomoissa, mitä ei myydä näkörajoitettuna...?
Kaikki jotka myydään ei näkörajoitettuina, ovat 100% hyviä. Näkörajoituspaikoilta näkee myös vallan hyvin, mutta Alkio voi välillä vähän liikkua tuolla katsomoselostamossa, niin teoriassa noilta paikoilta voi vähän tulla eteen tai jotain selostamon välineistöä kai voi ehkä vähän peittää näkymää. En kuitenkaan jättäisi ostamatta finaalilippuja tuon takia, ihan hyviä ovat!
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Valitsin sotani ja siirryin valkkaamaan lippuja kotiottelu numero kakkoseen.
No perskeles, mun mielestä se tiistain ottelu oli melkein haastavampi! On kyl pienestä kiinni mihin bittirakoon osuu.
 

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No perskeles, mun mielestä se tiistain ottelu oli melkein haastavampi! On kyl pienestä kiinni mihin bittirakoon osuu.
Se tiistai onnistui täältä käsin helposti.

Hieman ehkä jopa lapsellista (ja hieman jopa hävettää oma käytös), mutta suusta pääsi monta rumaa sanaa ja emäntäkin isosti huomautteli kun toi lauantain lippumettästys kusahti.

Meni vaan hermo, kun netti tökkii ja päivittää ja kolme lippua ostoskorissa ja *PUF* ostoskori on tyhjä. Sitten myynnissä ei-oota.
Paikkoja hallilta vielä löytyisi, mutta en tohdi jättää jälkikasvua vielä käteni ulottumattomiin.
 

Yopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Glory Hunter on saanut itselläni aivan uuden merkityksen viime vuosina. Vanheneminen ja elämäntilanteen muuttuminen on muuttanut myös omaa suhtautumistani Tepsiin. En vain enää ehdi käymään peleissä samalla tavalla kuin aiemmin, elämässä on nykyisin niin paljon muutakin. Tästä huolimatta olen kuitenkin katsonut 5-10 peliä lukuunottamatta kaikki pelit tällä kaudella. Livenä olen nähnyt 5 ottelua, joista 3 ovat olleet pudotuspelejä. Luultavasti löydän itseni lehtereiltä myös tulevana lauantaina. TPS merkitsee yhä, mutta sen merkitys on muuttanut muotoaan. Pleijareihin tulee lähdettyä matalammalla kynnyksellä, mutta valitettavasti tiistai SaiPan edelle menee monta muutakin asiaa. En tiedä millä se yleisökeskiarvo saataisiin sinne 6-7t runkosarjassa, mutta playoffit ovat osoittaneet, että TPS kiinnostaa edelleen.

Terveisin
Kampitus
Nykyinen Glory Hunter, entinen kannattaja.

Aika kaukana mistään kullankaivajasta olet, jos noin monta peliä olet tällä kaudella tavalla tai toisella nähnyt. Ajatuksesta kuitenkin ihan samaa mieltä ja pystyn tuohon ajatukseen asettumaan. Entisenä kausikorttilaisena mutta nykyään muualla asuvana TPS-kannattajuus on hiljalleen muuttanut täysin muotoaan. En minä jaksa enää jokaista peliä seurata vähintään liveseurantatasolla - en enää edes tiedä välttämättä miten pelit ovat parin viime viikon aikana menneet. Muutaman kerran kaudessa sitä silti haluaa ajoittaa reissun Turkuun niin, että pääsee areenalle katsomaan kotiottelua. Finaalilauantai oli ihan no-brainer yrittää paikan päälle, kun mahdollisuus lähtöön on olemassa.

Muistan toki 2010 itsekin kironneeni, kun jäi joku pudotuspeleistä näkemättä kun gloryhunterit veivät paikan minulta, joka oli aiempien vuosien tappiot ja konkurssiuhat niellyt paikan päällä. Hienoahan tuo kuitenkin oli, että halli oli täynnä ja tunnelma loistava. Sille pohjan luovat ne hallilla säännöllisesti olevat. Muitakin kuitenkin tarvitaan, koska tuo pohjamassa ei ole tarpeeksi suuri hallia täyttämään. Toivottavasti tästä huumasta saadaan tuota joukkoa taas kasvatettua vaikka sitten aloittamalla kausikorttimyynti areenalla jo ensi lauantaina. Ehkä jokunen satunnaiskävijä voisi langeta houkutukseen.
 

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tästä tuli mieleeni, että eikös se muuten niin ole, että alle 7-vuotiaat pääsee halliin ilman lippua syliin istumaan?
Ainakin näin aikaisemmin on ollut.
Pari kertaa kokeilin muinoin, mutta meinas lapsi lentää kaukaloon muutaman kerran ni sitten vaan omaa jakkaraa hällekin.
Nyt se menee jo onneksi Mutkassa niin, että oma mesta sopivan lähellä.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Meniköhän toi oma lippuostos nyt perseellee. Ekana virtuaalijonossa ja erroria. Uus yritys ja maksun jälkeen tuli errori. Tilauksissa lukee, että peruutettu mutta sen kun klikkaa auki niin näkyy että onnistunut ja lippuja valmistellaan. Vartissa ei kuitenkaan lippuja ole tullut. Ja raha tietenkin lähti tililtä.

Tätä on Twitterin mukaan ollut ihan hemmetisti liikkeellä. Mites, @jelnausen, tuon kanssa kävi?

Mietin, että onko Lippu.fi myynyt koko hallin kahdesti, vai ovatko nuo errorpaikat kuitenkin varattu.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Onnistuin saamaan molempiin peleihin liput, vaikka nukuinkin lipunmyynnin alkamisen ohi. Lauantaina toki joutuu seisoskelemaan, mutta pääasia että pääsee hallille.

Alkais jo.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Palataas vähän vielä eiliseen. Oli kyllä tosi hieno homma päästä matsia kattomaan, varsinkin kun Palloseurakin voitti. Tunnelma oli huikea, minkä aisti jopa piippuhyllyn aitiostakin.
Mutta, mutta.. en tiedä, olenko ainoa jonka mielestä toi peli itsessään on aika paskaa. Roiskimista, neppailua, miekkailua, propellikiekkoja yms. Pidemmät kiekonhallinnat ja syöttökuviot ovat satunnaisia. Pääsääntöisesti kiekko lyödään punaviivan jälkeen päätyyn ja siellä sitten painitaan loputtomasti. Vauhtia on helvetisti, mutta taidot ovat vauhtiin verratuna aika puutteelliset. Eilinen taas todisti, miksi mun pelien liveseuraaminen on jäänyt aika vähille, mutta onhan se kiva päästä silloin tällöin kattomaan tunnelmaltaan kiihkeää urheilutapahtumaa.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Palataas vähän vielä eiliseen. Oli kyllä tosi hieno homma päästä matsia kattomaan, varsinkin kun Palloseurakin voitti. Tunnelma oli huikea, minkä aisti jopa piippuhyllyn aitiostakin.
Mutta, mutta.. en tiedä, olenko ainoa jonka mielestä toi peli itsessään on aika paskaa. Roiskimista, neppailua, miekkailua, propellikiekkoja yms. Pidemmät kiekonhallinnat ja syöttökuviot ovat satunnaisia. Pääsääntöisesti kiekko lyödään punaviivan jälkeen päätyyn ja siellä sitten painitaan loputtomasti. Vauhtia on helvetisti, mutta taidot ovat vauhtiin verratuna aika puutteelliset. Eilinen taas todisti, miksi mun pelien liveseuraaminen on jäänyt aika vähille, mutta onhan se kiva päästä silloin tällöin kattomaan tunnelmaltaan kiihkeää urheilutapahtumaa. Ei voittavan pelin tarvitsekkaan miellyttää ketään kuten Ruben Rafkin tässä taannoin sanoi TPS:n pelaamisesta.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Tästä tuli mieleeni, että eikös se muuten niin ole, että alle 7-vuotiaat pääsee halliin ilman lippua syliin istumaan?
Tähän kiinnostaisi minuakin saada vastaus Nimim. "onnistuin saamaan kaksi perhelippua toiseen finaalipeliin."

Hämmennystä minulle aiheuttaa nyt se, että oikeuttaako yksi lippu sisäänpääsyn yhdelle aikuiselle JA yhdelle alle seitsemän vuotiaalle lapselle? Ts. nyt lipuillani pääsisi kaksi aikuista ja lasta peliin (toinen 3-v ja toinen 4kk). Näin sen ymmärsin tuosta Tepsin sivuillakin mainitusta perhelippupaketin 1+1:stä.

Tepsin nettisivuilla kerrotaan kyllä asiasta jotain, mutta vain runkosarjan osalta ja sekin tieto on viime kaudelta..

"Alle 7-vuotiaat lapset pääsevät runkosarjan 2020-2021 kotiotteluihin ilmaiseksi huoltajan seurassa (sisäänpääsyyn ei sisälly omaa istumapaikkaa).

Perhelippupaketit (1 aikuinen + 1 lapsi) ovat saatavilla runkosarjassa Perhekatsomoon G. HOX! Osta aina 2 lippua, tällöin tilaukseen tulee toinen aikuisten ja toinen lasten lippuna."

Tuus ny Tukio itte selvittään, että olenko väärässä, ihan väärässä vai ihan vaan vitun tyhymä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös