Gostisbehere
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Philadelphia City of Brotherly Love
Itse lähdin tällä viikolla etsimään pikkaisen hommia. Tällä hetkellä on omasta vakituisesta työsuhteesta lomautettuna. Tämä lomautus on merkattu kestävän reippaasti 2021 puolelle. Tässä nyt ottanut muutaman kuukauden rauhassa kotona ja leikkinyt tyttären kanssa. Tytär aloittikin tuossa päiväkodissa käymisen niin huomasin että kyllä päivät alkaa olemaan kohtuu pitkiä jos ei tee mitään. Liitosta saan tällä hetkellä varsin mainiota korvausta joten taloudellisesti ei ole mitään paineita töiden puolesta. Sunnuntaina sitten päätin että teen elämäni toisen työnhaun. Edellisestä ja ainoasta onkin kulunut yli 20v. Eipä ollut mitään havaintoa miltä kannattaisi kirjoitella ja paljastaa. Näpyttelin koneella pienen stoorin itsestäni ja omista saavutuksista. Sitten löin perään nipun ihmisiä joilta olin saanut luvan lisätä mahdolliseksi suosittelijaksi.
Työkkärin sivuilta löysin muutaman ihan mielenkiintoisen paikan jotka herättivät mielenkiinnon. Lähetin jokaiseen paikkaan täysin samanlaisen hakemuksen. Parilla firmalla oli omat hakuprosessit joihin pääsin myös laittamaan oman suunnittelemani tekstin. Maanantaina sainkin 3puhelua jossa ilmoitettiin että oltaisiin erittäin kiinnostuneita. Kahden näistä kanssa suoritettiin puhelimitse pikainen työhaastattelu. Tänään tiistaina sain 2 aivan uutta yhteydenottoa jossa tiedusteltiin että olisinko yhä etsimässä hommia. Tällä hetkellä tiedossa olisi takuulla hommia. Itse odotan vielä yhdeltä firmalta vastausta. Toivon mukaan sieltä tulisi myös kiinnostusta. Oma tavoite olisi että mahdollisesti ensi viikolla pääsisi kirjoittaa sopparia johonkin suuntaan. Vaikka hakemani työt eivät välttämättä niitä seksikkäimpiä niin kyllä tuli hyvä mieli kun huomasi että sai aikaan jotain kiinnostusta.
Työkkärin sivuilta löysin muutaman ihan mielenkiintoisen paikan jotka herättivät mielenkiinnon. Lähetin jokaiseen paikkaan täysin samanlaisen hakemuksen. Parilla firmalla oli omat hakuprosessit joihin pääsin myös laittamaan oman suunnittelemani tekstin. Maanantaina sainkin 3puhelua jossa ilmoitettiin että oltaisiin erittäin kiinnostuneita. Kahden näistä kanssa suoritettiin puhelimitse pikainen työhaastattelu. Tänään tiistaina sain 2 aivan uutta yhteydenottoa jossa tiedusteltiin että olisinko yhä etsimässä hommia. Tällä hetkellä tiedossa olisi takuulla hommia. Itse odotan vielä yhdeltä firmalta vastausta. Toivon mukaan sieltä tulisi myös kiinnostusta. Oma tavoite olisi että mahdollisesti ensi viikolla pääsisi kirjoittaa sopparia johonkin suuntaan. Vaikka hakemani työt eivät välttämättä niitä seksikkäimpiä niin kyllä tuli hyvä mieli kun huomasi että sai aikaan jotain kiinnostusta.