Itse asiassa jatkossa sarjaa esitetään yksi jakso kerrallaan. Eli avausviikko oli peli pelkkä poikkeus. Itselle twenty-four on siitä poikkeuksellinen sarja, että olen nähnyt joka ikisen jakson mitä koskaan on tehty. Toki monista muistakin sarjoista olen kaikki jaksot nähnyt, mutta yleensä olen turvautunut nettiin näiden sarjojen kohdalla. Kakkosnelosesta olen katsonut jokaisen jakson ihan suomen tv:stä. Omasta mielestä sarja on vain parantunut vuosien varrella. Ajattelin joskus ykköskauden jälkeen että eihän tällaista sarjaa voi tehdä kuin maksimissaan kaksi kautta, mutta kunhan vain on välittämättä siitä pikkuseikasta että tuskinpa yhdelle jampalle sattuisi näin montaa "spesiaalipäivää", on 24 aivan viiltävää viihdettä. Omalla listalla varmaan tämän hetken ykkössarja, PB ja Lost tulevat tiukasti heti perässä. Tätä kaksikkoa seuraan netin välityksellä jenkkilän tahdissa, mutta 24 on mennyt tähän mennessä ihan suomen ajassa. Kieltämättä tuon tuplajaksoavauksen jälkeen kävi mielessä että voisi näitäkin katsoa netistä, mutta ainakin tähän asti olen malttanut mieleni.scholl kirjoitti:Ensimmäistä tuotantovuotta en katsonut, mutta toinen tuntui oikein hyvältä. Sen jälkeen se CTU:n pomo kuoli ja tuli se järkyttävän ruma Michelle ja jotain vispilänkauppaa sen omituisen uuden CTU-pomo Tonyn kanssa ja kun juonikin alkoi olla kummallinen niin jätin koko sarjan seuraamisen. Eilen sitten pyörsin päätökseni ja katsoin kolmoselta nuo pari jaksoa kaksnelosta seuraavin tuomioin:
- hyvä että useampi jakso putkeen. Saisi olla vaikkapa kolme jaksoa peräkkäin itse asiassa
- hyvä, että Tony ja Michelle ovat pois kuvioista
- toimintaa on enemmän, mikä on hyvä asia. Muutenkin juoni on aiempaa mielenkiintoisempaa
Yhteenvetona voisi sanoa, että sarja vaikuttaa aika hyvältä juuri nyt ja aion katsoa jatkossa aina kun on mahdollista.
hannes_ko kirjoitti:Raymondin loppu olikin sitten mukava poikkeus. Juoni oli äärimmäisen siirappinen, mutta tuolla castillahan ei äklöä tehdä. Ei Kaikki rakastavat Raymondia ole klassikkosarja, mutta kelpasi kyllä. Näyttelijät olivat hyviä (Garrett, Heaton Roberts ja tietenkin Doyle) ja lisäksi sarja ei koskaan ollut söötti, vaan aika hankala.
Muutama loistava jakso useiden perusjaksojen keskellä tehtiin: mieleen on jäänyt ainakin jakso, jossa Robert muutti omilleen, ja asettui asumaan taloon, joka oli täynnä kauniita naisia.
Ja se lopetus oli siis hyvä. Hahmot kokivat ison asian elämässä, mutta ei se muuttanut elämää radikaalisti tai tehnyt hahmoista ihmisinä kerralla parempia, vaan siitä tuli yksi kokemus muiden kokemusten joukkoon. Sopivan taitava ja rauhallinen loppu sarjalle, joka ei tarvinnut mitään fanfaarein ja paraatein tehtyä finaalia, mutta oli silti sen verran viihdyttävä ja juonikas, että ansaitsi jotain muuta kuin ohjelmajohdon yhtäkkisen kirveeniskun kesken kauden.
Ray oli kitarisaleikkauksessa, johon ei halunnut mennä, ja johon Marie ei olisi halunnut tätä päästää. Perheen aikuiset tulivat Marien pakottamina sairaalaan mukaan, ja sitten kävikin niin, että Ray ei herännyt nukutuksesta.Master Chief kirjoitti:Missasin tietysti tän. :center: mulle.
Mitäs siinä tapahtui?
Sledge Hammer! kirjoitti:Andy Sipowiczin 12 vuotta kestänyt matka juoposta luuserista vastuulliseksi isäksi ja 15:sta piirin etsivien päälliköksi päättyy tänään MTV3:lla kello 23.45 alkaen. Rooli toi Dennis Franzille kahdeksan Emmy ehdokkuutta joista neljä voittoa.
pala kirjoitti:On tuosta Dexteristä täällä jossain aiemminkin puhuttu, mutta puhutaan lisää.
Itsekin olen nyt Canalin tahtiin seurannut ja ilahduttavan hyvä sarja on kyllä kyseessä. Meikäläiselle ei juuri muuten nuo viime vuosien eniten hypetetyt hittisarjat (Shield, Lost, Prison Break jne.) kolahtaneet, joten siinäkin mielessä piristävä uutuus. Sarjan perusidea on sinällään jo kiinnostuksen herättävä ja toteutus toimii vallan hyvin. Tarina pyörii kiehtovasti huumorin ja jännityksen rajapinnalla ja sarjan hahmot ovat kaikinpuolin onnistuneita. Michael C. Hallin roolisuoritusta Dexterinä ei voi riittävästi kehua, mutta vaikutuksen mies on tehnyt jo toki aiemmin Mullan alla -sarjan Davidina, siinä tosin tyystin erityyppisessä roolissa.
Mielenkiinnolla odotetaan kauden loppua ja icetruck killerin henkilöllisyyttä ja toivotaan että sarja pitää tasonsa.
NIN kirjoitti:Shane yritti ärsyttää Antwonia, jotta jälkimmäinen olisi käynyt kimppuun ja Shane olisi voinut tappaa Antwonin, mutta A.M. ei ärsyyntynytkään. Juuri kun Shane oli kaivamassa asetta kotelostaan, tuli Vic hätiin ja keksi keinon, miten Shane ja Army pääsevät pälkähästä. He näyttivät Rowlingille videon, jossa A.M. tilaa Vicin murhan ja kertoivat Angien murhasta. Rowling oli pahana, kun Vic oli pimittänyt tätä tietoa pitkään, mutta halusi Mitchellin kiinni. Lisäksi kapu vaati, että Armyn ja Shanen pitää tehdä valheenpaljastustesti ja kertoa kaikki ja sen jälkeen hän päättää, saavatko nämä kaksi jatkaa vaiko eikö. Lisäksi Rowling käski sisäisen tutkinnan jatkaa Strike Teamin tutkintaa, vaikkei puoleen vuoteen mitään törkyä ollut löytynytkään. Siinäpä suurimmat. Ainii, A.M. tunnusti Angien murhan ja Vicin tappokäskyn.
Master Chief kirjoitti:Ei kellään sattuisi olemaan tietoa kuinka monta jaksoa Nelonen Voyageria esitti ja mikä oli viimeinen esitetty jakso?
Kah, saman rupeaman (VGR:n 7. kauden) aloitin itsekin eilen. DS9 tuli tosin jo sitä ennen katselmoitua kokonaan. Olen tässä vajaassa puolessa vuodessa kurkkinut läpi TOSin, TNG:n, DS9:n, Voyageria kuusi kautta ja 9 ST-leffaa. Vielä tämä kausi tästä ja Nemesis, ja sitten jossain välissä TAS ja Enterprise pitää katsastaa, niin sen jälkeen voi ylpeänä sanoa Trek-tietämyksen olevan vähän parempi kuin projektin alussa (lähdin hommaan ihan noviisina 0 episodin kokemuksella). Vielä kun kaverilta irtosi kaikki lainaan ja osasi vielä neuvoa loistavan katselujärjestyksen, niin on se ollut herkkua.Peetu kirjoitti:Aloitin juuri itse Voyagerin viimeisen eli seitsemännen kauden katsomisen. Tämän jälkeen sitten DS9 alusta.
Peetu kirjoitti:Wikipedia kertoo nelosen esittäneen Voyageria 49 jaksoa eli viimeinen esitetty jakso on ollut ilmeisesti: Future's End, Part One. Kolmannen kauden keskellä.
Minun laskuoppini mukaan 49 näytettyä jaksoa tarkoittaisi, että Sacred Ground olisi viimeinen näytetty jakso ja Future's End Part One ensimmäinen näyttämätön.Peetu kirjoitti:Wikipedia kertoo nelosen esittäneen Voyageria 49 jaksoa eli viimeinen esitetty jakso on ollut ilmeisesti: Future's End, Part One. Kolmannen kauden keskellä.
Subtv:n sivujen mukaan tänään alkoi kolmas tuotantokausi jaksolla Welcome Wagon.Master Chief kirjoitti:Osaisiko joku kertoa minkä niminen jakso Veronica Marsista tänään esitettiin ja miltä kaudelta?
pala kirjoitti:On tuosta Dexteristä täällä jossain aiemminkin puhuttu, mutta puhutaan lisää.
Mielenkiinnolla odotetaan kauden loppua ja icetruck killerin henkilöllisyyttä ja toivotaan että sarja pitää tasonsa.
-Mercury- kirjoitti:Nyt on sitten ensimmäinen kausi Canalilla saanut päätöksensä. Ja kylläpä oli/on laatusarja. IT-killerkin sitten päästettiin päiviltä Dexterin toimesta ja olipas kyllä yllättävä tämän kaverin tarina.
Wikipedian mukaan alkuperäisteos on nyt käytetty ja ensi syksynä alkavalla toisella kaudella käsikirjoittajat joutuvat luomaan enemmän omaa ja uutta tähän sarjaa. Mielenkiinnolla jään odottelemaan.