A On bullshittiä. Ette itseneet pöydässä kaksin.
Väärinhän tuokin, selitän tuohon alle ettei
@kalkkifredi :llä mene ohi.
C on paskaa. Olet haastatellut Jaana Pelkosta ja se haastis tehtiin kahvilassa. Luultavasti harjoitat gonzo-journalismia Hyvä Terveys -lehdessä, jossa sinulla on oma kolumnipalsta ja siellä sitten mattieskohytösmäisesti verbaalipullistelet tupakoimattomuudellasi. Kolumni on herättänyt niin suurta kiinnostusta, että Yle halusi saada sen nettisivulleen, mutta liksa oli liian huono ja päätit kieltäytyä. Todellisuudessa kieltäytymisesi oikea syy on siinä, että haluat pikkuhiljaa muokata kolumniasi carriebradshawlaiseksi ihmissuhdepalstaksi, jossa haluaisit käsitellä ennen kaikkea sitä yhtä sisällä polttavaa aiheutta, rakastumisen käsittämätöntä vaikeutta.
Boom, sieltä se tuli. C on paskaa. Uskon tietäväni milloin toista ihmistä rakastaa ja jottei mene saivarteluksi, niin kyseessähän on rakkaus romanttisessa mielessä vastakkaista sukupuolta kohtaan. En siis ole mielestäni koskaan ollut rakastunut.
Naurahdin kyllä äijän perusteluille. En ole haastatellut Jaana Pelkosta vaan istuskelimme Eduskunnan kahvilassa aluksi kolmisin ystäväni sekä Jaanan kanssa, kunnes ystäväni lähti hakemaan lisää kahvia. Frendi oli töissä Eduskunnassa ja teki yhteistyötä Pelkosen kanssa aika usein, josta olen kyllä äärettömän kateellinen. En varmaan ole yksin.
Saivartelun kun otin esille, niin periaatteessa D-kohtakin voisi olla bullshittia, mutta tässä tapauksessa se ei ole, koska minä määrittelen säännöt tulkinnoille. Olen ollut Yleisradiolla töissä, mutta kieltäydyin jatkamasta työskentelyä siellä muutettuani Turkuun koulun perässä.
Täytyy kyllä keksiä uudet ja odotella kalkkifredin perusteluita, aivan huikeita.