CreaseMonkey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin IFK
Toukokuun alusta olen ollut tietyllä tapaa eläkevirassa hieman erilaisessa toimintaympäristössä johon olen tottunut. Kokoajan olen miettinyt, että olenkohan oikeassa paikassa. Tänään sitten meni hermo sen verta kovin, että laitoin pariin paikkaan hakemukset.
Itse samanlaisessa tilanteessa. Plakkariassa on koulutusta vastaava duuni, liikaa en rasitu tai stressaa ja ihan kohtuullinen palkka.
Ei vaan napostele, ei vähääkään. Minulle on oikeastaan herttisen sama mitä vastuualueeni hommille tapahtuu. En todellakaan tarkoita, että tekisin hommani huolimattomasti tai jättäisin niitä tekemättä. Minua ei vaan kiinnosta, jos joku pomo tai muu taho esitykseni "jyrää", semminkin kun minun ja firman näkökannat ovat tietyissä asioissa erilaiset. No sen lauluja laulat, kenen leipää syöt. En vain koe tekeväni itselleni tärkeää tai merkityksellistä duunia.
Itselle on selvää millaista duuni haluan tehdä ja minulla on selvä suunnitelma kuinka tätä unelmaa kohti rämmin, askel kerrallaan. Itsellä on myös laput vetämässä tällä hetkellä, toiset menee sisään ensi viikolla. Tiedän, että jos saisin nyt hakemani paikan, niin nykyinen työnantaja olisi kusessa. Siitä en tunne lainkaan huonoa omaatuntoa paitsi pomon ja duunikavereiden osalta. He ovat hyviä ja mukavia ihmisiä.
Toivotan sinulle onnea hakuun. Paljon ajastamme olemme duunista ja sen pitäisi olla mieluista, motivoiva ja palkitseva.