Trimmaatko sieltä alhaalta?

  • 102 686
  • 354

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bozik
Jaahas, töllöstä tarjolla lätkää ja miesten karvoituksen poistamista intiimialueilta. Jokainen tosimies tietää kumpaa illalla katsoa. Onnea valinnoillenne.
Eli jokainen tosimies katsoo telkkarista juuri sitä mitä itse haluaa, kavereiden ja muiden kylänmiesten mielipiteistä huolimatta? Vaikka samaan aikaan tulevia sinkkuelämää tai biisibongareita, mikäli ne kiinnostavat lätkää tai vahailua enemmän. Näin miun mielestä.

Asiasta vähän ohi. Mä oikeasti olen kuvitellut, että meillä naisilla on vaikeaa kun media lykkää koko ajan kuvaa siitä, millainen pitäisi olla, miten pukeutua, miten käyttäytyä. Mutta...en mä oikeastaan enää ole ollenkaan kateellinen teille miehille. Tiedän, että tässä ketjussakin kommentit ovat aika kärkkäitä ja/tai karrikoituja, mutta silti... Jos kärjistäen vaihtoehtoina on olla apinakarvainen ja kaljaa kittaava "tosimies" tai "homo", niin ei hyvin mene (ja edelleen puhutaan hyvin kärjistetysti). Naisilla on kuitenkin tällä saralla paljon enemmän vaihtoehtoja.

Me voimme mennä viimeisimpien trendien mukaan - miehet ovat varmasti hinttareita kun tuolla lailla ulkonäköön panostavat.

Voimme myöskin pukeutua hippihenkisesti - mieshän on selvä viherpipertäjä ja kaiken lisäksi varmasti sivari. Saunan taakse kaikki tuollaiset!

Naiset voivat myöskin vetäistä miesten vaatteet päälle kenenkään ihmettelemättä - ja mies, ei helvetti toihan on täysin gay...

Eli, ei. En kadehdi teitä tässä asiassa. En odota vastausta seuraavaan kysymykseen, mutta olisi joskus hauskaa saada selville, miksi miehet kokevat, varsinkin yhteisöllisesti, ulkonäköön satsaamisen tai normeista poikkeamisen niin vakavina asioina. Ainoa "oikea" tapa reagoida poikkeavaan on "homo", vaikkei itse niin ajattelisikaan.
Toivottavasti asenteet tässäkin suhteessa joskus muuttuvat. Voisi olettaa, että niin käy, mutta se jää nähtäväksi.








Ei hitto, tälläkin viestillä saan varmaan läjän vastauksia karvaperseiltä, joiden mukaan TOSImies on karvainen, haisee pahalta, juo kaljaa, syö makkaraa ja piereskelee porilaisten marssia - mieluiten samaan aikaan. Mutta kait nekin viestit on luettava läpi:)
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pikku Myy

Naiset voivat myöskin vetäistä miesten vaatteet päälle kenenkään ihmettelemättä - ja mies, ei helvetti toihan on täysin gay...


Kaiken kaikkiaan olen käsillä olevassa asiassa kanssasi hyvinkin samaa mieltä enkä hyväksy/ymmärrä näitä homottelijoita tai toisten touhuihin puuttujia lainkaa, ja tuohon lainaamaani kohtaan täyty kyllä sanoa, että naisethan ovat pukeutuneet housuihin jo vuosikymmeniä. Nykyään ovat erityisen suosittuja kullankaivajien ja muiden työmiesten tutuiksi tekemät puuvilladenimistä valmistetut ns. farmarihousut, joiden käyttäjiä tuskin kukaan on heti lesbottelemassa. Niin se maailma vaan muuttuu.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juu, kyllä se niin on että miehellä ei oikein ole helposti varaa varioida tuota ulkoista olemustaan. Ne tietyt peruslookit on olemassa, joiden turvin ollaan ainakin suht normo, eikä mikään fägäri, hippi tai muu viiripää. No pitkät tai pitkähköt hiukset nyt eivät onneksi ole heti jonkun naismaisen jehun merkki. Karskeillakin äijillä voi olla pitkä liuhuletti ihan ilman mitään paineita.

Eikä se että nainen haiskahtaisi vaikka hieman lesbolta, tunnu olevan niin paha tapaus kuin se jos mies haiskahtaa hintsulta. Naisten onni, naisten pukeutuminen on vapaampaa.

Pitäisi vissiin ruveta "kapinoimaan" ja kulkea leninki päällä kesäpäivisin? No ehkä ei ihan, mutta itselläni on ehkäpä muutama hieman poikkeavampi ja räikeämpi vaatekappale ollut joissain tilanteissa ja kyllä niistä on huomiotakin, ehkä jopa kyseenalaistakin sellaista tullut. Loppujen lopuksi en välitä, pukeudun ja olen juuri niin kuin miltä parhaimmalta tuntuu. Kertoo enemmän niiden mielten ahdistuneisuudesta ja tukahtuneisuudesta joita moiset poikkeavuudet vaivaa.

No onneksi asenteet muuttuvat pikku hiljaa, Suomessakin.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti Pikku Myy
En odota vastausta seuraavaan kysymykseen, mutta olisi joskus hauskaa saada selville, miksi miehet kokevat, varsinkin yhteisöllisesti, ulkonäköön satsaamisen tai normeista poikkeamisen niin vakavina asioina. Ainoa "oikea" tapa reagoida poikkeavaan on "homo", vaikkei itse niin ajattelisikaan.
Toivottavasti asenteet tässäkin suhteessa joskus muuttuvat. Voisi olettaa, että niin käy, mutta se jää nähtäväksi.
[/SIZE]

Niin, tiedä tuosta sitten. Mies, joka luuhaa päivät pitkät shoppailemassa, on kaiken kiiltävän perään ja värjäilee tukkaansa alituisesti on mielestäni epämiehekäs. "Satsaa ulkonäköön" on myös käsite jossa on eri tasoja. Joku ajelee pallejaan päivät pääskysten, toinen nostelee vetoakseleita. Onko hintti, samantekevää. Hintti-nimike on kärsinyt inflaatiota, sillä kuvaillaan kaiken muun ohella myös epämiehekästä käytöstä. Tähän syyllistyn myös minä, osin kieltä rikastuttavista syistä, osin ajattelemattomuuttani.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Pikku Myy
Eli jokainen tosimies katsoo telkkarista juuri sitä mitä itse haluaa, kavereiden ja muiden kylänmiesten mielipiteistä huolimatta? Vaikka samaan aikaan tulevia sinkkuelämää tai biisibongareita, mikäli ne kiinnostavat lätkää tai vahailua enemmän. Näin miun mielestä.
Tietenkin näin, kukin tavallaan ja mieltymystensä mukaan.

Viestin lähetti Pikku Myy
En odota vastausta seuraavaan kysymykseen, mutta olisi joskus hauskaa saada selville, miksi miehet kokevat, varsinkin yhteisöllisesti, ulkonäköön satsaamisen tai normeista poikkeamisen niin vakavina asioina. Ainoa "oikea" tapa reagoida poikkeavaan on "homo", vaikkei itse niin ajattelisikaan.
Toivottavasti asenteet tässäkin suhteessa joskus muuttuvat. Voisi olettaa, että niin käy, mutta se jää nähtäväksi.
Tämä onkin huomattavasti mielenkiintoisempi kysymys. Onko todella niin, että miehet automaattisesti tuomitsevat ulkonäöstään huolehtivat miehet homoiksi ? Jos minulta tätä kysyttäisiin, vastaisin ilman muuta että ei ole. Kyllä mä katsoisin tämän homoksi nimittelemisen tai leimaamisen lähinnä peruskouluikäisten ominaisuudeksi. En ainakaan omasta kaveripiiristä pysty löytämään tapausta, jossa joku meistä "aikuisista" miehistä olisi leimannut jonkun homoksi pukeutumisen tms. johdosta. Lähinnä tulee mieleen homo-nimittelyt kouluajoilta, jolloin homo merkitsi käytännössä lähinnä yhtä haukkumasanaa muiden joukossa. Olettaisin siis, että tässä on taustalla lähinnä harhaluulo siitä, kuinka miehet käyttäytyvät, eikä niinkään se mikä on todellisuus.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bozik
Olettaisin siis, että tässä on taustalla lähinnä harhaluulo siitä, kuinka miehet käyttäytyvät, eikä niinkään se mikä on todellisuus.
Luitko sä tätä ketjua ollenkaan?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Pikku Myy
Luitko sä tätä ketjua ollenkaan?
Toki, mutta jos tän keskustelun perusteella edes ajattelee tekevänsä yleistyksen tyyliin "miksi miehet...", niin veikkaisin että aika pahasti metsään menee.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bozik
Toki, mutta jos tän keskustelun perusteella edes ajattelee tekevänsä yleistyksen tyyliin "miksi miehet...", niin veikkaisin että aika pahasti metsään menee.
Joo-o, mullahan ei oikeasti ole mitään muuta kontaktia miehiin, kuin Jatkoajan keskustelupalsta. Ei, en tee yleistyksiä tämän keskustelun perusteella vaan tämän keskustelun innoittamana.

Tekstissäni mielästäni selkeästi kirjoitin, että kärjistän aika rajusti, joten ei kait voi sanoa, että väitän että kaikki miehet tekevät näin ja näin. Luojan kiitos, kaikki eivät pidä ulkonäöstään huolehtivia miehiä homoina, se nyt vain sattuu olemaan huomattavan yleisempää miesten kuin naisten keskuudessa. Olen pahoillani, jos en tehnyt tätä pointtia riittävän selväksi. Hienoa, jos omassa kaveripiirissäsi tälläista ei tapahdu. Tuollaisia miehiä arvostan aikas korkealle. Ikävä tosiasia kuitenkin on, ettei kauheasti tarvitse etsiä, että näitä homottelevia miehiä/miesporukoita löytää.

Tietysti voisi myös miettiä, miksi homo on niin yleinen ja hyväksytty haukkumasana, mutta se menisi jo todella ohi ketjun aiheesta.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ei se, että mies huolehtii ulkonäöstään, tee mielestäni miehestä homoa tai hintahtavaa. Tämä tosin pätee vain tiettyyn pisteeseen asti. Jos mies meikkaa, laittaa kynsiään tai muuta vastaavaa, niin sitten hän on joko hintahtava tai rokkimuusikko. Sen verran naismaisiksi em. aktiviteetit on mielestäni lupa leimata, toistaiseksi ainakin.

Miehen ei muuten ole kovin helppoa pukeutua hyvin. Vaatevalikoimaa on tarjolla vain murto-osa siitä, mitä naisille, ja siitäkin valikoimasta suurin osa on tarkoitettu hieman pönäköille. Anteeksi nyt vaan, mutta en aio lihottaa itseäni 15 kiloa vain siksi, että ne kivannäköiset kuteet sopisivat minulle. En ole ihan standardimallinen muutenkaan, joten sopivien ja tyylikkäiden vaatteiden löytäminen on ihan oikeasti hankalaa. Vielä kun olen sen verran periaatteen mies, etten maksa mitään järjettömiä summia kuteista, niin vaatevalikoimani on aika suppea. Säkkiin en silti pukeudu, enkä edes lumppuihin.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Kyllä te jätkät tiedätte, mikä on hintahtava ja jos ette, niin... taidatte olla melkoisia humanisteja tai hinttejä, what ever!
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Black Adder
Kyllä te jätkät tiedätte, mikä on hintahtava ja jos ette, niin... taidatte olla melkoisia humanisteja tai hinttejä, what ever!
Vau. Onneksi Oulussa näyttää sentään olevan oikeita miehiä, niinkö?

Muuten samoilla linjoilla Designerin kanssa. Esim oikeasti hyvin istuvia housuja on todella vaikea löytää. Joko lahkeesta liian lyhyet tai vyötäröltä liian suuret. Huokaus.

Edit: niin jatketaan vielä otsikon aiheesta. Kyllä esim kainalokarvojen "siistiminen" on mielestäni jopa suositeltavaa miehillekin. Kyllä ainakin itsellä on paljon "puhtaampi" olo kun ei ole niitä 10 sentin karvoja aiheuttamassa sitä hikoilua ja kuumaa oloa. Don't knock it unless you've tried it. No, jokaisen oma asiahan tuo, olipa sitten humanisti, hintti tai joku muu.
 
Viimeksi muokattu:

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Itselläni tuo "siistiminen" lähti muijakaverin yllyttämisestä. Ja onhan se kiva, kun tota siistimistä ei tarvitse itse hoitaa...

Joskin toimenpide saattaa jälkikädessä tuoda mukanaan kutinaa, mutta aika minimaalista. Ja eihän sitä nyt tartte ihan kaikkea pois ottaa. Kunhan vähän....niin, siistii sieltä.

Oli sitten gay tai whatever, niin ainakin tytöt tykkää [tähän hymiö]
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Löytyyhän noita yleistäjiä vähän liikaakin Suomesta. Jos mies vähääkään pukeutuu erilaisesti on hän homo, hintti, juppi, sivari... löytyyhän noita yleistyksiä. Onneksi heidän mielipiteistä ei yleensä tarvitse välittää pätkän vertaa. Nämä "yleistäjät" tuppaavat yleensä olemaan joko vähän vanhempaa kaartia (+40) tai amis-viikset omaavia DX Corolla pyörittäjiä. Ainoa haitta "yleistäjistä" on kun heihin törmää koulu- tai työelämässä. Se ennakko-asenne jonka he omaksuvat pelkästään sillä perusteella miltä näytät on todella vaikea murtaa.

Itse en henkilökohtaisesti jaksa välittää esim meikkaako mies vai ei. Mitä se minulle kuuluu jos toinen haluaa panostaa ulkonäköönsä vähän enemmän kun muut.

- Tinke-80

edit.
Mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee, niin välillä siistin turhia pois.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Joo, en minä vetäisikään itsensä vaatteilla kaunistamista tai hiusten laittamista ja karvojensa ajelua hintahtavuuteen. Kyllähän ne on muut elementit, jotka tekevät heterostakin hintahatavan. Designer kyllä heitti ihan hyvät pointit, öweriksi menosta, jolloin saa kyllä ansaitusti (hehe!) hinttistatuksen.

Niin ja ei yleensä naisetkaan naismaisista miehistä pidä.
 

#43

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Black Adder


Niin ja ei yleensä naisetkaan naismaisista miehistä pidä.

Joo ne on nuo parturi-hinsseli-tyypit erikseen, mutta jos puhutaan meikkaamisesta, niin kummia olen nähnyt tapahtuvan. Sillä yksi kaverini/tuttu edustaa gootti-tyylisuuntaa ja meikkaa aina baariin aika raskaasti ja pukeutuu pvc:hen. Kerran oltiin kaveriporukalla baarissa ja voin kertoa, että pyllyä oli jannulle tarjolla enemmän kuin naistenvessan vessanpöntöille keskimäärin. Olen myös huomannut, että noiden Cure-tyyppien ympärillä pyörii koko ajan ihan uskomattomia kissoja.

Enpä kuitenkaan itse taida tutustua meikkaamisen ihmeelliseen maailmaan ever.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti #43
Joo ne on nuo parturi-hinsseli-tyypit erikseen, mutta jos puhutaan meikkaamisesta, niin kummia olen nähnyt tapahtuvan
Näinhän tuo vähän menee. Jos mies osaa meikata, eli korostaa parhaita puoliaan ja häivyttää heikompia, niin kyllähän se pirun hyvältä näyttää... En sitten tiedä, mieltävätkö meikkaamiseen niin jyrkästi suhtautuvat miehet asiat kunnon maaleilla läiskimiseksi. Miehillä usein riittää ihon väriä tasoittava puuteri tai meikkivoide ja peitevoide/valokynä, jolla saa rypyt, tummat silmänaluset ja näppylät piiloon. Tietenkin, jos haluaa välttämättä näyttää vanhalta ja väsyneeltä, niin mikäs siinä. Jokainen tyylillään. Mutta silti, olette asiaa kuinka paljon vastaan tahansa, se näyttää paremmalta.
 

Rocco

Jäsen
Minä myönnän että olen nuorempana ollut ahkera puuterin käyttäjä!

...en tosin sen takia että näyttäisin paremmalta, en toki. Pitäähän muillekin miehille jättää mahdollisuus. Vaan ihan sen takia että naamani paleltumat pystyi ehkäisemään puuterilla. Pienenä kaukalossa kiekkoa pelatessani, naama paleltui aina ihan valkoiseksi. Puuteri oli siis vain keino estää paleltumat. Enkä saanut turpaan sen takia.

Enää en käytä puuteria enkä muitakaan kauneusaineita hiusvahan ja kosteusvoiteen lisäksi.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Viestin lähetti Rocco
Enää en käytä puuteria enkä muitakaan kauneusaineita hiusvahan ja kosteusvoiteen lisäksi.

Roskalla aika tuuheat pensselit, käyttää niihin vahaa ja voidetta... No kauppakassista löytyy aina jotain emulsiota ja talouspaperia.
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Pikku Myy
Näinhän tuo vähän menee. Jos mies osaa meikata, eli korostaa parhaita puoliaan ja häivyttää heikompia, niin kyllähän se pirun hyvältä näyttää... En sitten tiedä, mieltävätkö meikkaamiseen niin jyrkästi suhtautuvat miehet asiat kunnon maaleilla läiskimiseksi. Miehillä usein riittää ihon väriä tasoittava puuteri tai meikkivoide ja peitevoide/valokynä, jolla saa rypyt, tummat silmänaluset ja näppylät piiloon. Tietenkin, jos haluaa välttämättä näyttää vanhalta ja väsyneeltä, niin mikäs siinä. Jokainen tyylillään. Mutta silti, olette asiaa kuinka paljon vastaan tahansa, se näyttää paremmalta.

Miksei saa näyttää vanhalta tai "rumalta"? Rypyt naamalla kertovat elämänkokemuksesta. Ainakin itseäni helvetisti naurattavat miehet, jotka leikkelevät naamaansa ikuisen nuoruuden toivossa tai tuhlaavat lyhyttä elämäänsä MEIKKAAMISEEN huonossa itsetunnossaan. Väsymyksen ulkonäöstään voi poistaa myös paljon terveemmällä tavalla: liikunnalla. Ihmisen pitää saada vanheta arvokkaasti ryppyinenn kaikkineen eikä yrittää paeta väistämätöntä. Mikään ei ole naurettavampaa kuin ihminen, joka yrittaa esittää itseään nuorempaa.

Äijällä pitää olla sen verran itsetuntoa, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, eikä lähde kaiken maailman henkkamaukka trendipelleilyihin mukaan. Siitähän tässä loppujen lopuksi on kysymys. Markkinamiesten halua saada lisää myyntiä. Ennen siihen menivät mukaan naiset, nykyään myös miehet. Ei helvetti.

Aina olen saanut tarpeeseen, vaikka olenkin ruma, ylipainoinen ja muutenkin tyylitön. Myöskään läheiseni eivät minua hyljeksi. Olenko sitten luonnonkaunis? Henkilökohtaisesti minua ei kiinnosta, miltä ihmiset ulkonäöstäni ajattelevat, koska tiedän olevani aivan vitun hyvän näköinen, myös ilman meikkaamista.

Se, että on siisti on ympärillä olevien ihmisten kunnioittamista. Se, että meikkaa ja hinkkaa itseään, on turhamaisuutta. Ja mikään ei ole ällöttävämpää kuin turhamainen mies, jos tälläistä mieheksi voi edes kutsua.

UGH!
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Axel K.
Miksei saa näyttää vanhalta tai "rumalta"? Rypyt naamalla kertovat elämänkokemuksesta. Ainakin itseäni helvetisti naurattavat miehet, jotka leikkelevät naamaansa ikuisen nuoruuden toivossa tai tuhlaavat lyhyttä elämäänsä MEIKKAAMISEEN huonossa itsetunnossaan. Väsymyksen ulkonäöstään voi poistaa myös paljon terveemmällä tavalla: liikunnalla. Ihmisen pitää saada vanheta arvokkaasti ryppyinenn kaikkineen eikä yrittää paeta väistämätöntä. Mikään ei ole naurettavampaa kuin ihminen, joka yrittaa esittää itseään nuorempaa.
Mä en jaksa tätä keskustelua...

Jep, onneksi miehet myös osaavat suhtautua niin helvetin hienosti luonnollisiin/luonnollisesti vanheneviin naisiin, että melkein itkettää se herkkyys. Ja edelleen, kiltit, rakkaat, mä yleistän. Joka ikisen, joka kokee olevansa erilainen mitä kirjoitan, ei tarvitse siitä tilittää.

Miksei saa meikata ja laittautua, jos siitä pitää? Miksei saa näyttää massasta poikkeavalta, jos se on sitä ominta itseään? Tai saa ja saa... Tietenkin täällä jokainen teoriassa saa näyttää miltä haluaaja olla sellainen kuin on, aika iso osa muusta porukasta suhtautuu vain siihen pirun oudosti. Kommentoi, tuijottaa, osoittelee, haukkuu, nauraa. Voisi luulla, että katukuvassa näkyy jo niin monenlaista tossunkuluttajaa, ettei yksi meikkaava mies ruokakaupassa tai munakarvansa ajellut mies uimahallissa ole mikään ihmetyksen aihe. Pirun hienoa, jos on omaan ulkonäköönsä tyytyväinen sellaisena kuin on. Upea piirre, harvalla on yhtä hyvää itsetuntoa. Voisi luulla, että niin hyvällä itsetunnolla varustettuja ihmisiä ei suuntaan tai toisen heilauta jonkun munakarvat tai ripsiväri.

Pointtini missään kirjoituksessa ei siis ole ollut se, että jokaisen miehen tulisi mielestäni meikata ja ajella karvojaan, vaan se, että jos joku haluaa niin tehdä, hänellä on oikeus siihen. Tietenkin myös, jos joku haluaa olla näin tekemättä. En vaadi kaikille violetteja pvc-housuja, mutta en myöskään sitä tavis-dressmankuosia. Se, että täällä homotellaan (sanan varsinaisessa- tai haukkumamerkityksessä) ja/tai juntitellaan toisia kirjoittajia, on tällaisen asian kohdalla aika typerää ja kuten bozik kirjoitti, kuuluisi enemmän ala-asteen pihalle (jos sinnekään), kuin aikuisten ihmisten keskustelupalstalle.

Mutta mistäs minä mitään tietäisin, miehän olen näin nuori ja kaiken lisäksi vielä tyttö.
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
A. Minun vaimollani saa olla ryppyjä.

B. Missään vaiheessa en ole kieltänyt ketään meikkaamasta yms. Minusta se on vain naurettavaa ja turhaa. Elämässä on PAAAALLJON tärkemäpiä ja enemmän huomion arvoisia asioita kuin oma naamataulu (tämä vuosituhat on enemmän ja enemmän omaan napaan tuijottajien vuosituhat). Kaikki lähtee kuitekin lopulta pään sisältä. Minusta miesten meikkaaminen ja karvojen trimmaaminen (tämä muu kuin parta ja tukka) on naurettavaa ja aion nauraa sille jatkossakin.

C. Itse en ole sanan varsinaisessa mielessä homotellut ketään. Se legendan kommentti oli vaan niin loistava...

D. Missään vaiheessa en ole myöskään junttiuttanut muita kirjoittajia. Olen vain ilmaissut MIELIPITEENI, mikäli se sallitaan.

On kaksi asiaa, joista nykyään ei saa puhua negatiiviseen sävyyn vai leimataan suvaitsemattomasti: maahanmuuttajat ja tämä miesten tällääminen. Voisitteko itse "maailman suvaitsevaisimmat ihmiset" hyväksyä myös vastakkaisia mielipiteitä? Jos ette, voitte tulla meidän kanssamme sinne "hiekkalaatikolle". Jos maailmassa ei olisi konservatiiveja ja vastapainoa jatkuvalle muutokselle täällä vallitsisi täysi anarkia.

Se mikä itseäni tässä ajassa ärsyttää on juuri tuo aiemmin mainitsemani omaan napaan ja naamatauluun tuijottelu. Ennen se oli enemmän "naisten heiniä", mutta nyt tuo tyttömäinen turhamaisuus on alkanut tarttumaan miehiinkin. Kannattaisi edelleenkin keskittyä sen muutoksen tekemiseen siellä pään sisällä, ei ulkopuolella.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tää on hyvä ketju. Niin...tuota kysymystä olen kyllä miettinyt paljon. Luulisin että en aja sitten kun ne kasvaa,näytän silleen paljon vanhemmalta.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Trimmailenko minä?

Jaa'a, tällä hetkellä ei ole tarvetta trimmaukselle, eikä oikeastaan mielenkiintokaan riitä sellaiseen toimintaan. Joskus olen jonkin verran harrastanut alapään siistimistä, mutta sekin on ollut hyvin pienimuotoista toimintaa. Toisinaan itseäni karvoitus alapäässä ärsyttää suunnattomasti, mutta tähän menessä sen ajelu on tuntunut vieläkin ärsyttävämmältä puuhalta - joten ei kiitos trimmaukselle juuri nyt. Tämänhetkinen habitukseni on kuitenkin sitä luokkaa ettei yksi pöheikkö alapäässä sitä enää paljoa heikommaksi voi muuttaa, mutta en kuitenkaan pidä mahdottomana, että joku päivä jaksan panostaa ulkoiseen olemukseeni siinä määrin, että alapään trimmaaminen tulee myös ajankohtaiseksi. Kyllähän se paljon miellyttävämpi olisi siistittynä, sitä en kiellä.

vlad.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tämä nyt on alapääntrimmausketju, mutta kai tässä voi myös kysyä, että trimmaako joku mies sieltä ylempää. Ei siis ihan hiuksista, mutta kainalokarvoista on kyse.

Muuan miespuolinen ystäväni näin tekee ja tyttöystäväkin pitää moista outoutta todella säälittävänä. Näin muuten nämä kainalot tuossa muutama päivä sitten ja näky oli todella luonnoton. Saahan sitä kai tehdä mitä haluaa, mutta...

Kehtaako joku Jatkiksen urhoista myöntää moiseen syyllistyvänsä? Ja jos joku niin tekee, niin minkä huorman takia?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös