Eli jokainen tosimies katsoo telkkarista juuri sitä mitä itse haluaa, kavereiden ja muiden kylänmiesten mielipiteistä huolimatta? Vaikka samaan aikaan tulevia sinkkuelämää tai biisibongareita, mikäli ne kiinnostavat lätkää tai vahailua enemmän. Näin miun mielestä.Viestin lähetti bozik
Jaahas, töllöstä tarjolla lätkää ja miesten karvoituksen poistamista intiimialueilta. Jokainen tosimies tietää kumpaa illalla katsoa. Onnea valinnoillenne.
Asiasta vähän ohi. Mä oikeasti olen kuvitellut, että meillä naisilla on vaikeaa kun media lykkää koko ajan kuvaa siitä, millainen pitäisi olla, miten pukeutua, miten käyttäytyä. Mutta...en mä oikeastaan enää ole ollenkaan kateellinen teille miehille. Tiedän, että tässä ketjussakin kommentit ovat aika kärkkäitä ja/tai karrikoituja, mutta silti... Jos kärjistäen vaihtoehtoina on olla apinakarvainen ja kaljaa kittaava "tosimies" tai "homo", niin ei hyvin mene (ja edelleen puhutaan hyvin kärjistetysti). Naisilla on kuitenkin tällä saralla paljon enemmän vaihtoehtoja.
Me voimme mennä viimeisimpien trendien mukaan - miehet ovat varmasti hinttareita kun tuolla lailla ulkonäköön panostavat.
Voimme myöskin pukeutua hippihenkisesti - mieshän on selvä viherpipertäjä ja kaiken lisäksi varmasti sivari. Saunan taakse kaikki tuollaiset!
Naiset voivat myöskin vetäistä miesten vaatteet päälle kenenkään ihmettelemättä - ja mies, ei helvetti toihan on täysin gay...
Eli, ei. En kadehdi teitä tässä asiassa. En odota vastausta seuraavaan kysymykseen, mutta olisi joskus hauskaa saada selville, miksi miehet kokevat, varsinkin yhteisöllisesti, ulkonäköön satsaamisen tai normeista poikkeamisen niin vakavina asioina. Ainoa "oikea" tapa reagoida poikkeavaan on "homo", vaikkei itse niin ajattelisikaan.
Toivottavasti asenteet tässäkin suhteessa joskus muuttuvat. Voisi olettaa, että niin käy, mutta se jää nähtäväksi.
Ei hitto, tälläkin viestillä saan varmaan läjän vastauksia karvaperseiltä, joiden mukaan TOSImies on karvainen, haisee pahalta, juo kaljaa, syö makkaraa ja piereskelee porilaisten marssia - mieluiten samaan aikaan. Mutta kait nekin viestit on luettava läpi:)