Viestin lähetti girlzilla
Ne kuitenkin piereskelee ja röyhtäilee mun seurassa, luolamies-tyyppinen karju puree muhun ihan sellasenaan.
Viestin lähetti legenda
... Ainakin saunailloissa karvat tuntuu saavan kyytiä melkoisesti..
Mikä siitä karvojen ajelusta tekee niin homomaista? Oikeasti. Ja miksi muutenkin täällä miehet tuntuvat niin ylihysteerisesti pelkäävän leimautuvansa homoiksi? Rauhoittukaa. Jos näytätte sellaisilta puskajusseilta, millaisen kuvan teistä saa, niin ei pelkoa. Ymmärrän kyllä, jos kaikki alle 20-vuotiaat todistelevat heterouttaan, kuuluu ikään, mutta aikuiset miehet voisivat vähän relata asian suhteen. Tsiisös.Viestin lähetti Axel K.
Ei kuullosta kovin heterolta.
Viestin lähetti Axel K.
Ei kuullosta kovin heterolta. Siideripöllyssäkö niitä karvoja kyyditätte?
Viestin lähetti Carlos
Jos naisella on "tyylitelty" karvasto, se ei ainakaan herätä mitään lämpimiä tuntemuksia meikäläisessä. Ihan au naturel on jees, ne karvat saa kyllä syljeskeltyä pois sieltä suusta, ja ihan posliinikin on jees, mutta siltä väliltä... huoh. Ei nappaa.
Viestin lähetti Lint
Mun mielestä naisella nimenomaan täytyy olla "tyylitelty" karvasto.
Sillä naturelli lomatuhero on vastenmielinen, mutta täysin sliksi on taas ehkä vähän liian brutaali. Semmonen siististi ajeltu ja vähän lyhennelty malli on mun makuun.
No, tuo lainaamasi Axel K:n viesti kylläkin viittaasi siihen että karvat lentelevät saunailloissa, ei välttämättä trimmailuun homomaisena sinällään. Itse en ole koskaan missään saunaillassa nähnyt kenenkään ajavan edes partaa, muista paikoista puhumattakaan.Viestin lähetti Pikku Myy
Mikä siitä karvojen ajelusta tekee niin homomaista? Oikeasti.
Ihan hyvin olisin voinut lainata noita muita viestejä, joissa touhu nimetään homojen hommaksi, esim ipa rulesin tai tommyn raapusteluja.Viestin lähetti Twite
No, tuo lainaamasi Axel K:n viesti kylläkin viittaasi siihen että karvat lentelevät saunailloissa, ei välttämättä trimmailuun homomaisena sinällään.
Viestin lähetti Pikku Myy
Mikä siitä karvojen ajelusta tekee niin homomaista? Oikeasti. Ja miksi muutenkin täällä miehet tuntuvat niin ylihysteerisesti pelkäävän leimautuvansa homoiksi? Rauhoittukaa. Jos näytätte sellaisilta puskajusseilta, millaisen kuvan teistä saa, niin ei pelkoa. Ymmärrän kyllä, jos kaikki alle 20-vuotiaat todistelevat heterouttaan, kuuluu ikään, mutta aikuiset miehet voisivat vähän relata asian suhteen. Tsiisös.
Nykyisin miehetkin voi ihan oikeasti pitää itsestään (ja karvoituksestaan) huolta ja tykätä, ylläri ylläri, naisista. Ja jotkut naiset jopa tykkäävät siitä. Kaikkien miesten ei tarvitse näyttää metsästä repäistyltä ja onneksi eivät näytäkään.
Huvittavaa, että monet kyllä, jotka eivät ikinä milloinkaan karvoihinsa koskisi, haluavat naisensa sileänä. Ajelisitteko, jos naikkosenne pitäisi sitä kiihoittavampana kuin mitään muuta?
Ja entisaikaan miehet kulkivat reteesti sukkahousuissa ja kalukukkarossa puuteroidut peruukit päässä ja se oli normaalia.Viestin lähetti Axel K.
Miesten pitää saada olla miehiä.
Heh, alitajunnan aiheuttama kaiken paljastava painovirhe?Viestin lähetti legenda
Kenties seuraava sukupuoli harrastaa jo tätä monien kammoksumaa kimppasheivausta!