Kirveellä töitä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tampereen TAPPARA
Erikoista, että Tappara ei ole osallistunut tällä kaudella näiden häntäpään jengien kuppauksiin...no, onhan tässä vielä muutama tunti jäljellä.
Olethan muistanut boikotoida kaikkia Tapparan pelejä aiemmilla kausilla, kun ovat osallistuneet häntäpään joukkueiden kuppaukseen?Itse en ainakaan aio mennä yhteenkään Tapparan kotiotteluun enää tällä kaudella, jossa on vastassa näitä tyhjennysmyyntijoukkueita. Vika on jokaisen sarjan organisaation, kun sallivat tällaisen järjestelmän olemassaolon. Toivottavasti jokainen katsoja tekisi samoin. Vain sillä voi olla jotain näkyvää vaikutusta.
Se on melko absurdia katsella ja kuunnella, kuinka niin monella Liigaan nostetun entisen Mestisseuran kannattajalla takki on kääntynyt. Nyt kun ollaan ylhäällä, tyhjennysmyynnit ymmärretään. Rinnastettavissa politiikkaan. Kun päästään hallitukseen, niin takki kääntyy asiassa kuin asiassa. Pääasia että ollaan siellä mihin ollaan aina haluttu, eikä ajatella järjestelmän rakennevikoja.
Näin kävi, kausi oli 2013-2014.Muistanko oikein, että jonakin keväänä HPK luopui useasta tärkeästä pelaajasta ennen siirtorajaa, mutta lopulta yllättivät ja nousivatkin sääleihin ja sitä kautta 1. kierrokselle, jossa toki hävisivät (Kärpille??) 4-0.
Tosin JMA 2020 ei ole tuo selkäsuorassa hiihtelijä, vaan painaa duunia jokaisella kentän osa alueella, av yv tv ja takakarvaakin. Muuten olet ihan oikeassa.Itseäni ei kiinnostaisi mennä katsomaan esim. Pelicanssia jos siellä vielä tänä keväänä olisi huidellut esim. Juha-Matti Aaltonen selkä suorana vailla mitään kiinnostusta pelin lopputuloksesta. Paljon parempi että esim. siellä Pelicansissa tai muussa mahdollisuudet menettäneessä joukkueessa on pelaajia joita kiinnostaa pelata runkosarja loppuun. Ts. Ihan mielelläni menen katsomaan näitä tyhjennysmyyneitä taistelevia nippuja.
Huhujen mukaan sieltä olis joku lähdössä.Näinköhän TPS ehtii vielä laittaa kaupan auki? Muutama tunti olisi vielä tehokasta osto- ja myyntiaikaa jäljellä.
Piskula on lähdössä IlvekseenHuhujen mukaan sieltä olis joku lähdössä.
Ässät seuraa perässä:Jasper Lindsten vahvistaa Ässien hyökkäystäAi Kärpät aloitti myös tyhjennysmyynnin
No kato, muodin mukana on pysyttävä. Vähän kuin silloin 90-luvulla, kun haluttiin "uudistaa" logoja.Ai Kärpät aloitti myös tyhjennysmyynnin
Voisiko Jokinen tulla meille siivoamaan? Paikka on edelleen auki.Tämä palsta taitaa koskea pelkästään pelaajamyyntejä, mutta sanon silti, että Tepsin toimitusjohtaja Jokinen on myös myytävänä. Ainakin, jos minä saisin päättää. Jokisen saa, vaikka ilmaiseksi.
Lisätään vielä näin jälkikäteen, että Kallion saatte vielä kaupanpäälle.
Siten että ollaan kerätty jo lähes 100 pistettä ja ollaan kolmantena sarjassa kun kymmenisen kierrosta pelejä jäljellä.Saisko tarkennjsta miten se vaikutti positiivisesti KooKoon tämän kauden tekemiseen, ettei viimekaudella myyty pelaajia? Pelsujen pelaajabudjetti ois pudonnu ~200 000€ ens kauteen jos myyntejä ei olisi tehty, niin helppo päätös myydä pelaajia. Toki jos ei oltais myyty ni oltais oltu mestareita ens kaudella ja rahaa ois sitä kautta tullut seuran kassaan.
Et nyt ymmärrä. Miten se myymättä jättäminen on konkreettisesti vaikuttanut tämän kauden suoritukseen?Siten että ollaan kerätty jo lähes 100 pistettä ja ollaan kolmantena sarjassa kun kymmenisen kierrosta pelejä jäljellä.
Mä oon sen verta yksinkertanen että en vieläkään nää näillä asioilla yhteyttä. Miten esim Malten myymättä jättäminen vaikuttaa tän kauden pisteisiin? Ahokas ollut aivan loistava haku joukkueen valmennukseen ja loistavasti kasattu joukkue, mutta en siltikään nää näillä asioilla yhteyttä tyhjennysmyyntiin tai niiden tekemättä jättämiseen.Siten että ollaan kerätty jo lähes 100 pistettä ja ollaan kolmantena sarjassa kun kymmenisen kierrosta pelejä jäljellä.
Siten että ollaan kerätty jo lähes 100 pistettä ja ollaan kolmantena sarjassa kun kymmenisen kierrosta pelejä jäljellä.
Voittaisi Suomen mestaruuden, kuten Kerho myytyään Palven ja lainattuaan pois Vesalaisen.Entä jos KooKoo olisi myynyt pelaajiaan, niin olisiko joukkue pelannut vielä paremmin tällä kaudella?
Mä oon sen verta yksinkertanen että en vieläkään nää näillä asioilla yhteyttä.
Etkö lukenut aikaisempia kysymyksiä ja vastauksia? Siellähän puhuttiin myymättä jättämisen positiivisesta vaikutuksesta. Asiathan ovat toisensa poissulkevia.Entä jos KooKoo olisi myynyt pelaajiaan, niin olisiko joukkue pelannut vielä paremmin tällä kaudella?