Viestin lähetti BigRedBob
Naisista mielipiteen jo sanoin aiemmin, mutta kyllä mieskin voi siistiä karvoitustaan tai ajaa vaikka kokonaan pois. Kyllähän se nyt on huomattaavsti hygieenisempää ja naisellekin mieluisampaa, jos tulee jotain siellä hommailtua.
Ja ne, jotka väittävät, että miesten karvoituksen trimmaaminen on homojen hommaa, eivät ole ikinä itse naisten kanssa kovin läheisiin kontakteihin koskaan päässeetkään. Taas niitä "110%hetero"-kaappihomoja, seksuaalisuudestaan epävarmoja peräkammarin reppanoita.
Ohhoh, ipa r taisi tunnistaa itsensä tuosta kuvauksestani, ainakin taisi hipaista läheltä. Ja ainahan se älähtää, johon, heh, "kalikka" kalahtaa.Viestin lähetti ipa rules
Ja siinä puhuu miesten mies. Hengitäppä syvään ja koita kirjoittaa uudelleen, vai mahdatko itse kuulua hintahtaviin sheivalijoihin vai osallistutko jopa kimppasheivailuihin kavereidesi kanssa? (ja tähän pakollinen hymiö)
-ipa rules
Siinä puhuu miesten mies Herra 47 Lions Club Vantaa. Taidat 'trimmailla' muidenkin miesten kanssa, kun näytät siitä niin paljon tietävän.Viestin lähetti BigRedBob
Naisista mielipiteen jo sanoin aiemmin, mutta kyllä mieskin voi siistiä karvoitustaan tai ajaa vaikka kokonaan pois. Kyllähän se nyt on huomattaavsti hygieenisempää ja naisellekin mieluisampaa, jos tulee jotain siellä hommailtua.
Ja ne, jotka väittävät, että miesten karvoituksen trimmaaminen on homojen hommaa, eivät ole ikinä itse naisten kanssa kovin läheisiin kontakteihin koskaan päässeetkään. Taas niitä "110%hetero"-kaappihomoja, seksuaalisuudestaan epävarmoja peräkammarin reppanoita.
Jaahas, ja sieltä löytyi toinen onnellinen oman, epävarman seksuaalisuutensa löytäjä tänään, onneksi olkoon.Viestin lähetti MS
Siinä puhuu miesten mies Herra 47 Lions Club Vantaa. Taidat 'trimmailla' muidenkin miesten kanssa, kun näytät siitä niin paljon tietävän.
Viimeisimpien viestien perusteella voisin sanoa, että paraskin, heh, puhuja..Viestin lähetti BigRedBob
Ja ainahan se älähtää, johon, heh, "kalikka" kalahtaa.
Viestin lähetti Shane
Kummasti herättää porinaa tällainen aihe, täytyy sanoa. Ainakaan minua ei kyllä jaksa kiinnostaa tipan pätkän vertaa, onko muilla palstalaisilla niitä karvoja vai ei..
Tarkoitin, että ihmettelen tätä vääntöä, jossa "trimmaajat" haukkuvat näitä muita ulkonäöstään huolehtimattomiksi, DDR-aikaa eläviksi yms. ja nämä muut sitten "trimmaajia" homahtaviksi pehmoiksi tms. Ikäänkuin yritettäisiin neuvoa toisille millaisina munakarvat tulee ns. "pitää" :DViestin lähetti Miguel
Off-topic -vääntöjä synnyttävä pakollinen kysymys: miksi sitten luet tätä ketjua?
Viestin lähetti BigRedBob
Ohhoh, ipa r taisi tunnistaa itsensä tuosta kuvauksestani, ainakin taisi hipaista läheltä. Ja ainahan se älähtää, johon, heh, "kalikka" kalahtaa.
JOS sheivaan, sheivaan oikein mielelläni, ehkä mieluiten seurassa. Naisseurassa.
Ja mikäs perkele ettei miesten keskenkin. En tiedä sinun (mies)kaveripiiristäsi, mutta minun (mies)kaveripiiristä jostain syystä vielä kukaan ei ole kysynyt munakarvansheivausseuraksi.
Jaa? Ok. Ainakaan mun seksuaalisuutta/miehuutta ei uhkaa joku munakarvojen ajelu, toisin kuin noita seksuaalisuudestaan epävarmoja heppuja, jotka oikeasti pelkäävät, että joku karvojen nyhtäminen tekeekin heistä tyttömäisiä/homoja ja sitten on elämä pilalla. Enkä se ollut minä, joka aloitti yleistämisen tyyliin "munakarvan trimmaajat on homoja!". Tuo vakuuttelu nyt vaan on aina vitun epäilyttävää.Viestin lähetti Shane
Viimeisimpien viestien perusteella voisin sanoa, että paraskin, heh, puhuja..
Mikä virtuoosi. Ihanko itse keksit noin nerokkaan läpän eikä kestänyt kauan?Viestin lähetti ipa rules
Kuten Shane jo mainitsikin, niin lueskeleppa viestejä taaksepäin ja mieti, että kehen se kalikka mahtoi ensin kalahtaa? Pitäisi miettiä ennen kirjoittamista.
-ipa rules
Noin omituista touhua et saa laitettua edes tämän "seuraavan", avoimemman ja estottomamman sukupolven piikkiin. Asenteet toki muuttuu, mutta kyllä tuo sinun & ystäviesi harrastama touhu on suhteellisen harvan poikaporukan huvia.Viestin lähetti legenda
Luultavasti olen huomattavasti monia teitä nuorempi, eli asenteet on vaihtumassa...
...Kenties seuraava sukupolvi harrastaa jo tätä monien kammoksumaa kimppasheivausta!
Viestin lähetti ervatsalo
Korkein totuus tässäkin asiassa on kuitenkin se, että karvainen mies on pelottavan eläimellisen näköinen josta johtuen hänellä käy selvästi parempi flaksi, kuin karvattomemmilla tovereillaan.
Viestin lähetti Pärde
Kokonaan ei, mutta kyllä minäkin lähestyn asiaa niin, että trimmattu versio on mukavampi naisellekin. Tietty, sillä en itsekään halua nuuskia turhan tuuheaa puskaa, joten miksi haluaisi hänkään..