Trimmaatko sieltä alhaalta?

  • 102 679
  • 354

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Joskus tullut kokeiltua ja pukkasi niin pahan iho-ongelman että tarvi lääkärille näyttää. Tuomio oli, että ei näin herkällä iholle koskaan enään ikinä. Joskus tullut vain leikattua pois ylimääräistä, nyt taas rehottaa. Naisella taasen ajeltu on etu, mutta pillu on pillu. Edellinen antoi haarovälinsä kasvaa ja oli ihan ok mulle, lihan sai piiloon kumminkin. Eikä siinä sitä edes ajatellut millään asteella, että missäs viidakossa sitä ollaan tutkimusmatkalla.

Ihan sama, tehkää mitä teette. Jos noin olemattoman asian poistaminen saa jonkun onnelliseksi, tai sen olemassaolo saa jonkun suuttumaan, niin onneksi olkoon, elämänne on hyvällä mallilla jos tarvii tehdä ko. asiasta numeroa.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ettei vain joillakin mene sekaisin trimmattu ja ajeltu? Luonnonvarainen sademetsä naisella nyt vaan on pahimmillaan totaalinen turn-off. Sopivasti trimmattu on esteettinen, paras ja sexyin. Ääripäät eivät tässäkään tapauksessa toimi.

Komppaan Vanhaa Leniä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sopivanlaisina voivat olla ja ovatkin hyvin kiihottavia ja antavat minulle viestin, että kyseessä on ennen kaikkea nainen.
Kuinka naiskarvan ja mieskarvan erottaa toisistaan?
---

Ajelen aika reilusti. Partaa tietysti trimmailen tiheimmin, mutta kyllä nuo kulkusetkin tulee siistittyä säännöllisen epäsäännöllisesti. Kassit kiiltäviksi, varsi paljaaksi ja tyven siistiksi. Kainalot ajelen myös tasaisin väliajoin. Lisäksi varsinkin näin kesäisin raapaisen kintut neljän millin terällä, kun mulle on suotu pitkä, musta ja tiheä säärikarvoitus. Ja kaiken kukkuraksi lyhennän myös rintakarvojani, jotta paitapuseroita voi pitää rennosti ylänapit auki ilman Herra 47-efektiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös