Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket sekä Crocodiles Seinäjoki
Irtisanomisen peruste:” Työsopimus on purettu molempien osapuolien yhteisen tahtotilan johdosta”. Epäilisin, että työkkäri syyttää vain ja ainoastaan minua, että ei ole töitä = 3kk karenssi. Syitä oli nimenomaan ihan molemmissa osapuolissa ja vaihtoehdot oli irtisanoutua tai tulla irtisanotuksi. Totesin ylläolevan olevan neutraalein vaihtoehto.

Leukaa rintaan vaan ja alkoholiton elämä meni siinä. Katellaan maanantaina mikä on tulevaisuus vai onko sitä.

Sanottaisiinko näin että harvemmin kannattaa itseirtisanoutua ellei ole vaihtamassa työpaikkaa. Helposti työkkäri katsoo että olet itse edesauttanut irtisanomistasi. Toivottavasti ei.
No tehty mikä tehty joten stemppiä.
Anna pullon hengen pysyä pullossa. Maanantaina armoton työnhaku päälle.
Jotain IT hommaa etsit ja miltä alueelta?
Onko alueellasi esim Facessa työnhaku ryhmiä yms. Aika on toki varsin haastava työn löytymisen kannalta mutta ei muutakuin matoa koukkuun.

Koskaan ei pidä tunnustaa sen ehtii myöhemminkin.

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Helsingin Jokerit
@Pekko Pelikaani Mä en tosiaan hae työtä miltään tietyltä alalta. Pari hakemusta on jo täytetty ja molemmat eri alalta. Tähän tilanteeseen 3kk siivoojana tai kaupan kassana olisi jo lottovoitto ja kaikki yli 0h/vko on kotiinpäin.

En sitten tiedä edesauttaako työttömyys työn saannissa, mutta aiemmin ainakin on selvästi ollut haittaa työnhausta, kun olen töissä ollut.

Kiitos nyt tsempistä kaikille. Aika tyhjä on olo edelleen, eikä paljon huvita edes miettiä tulevaa viikkoa tai kuukautta.

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Sanottaisiinko näin että harvemmin kannattaa itseirtisanoutua ellei ole vaihtamassa työpaikkaa. Helposti työkkäri katsoo että olet itse edesauttanut irtisanomistasi. Toivottavasti ei.
No tehty mikä tehty joten stemppiä.
Anna pullon hengen pysyä pullossa. Maanantaina armoton työnhaku päälle.
Jotain IT hommaa etsit ja miltä alueelta?
Onko alueellasi esim Facessa työnhaku ryhmiä yms. Aika on toki varsin haastava työn löytymisen kannalta mutta ei muutakuin matoa koukkuun.
Näin se taitaa mennä. Jos on itse irtisanoutunut, tai ollut edesauttamassa asiaa, niin karenssia pukkaa. Mutta kuten sanoit, turhapa asiaa enää on murehtia.

Tsemppiä kuitenkin @Karhunkulta, toivottavasti löydät pian uutta duunia!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy