Mielenkiintoista kyllä että Tony Almeida palaa sarjaan ja trailerin perusteella ei niin ystävällisissä merkeissä. Alkaa kyllä muistuttaa Kauniita ja rohkeita kun kuolleista nousee porukka heilumaan.
Huh, tuumasin kaivaa ketjun Dexterin takia, mutta tämä vei heti kaiken huomion, puhutaan toki nykyelämän parhaasta sarjasta. Minulle Jack Bauer kuitenkin starttaa vasta vapun tienoilla ja syykin on selvä. Jaksot otetaan talteen ja sitten ns. tykitetään.
Ei kuulosta kovin järkevältä, että tähän mitään kuolleita palaisi, koska överiäksöniä lukuunottamatta asiallisuuksissa on pysytty. Varmaankin ihan perus-flashbackeja, mutta mistä minä tietäisin, koska en edes traileria ole katsonut (enkä siis haluakaan etukäteen). Tai sitten se kaksoisveli, mutta voi helvetti, jos oikeasti joku rehellisesti kuollut palaa. Ei siinä jäänyt mitään epäselvää, Tony ei ole elossa.
Mutta tämä aika laajalti puhuttu Dexter on jo pitkään kiinnostanut ja kovalevyllä makaillut. Nyt sain vihdoinkin aikaiseksi aloittaa. Olen vasta kaksi ensimmäistä jaksoa katsonut, mutta heti aivan fiiliksissä.
Jätetään analyysit muille, minä vain nautin sarjan kiehtovasta ja sopivan rauhallisesta ilmapiiristä. Sarjoissa on aina koukkuunjäämisriski, mutta tässä riittänee sillointällöin-tahti.
En tiedä kuinka monta jaksoa Suomen TV:ssä on esitetty, mutta ilmeisesti ei vielä kovin montaa. Ottaa sen kiinni ja sitten menee sen mukaan. Ja tarvittaessa voi toki puskea, sain juuri myös tietää, että toinenkin kausi on jo olemassa.