Gostisbehere
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Philadelphia City of Brotherly Love
Itse olen tässä työskennellyt parisen viikkoa uudessa firmassa. Alku ollut oikein mukava ja työkaverit vaikuttavat myös ihan hyvälle porukalle. Vastuuta on myös annettu heti alusta alkaen. Heti alkuun lyötiin eteen suhteellisen iso asiakkaan tekemä tilaus. Itse menin pikkaisen sekaisin kun keskiviikkona puhelin pärisi töissä. En ollut tallentanut numeroon mitään yhteystietoa mutta näytti erittäin tutulle numerolle. Päätin tämän takia sitten vastata puheluun. Sieltä sitten soiteltiin eräästä toisesta firmasta. Olin tehnyt hakemuksen myös heidän firmaan viime vuoden lopulla. Silloin eivät vain hommat oikein natsanneet kummankaan osalta. Sieltä tuli varsin hyvä työtarjous tiskiin. Sanoin heti että olen juuri kyllä aloittanut jo hommat toisessa firmassa. Pyysivät rauhassa viikonlopun miettimään jospa kiinnostaisi sittenkin vaihtaa firmaa. Viikonlopun sitten mietin että mitä mahdollisesti teen. Ratkaisu oli hyvin helppo lopulta. Jatkan tässä nykyisessä työpaikassa. Jotta homma ei olisi liian helppoa niin sain tänään vielä yhden puhelun. Sieltä soiteltiin ja kyseltiin kuulumisia ja miten on vuosi alkanut. Sitten soittaja ilmoitti että oli saanut tietoonsa että olisin mahdollisesti etsimässä uusia haasteita. Tämän tarjouksen hylkäsin suoraan jo puhelimessa.