Trimmaatko sieltä alhaalta?

  • 102 922
  • 354

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti pernaveikko
Tämä nyt on alapääntrimmausketju, mutta kai tässä voi myös kysyä, että trimmaako joku mies sieltä ylempää. Ei siis ihan hiuksista, mutta kainalokarvoista on kyse.

Muuan miespuolinen ystäväni näin tekee ja tyttöystäväkin pitää moista outoutta todella säälittävänä. Näin muuten nämä kainalot tuossa muutama päivä sitten ja näky oli todella luonnoton. Saahan sitä kai tehdä mitä haluaa, mutta...

Kehtaako joku Jatkiksen urhoista myöntää moiseen syyllistyvänsä? Ja jos joku niin tekee, niin minkä huorman takia?

En trimmaile kainalokarvoja, vaikka ne toisinaan suorastaan ärsyttävätkin, (hikoilen suht' runsaasti).

Omiin korviini (ja silmiini) on kuitenkin kantautunut tietoa siitä, että jotkut trendikkäät miehet näin tekisivätkin, käytäntö liittynee jollain tapaa hygieniaan tjsp.

Ilta-sanomien keskustelupalstalla oli muuten ketju jossa ainakin muutamassa viestissä oli mainittu miesten suorittamasta kainalokarvojen ajelusta/siistimisestä, mikäli oikein muistan.

Tietty yksilöllisiäkin eroja meissä ihmisissä on vaikka kuinka, joten jos joku mies kokee tarpeelliseksi ajaa karvansa myös kainaloista niin en nyt lähtisi kyseistä miestä millään muotoa leimaamaan. Omalla kohdallani tapa ei ehkäpä ihan heti toimisi mutta kukin taaplaa tyylillään.

vlad.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kainalokarvoista

En uskoisi ellen olisi itse nähnyt mutta kainalokarvoitus voi miehillä kasvaa muutenkin kuin hygieniasyistä "vähän " häiritsevän ylipitkiksi. Tiedän nimittäin henkilön joka on kompastunut omin kainalokarvoihinsa.
Niin, että Vlad ja muut vastahakoiset, kannattaa sheivata.

terveisin koo
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Viestin lähetti pernaveikko

Kehtaako joku Jatkiksen urhoista myöntää moiseen syyllistyvänsä? Ja jos joku niin tekee, niin minkä huorman takia?

Myönnän näin tekeväni ja vain ja ainoastaan hygienisistä syistä. Olen nähkääs kova poika hikoamaan ja juuri tuolta kainaloista. Kaiken lisäksi minua on lyöty hirveellä hienhajulla joten sheivaaminen auttaa paitsi minua, niin myös lähellä olevia. Hienhaju nähkääs tarttuu aika mukavasti karvoihin ja jo muutaman tunnin jälkeen haju on kammottava.

Tokihan ongelmaan on löytynyt ratkaisu sheivaamisen lisäksi. Ennen jouduin kuivattamaan työpaidan kainalot 3-4 kertaa päivässä, mutta nyt pysyy kuivana noin 1 1/2 viikkoa. Apu oli Absolut Torr jota saa apteekista alle 10 € hintaan ja puteli kestää noin vuoden. Tököttiä sivellään kerran viikossa tai puolessatoista viikossa ja annetaan vaikuttaa yön yli. Tippaakaan ei hikeä tule ja elämä on helpottunut kummasti. Nyt voi ostaa valkoisien ja mustien T-paitojen sijasta ihan minkä värisiä huvittaa. Toki se yö jolloin aine vaikuttaa on helvetillinen (kutina ja kirvely), mutta mitäpä sitä ei tekisi avun löytämiseksi.

T: Iloinen posliinikainalo
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Viestin lähetti alapesa
Miten sinä, käykö gillette muuallakin kuin aamusängessä?

Gillette käy aamusängessä ja Veet muualla. Epäileville tuomaksille suosittelen todella lämpimästi edes kerran testaamaan vaakamamboa ajelluilla vermeillä. Sopii sitten sen jälkeen tulla huutelemaan moista homojen hommaksi jos kovin pahalta tuntui.

EDIT: Quote lipsahti päin prinkkalaa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Osin tämän ketjun innoittamana olen aloittanut alapääni siistimisen, en aivan kaikkia karvoja pois ajele mutta siistinpä kuitenkin.

Onko minulla sitten tavanomaista herkempi iho vai mikä lie vikana mutta kohdallani ajelun seurauksena on melkoisesti punoitusta, muita havaittavia ongelmia ei ole vielä tullut eteen.

Tuota "kammoksumaani" kainalokarvojen ajelua (siistimistä) saatan vielä joku päivä kokeilla - syynä mainitsemani runsas hikoilu. Mikäli tombraider saa siitä avun niin miksen siis minäkin?

vlad.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti vlad
Osin tämän ketjun innoittamana olen aloittanut alapääni siistimisen, en aivan kaikkia karvoja pois ajele mutta siistinpä kuitenkin.

Onko minulla sitten tavanomaista herkempi iho vai mikä lie vikana mutta kohdallani ajelun seurauksena on melkoisesti punoitusta, muita havaittavia ongelmia ei ole vielä tullut eteen.

Kyllähän tuo siistiminen on ihan suositeltavaa.

Tuskin sinulla tavallista herkempää ihoa on, kyllä siihen iho tottuu. Tuo alue kun on ihonkin puolesta hieman tavallista herkempää. Ja muistele vain ensimmäisiä parranajoja - kyllä senkin jälkeen punoitusta ja näppylöitä löytyi?
Tosin silloin naama oli muutenkin täynnä näppylöitä, joten kausaliteetti (sainpas tähänkin sivistyssanan) jäi epäselväksi.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti vetti
Kyllähän tuo siistiminen on ihan suositeltavaa.

Entäpä jos joku päivä saan päähäni ajella kaikki karvat pois alapäästäni, tumpelo kun olen niin millä hitolla saan kivespussini karvattomiksi? Pinseteilläkö?

vlad.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti vlad
Entäpä jos joku päivä saan päähäni ajella kaikki karvat pois alapäästäni, tumpelo kun olen niin millä hitolla saan kivespussini karvattomiksi? Pinseteilläkö?

vlad.

Älä tollasta mieti, jätä ongelma jonkun naisen harteille, todennäköisesti olisi "tyydyttävämpikin" vaihtoehto.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Olkku
Älä tollasta mieti, jätä ongelma jonkun naisen harteille, todennäköisesti olisi "tyydyttävämpikin" vaihtoehto.

Ai, nainen nyppimään karvoitukseni pois kivespusseista pinsetillä? Halukkaat lähestyköön yv:llä.

vlad.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti vlad
Entäpä jos joku päivä saan päähäni ajella kaikki karvat pois alapäästäni, tumpelo kun olen niin millä hitolla saan kivespussini karvattomiksi? Pinseteilläkö?

vlad.

Älä perkele nypi, mitään tuskallisempaa en tiedä. Kokemusta on.. sekä omatoimisesti että toisen avustamana.

Siirryin äärimmäisten tuskallisten kokemusten seurauksena ihan höylään. Paljon vaahtoa, kärsivällisyyttä ja lisäksi jälkikäteen jotain kosteusvoidetta.
 

Kyle

Jäsen
Viestin lähetti vlad
Entäpä jos joku päivä saan päähäni ajella kaikki karvat pois alapäästäni, tumpelo kun olen niin millä hitolla saan kivespussini karvattomiksi? Pinseteilläkö?

vlad.

Tulta munille, eli perinteisesti sytkärillä.

Meikäläistä ei kyllä pahemmin haukuttele karvojen ajelu joskus on käyny mielessä, mutten anna kavereille sitä naurun aihetta joka tulisi seuraavan saunaillan aikana.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti Gerodz
Tulta munille, eli perinteisesti sytkärillä.

Meikäläistä ei kyllä pahemmin haukuttele karvojen ajelu joskus on käyny mielessä, mutten anna kavereille sitä naurun aihetta joka tulisi seuraavan saunaillan aikana.

Juu, ei missään tapauksessa kaikkea pois... mutta snadi trimmaaminen onkin eri juttu.

Tuskin ne kaverit eroa huomaa - jos huomaa, sinulla lienee muutakin ajattelemisen aihetta.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Mikään muu ei ole niin seksikästä, kun muuten posliini, mutta karvaiset kivekset. Siinä on sitä jotain.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti vlad
Entäpä jos joku päivä saan päähäni ajella kaikki karvat pois alapäästäni, tumpelo kun olen niin millä hitolla saan kivespussini karvattomiksi? Pinseteilläkö?

vlad.


Nainen on tässä tilanteessa todellakin hyvä apuväline.

Kuten viimeksikin sanoin, niin mitä sitä ei tekisi naisen eteen, vaikkakin lopullinen päätös on toki omakohtainen. Eihän nainen väkisin tule trimmausvälineet käsissä alapäätä sorkkimaan, heh..
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti TBK
Mikään muu ei ole niin seksikästä, kun muuten posliini, mutta karvaiset kivekset. Siinä on sitä jotain.
Tätähän kutsutaan ammattipiireissä myös Matti Virmanen -syndroomaksi.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti Gerodz
Tulta munille, eli perinteisesti sytkärillä.

Meikäläistä ei kyllä pahemmin haukuttele karvojen ajelu joskus on käyny mielessä, mutten anna kavereille sitä naurun aihetta joka tulisi seuraavan saunaillan aikana.

kyllä nauru loppuu lyhyeen, kun kerrot mitä kaikkea nainen sen jälkeen on sinulle tehnyt kun olet sheivannut turhat pöheiköt pois...
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti vlad
Osin tämän ketjun innoittamana olen aloittanut alapääni siistimisen, en aivan kaikkia karvoja pois ajele mutta siistinpä kuitenkin.

Onko minulla sitten tavanomaista herkempi iho vai mikä lie vikana mutta kohdallani ajelun seurauksena on melkoisesti punoitusta, muita havaittavia ongelmia ei ole vielä tullut eteen.

Tuota "kammoksumaani" kainalokarvojen ajelua (siistimistä) saatan vielä joku päivä kokeilla - syynä mainitsemani runsas hikoilu. Mikäli tombraider saa siitä avun niin miksen siis minäkin?

vlad.

niin, onko iho herkkä? Hyvä tapa lähestyä aihetta on muistelu, mitä sitä silloin aikanaan teki, kun ensimmäisen kerran höyläsi leuan? Sieltä ne ratkaisut löytyvät.


Edit. niin, ajattelin laittaa tämmöisen vielä tähän, kun kerran osa miehistä sheivaamista pelkää, että mitä me ihmiset tykkäämme naisten alapään parturoinnista... Perustelut löytyvät myös...

Viestin lähetti Pihvi
Ihan "by the way oon muuten käynyt Kiirunassa" -juttuna ko. ketjuhan on, totta helvetissä, täällä. Kannattaa ehdottomasti tutustua jos ei ole silmiin osunut. Hitler rules!

edit2. niin, olihan se heti tuolla ensimmäisellä sivulla, pahoittelen...
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Lyrinna

Ja miehissä kyllä kiehtoo eniten "partakarvat ja munakarvat on kasvaneet yhteen" -tyyppinen äijä ;)
Ja silloin kun vehje ja nassukin ovat kasvaneet yhteen, voidaan puhua että kyseessä on perinteinen "mulkkupää."
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Letku levälleen!

Viestin lähetti girlzilla
Muistakaa miehet vanha sananlasku.
"Ken veikkaansa trimmaa alhaalta, näyttää se myös suuremmalta"

Niin, missäs minun partatrimmerini on?

Ps: Haluaako joku ostaa suurennuslasin ja pinsetit, jotka jäänevät nyt itselleni tarpeettomaksi. (Vai paljonko em. ajelu saa sen näyttämään isommalta?)

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti vlad
Ai, nainen nyppimään karvoitukseni pois kivespusseista pinsetillä? Halukkaat lähestyköön yv:llä.

vlad.

Jokunen vuorokausi kulunut eikä vielä ainoatakaan halukasta ilmaantunut. Mikä teitä naisia oikein vaivaa? - Kaipa minun on sitten turvauduttava omiin kätösiin.

vlad.
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti girlzilla
Muistakaa miehet vanha sananlasku.
"Ken veikkaansa trimmaa alhaalta, näyttää se myös suuremmalta"

Lisäksi varoituksen sana bodaaville miehille: mitä enemmän treenaat jalkoja, sitä pienemmältä se näyttää jalkojen välissä.
Lyrinna: Sehän riippuu tapauksesta ja mieltymyksistä onko näky brutaali vaiko suorastaan koskettava ja eteerinen. Miesten ja naistenkaan aivoituksia ei koskaan voi tietää tarkalleen. Mutta yksi asia on varma; ennenkuin päästään asiaan, ei kukaan mies voine vastustaa kauniita alusvaatteita? Ts. naisellisuutta.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Pikkumunaisten puuhia

Viestin lähetti JHag
Lisäksi varoituksen sana bodaaville miehille: mitä enemmän treenaat jalkoja, sitä pienemmältä se näyttää jalkojen välissä.

Niin, bodaaminenhan on tunnetusti pikkumunaisten miesten laji.

Täältä tähän
 

Rocco

Jäsen
Re: Pikkumunaisten puuhia

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, bodaaminenhan on tunnetusti pikkumunaisten miesten laji.

Ilmankos olen käynyt salilla vain muutaman kymmenen kertaa elämäni aikana. Moni niistä polven operoinnin jälkihoidon vaatimana.

Ja kyllä trimmaan. Nyytit vedän aina paljaiksi, koska naiset ei pidä karvoista suussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös