Tool – vieläkö sedät jaksaa heilua?

  • 47 891
  • 358

Cube

Jäsen
Kiusaus. Houkutus. Biisikin tuli ladattua jo koneelle.

Yritän vielä kestää, mutta todennäköistä on, että murtuminen tapahtuu vielä tämän vuorokauden puolella. Eihän kerta mitään haittaisi?
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Cube kirjoitti:
Kiusaus. Houkutus. Biisikin tuli ladattua jo koneelle.

Yritän vielä kestää, mutta todennäköistä on, että murtuminen tapahtuu vielä tämän vuorokauden puolella. Eihän kerta mitään haittaisi?

Ei se siihen kertaan kyllä jää...mulla on vuotamisestaan asti pyöriny repeatilla, myös silloin kun nukuin.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaa, no ei se nyt kovin erikoiselta kuulostanut. Ja lasken itseni kyllä ainakin jonkun asteiseksi Tool-diggariksi, joskin A Perfect Circle taitaa pikkuhiljaa olla jo ajamassa ohi viimeistään nyt. Mutta ihan ok biisi kuitenkin - hyvin pitkälti menee linjalle Schism-Triad. Mitään uutta ei kyllä tällä kertaa tarjonnut. Mikäs siinä toisaalta, Lateralus on kyllä ihan kova kiekko ja samalla linjalla on ihan hyvä jatkaa. Mutta jotenkin ei vaan jaksa innostaa enää mihinkään hehkutuksiin, tätä samaa tool-settiähän tää on kuin on ennenkin kuultu. Jotenkin lässähti Ruissinkin odotukset, eikä taida enää jaksaa pelkkää Toolia varten Turkuun asti raahautua.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Vteich kirjoitti:
Jaa, no ei se nyt kovin erikoiselta kuulostanut. Ja lasken itseni kyllä ainakin jonkun asteiseksi Tool-diggariksi, joskin A Perfect Circle taitaa pikkuhiljaa olla jo ajamassa ohi viimeistään nyt. Mutta ihan ok biisi kuitenkin - hyvin pitkälti menee linjalle Schism-Triad. Mitään uutta ei kyllä tällä kertaa tarjonnut. Mikäs siinä toisaalta, Lateralus on kyllä ihan kova kiekko ja samalla linjalla on ihan hyvä jatkaa. Mutta jotenkin ei vaan jaksa innostaa enää mihinkään hehkutuksiin, tätä samaa tool-settiähän tää on kuin on ennenkin kuultu. Jotenkin lässähti Ruissinkin odotukset, eikä taida enää jaksaa pelkkää Toolia varten Turkuun asti raahautua.

Kannattanee varmaan odotella sitä levyä ja päättää vasta sitten. Yksi biisi nyt ei vielä paljoa kerro, varsinkin kun toolilla tuo sinkku ei ole koskaan levyn paras, vaan levyn radioystävällisin.

Ja APC lopettaa, ainakin maynard sanoi että apc is done.
 

Cube

Jäsen
psychodad kirjoitti:
Ja APC lopettaa, ainakin maynard sanoi että apc is done.
Luojan kiitos! Ihan ok bändi APC:kin tavallaan oli, mutta silti - tervemenoa. On Maynardin aikakin keskittyä ykkösbändiinsä ja lopettaa se vitun rahankeruuoperaatio.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
psychodad kirjoitti:
Ei se siihen kertaan kyllä jää...mulla on vuotamisestaan asti pyöriny repeatilla, myös silloin kun nukuin.
Meinasin tätä jo sulta ircissä kysyäkin, mutta siinä se tuli. Olet kyllä aika sissi :D

Itsehän aion pysyä "selibaatissa", kunnes on levy omassa soittimessa.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Kärsivällisyys on harvoin ominaisuuksista pinnalla mitä meikäläiseen tulee, eikä nytkään. Vicarious löytyy koneelta ja useamman kerran sitä on tullut kuunneltua. Kuuntelua on haitannut lievästi se, että koneeni äänenlaatu ei ole kaksinen ja kappale ei siksi puhkea täyteen kukkaansa.

Mitähän tästä nyt sanoisi? Sanotaanko alkuun se, etten koskaan ole ensimmäisellä kuuntelulla varauksetta ihastunut Toolin musiikkiin. Aenima ei potkinut alkuun, vaan pidin sitä lähes surkeana esityksenä. Schism ei saanut aikaan suuria järistyksiä ja Lateralus oli parin ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen lievä pettymys. Vicarious kuulosti alkuun ihan hyvältä, mutta isoimmat ravistukset sain siitä, että pitkästä aikaa uutta Toolia, tutut soundit, riffit ja ääni. Tätä on odotettu!

Vicarious kuulostaa minusta ehkä radioystävällisimmältä Tool –kappaleelta koskaan (pituutta lukuunottamatta). Siinä on kohtia, joita on kierrätetty väsymiseen asti varsinkin ns. nu-metal piireissä ja siksi ne kuulostavat lähes kliseiltä. Siinä on kohtia, joissa Maynard tuntuu laulavan vieläkin APC:lle. Ja siinä on kohtia, jotka muistuttavat erehtymättömästi vanhoista kappaleista. Sanoituksellisesti se ei ole mestariteos, varsinkin kun tietää mihin MJK pystyy. Joka tapauksessa se on sitä, mitä olen kaivannut. Hieno kappale, joka kasvaa alusta päättyen tuttuun tapaan lopun kliimaksiin. Voin sanoa, että olen ihastunut.

Odotan albumin tarjoavan kuitenkin vaikeammin lähestyttäviä eeppisiä kappaleita ”Third Eye” tai ”Disposition/Reflection/Triad” -tyyliin. Yhden kappaleen perusteella koko levyä on mahdoton arvioida, mutta alku on lupaava. Vicariouskin paranee mitä useammin sitä kuuntelee...
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Lisätään vielä se, että Vicarious on biisinä sellainen, joka varmasti toimii livenä! Jo pelkästään tämän takia suuntaan tulevana kesänä Ruissaloon...la,la, la,la,la,la-la-lie!!!!

Cubelta ja psykoiskältä kaipaisin neuvoa eli olen kiinnostunut kovasti tutustumaan King Crimsoniin. Tiedän, että se on yksi Toolin jäseniin syvästi vaikuttaneista bändeistä ja tästä syystä haluaisin laajentaa kokemuksiani musiikin suhteen. Eli kertokaapa, te oi suuret musamiehet(?), millä levyllä olisi hyvä lähestyä tätä kovasti kehuttua pumppua??
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
secord kirjoitti:
Lisätään vielä se, että Vicarious on biisinä sellainen, joka varmasti toimii livenä! Jo pelkästään tämän takia suuntaan tulevana kesänä Ruissaloon...la,la, la,la,la,la-la-lie!!!!

Cubelta ja psykoiskältä kaipaisin neuvoa eli olen kiinnostunut kovasti tutustumaan King Crimsoniin. Tiedän, että se on yksi Toolin jäseniin syvästi vaikuttaneista bändeistä ja tästä syystä haluaisin laajentaa kokemuksiani musiikin suhteen. Eli kertokaapa, te oi suuret musamiehet(?), millä levyllä olisi hyvä lähestyä tätä kovasti kehuttua pumppua??

In the court of the crimson king ja Red ovat ainakin minulle ne parhaat KC levyt.

EDIT: niin, en huomannutkaan tuota musamiesheittoa ensin joten todettakoon että olen vain taiteen arvostaja.
 
Viimeksi muokattu:

Cube

Jäsen
psychodad kirjoitti:
In the court of the crimson king ja Red ovat ainakin minulle ne parhaat KC levyt.
Lisätään tuohon vielä Larks' Tongues in Aspic, niin eiköhän lista ole minunkin osaltani kunnossa. Redin jälkeisestä tuotannosta olen tutustunut vain The Power to Believeen ja Disciplineen, joka on kuitenkin niin kamalaa kasaripaskaa, etten varmaan ole kertaakaan kuunnellut sitä läpi yhdeltä istumalta. Jos 80-luku ei kuitenkaan aiheuta merkittäviä inhoreaktioita, niin onhan tuokin levy aika yleisesti hehkutettu ilmeisesti.

Myös vuoden 2003 The Power to Believe on ihan mielenkiintoinen tapaus. Jos ei muuten niin siksi, että sillä on kuultavissa lieviä Tool-vaikutteita, joten kehä ikään kuin sulkeutuu sen kohdalla. En kuitenkaan lähtisi tästä liikkeelle, koska se painii pohjimmiltaan eri sarjassa kuin alkuaikojen mestariteokset.

Mikään suuri musamies en kuitenkaan missään nimessä ole :) joten joku ihan oikeasti musiikin teorioista yms. ymmärtävä saattaisi suositella hyvinkin eri levyjä. Harrastelijan korvaa ja mieltä nuo kolme ensiksimainittua kuitenkin miellyttävät suuresti.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Kiitos ja kuittaus! Mä pidän teidän tyylistä...

Hypetetään hieman Toolia lisää, vaikka se saakin ehkä aikaan joissakin inhoreaktion jo pelkästään sen takia. Mutta tämä Vicarious...perkele että se alkaa toimimaan! Loppu on aivan huikea...
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
secord kirjoitti:
Hypetetään hieman Toolia lisää, vaikka se saakin ehkä aikaan joissakin inhoreaktion jo pelkästään sen takia.

Näin tulen tekemään myös. Jotkut se karkoittaa, mutta joku saattaa kysyä itseltään "miksi tuo aikuinen, kohtalaisen täysijärkinen ihminen saa jostain niinkin triviaalista asiasta kuin musiikista tuollaisen kokemuksen" ja ottaa selvää. Osa näistä ihmisistä ei tule pitämään musiikista, mutta pieni osa saattaa saada saman kokemuksen jonka itse olen tämän bändin taiteesta saanut, ja se on hienoimpia lahjoja joita olen itse koskaan saanut. Itsekin olen ensimmäisen kerran kuullut Toolia kaverin levyltä joskus kouluaikoina. Ihmettelin että mitä helvettiä tämä on mutta en pystynyt olemaan kuuntelematta. Aeniman kuuleminen olikin sitten lopullisesti menoa.


Sitten pientä yleistä rähinää aiheesta...kirjoitan ehkä siksi tänne koska minulla ei ole tdn:ään tunnareita.

Nyt olen lukenut toolshedistä kanssaihmisten reaktioita uuden sinkun osalta, ja reaktiot ovat pitkälti samaa mitä Schism aikoinaan sai. Suurin osa tykkää kovasti, mutta pieni vähemmistö vihaa ihan helvetisti, ja tuovat sitä esille voimakkaasti. Ei siinä mitään, ei musiikista tarvitse pitää, eikä heidän pettymyksensä vie minun kokemuksestani mitään pois, olen vain pahoillani niiden ihmisten puolesta joiden näen ihan tarkoituksella hylkivän biisiä.

Syyksi epäilen sitä, että heillä on vielä jotain todistettavaa maailmalle, haluavat mieluummin olla "katu-uskottavia" kuin heittäytyä täysillä tunteeseen. Kritiikki on helppo tapa erottautua massasta fanien kansoittamalla saitilla. Ei siinä mitään, kyseessä ovat varmaankin nuoremmat kaverit jotka vielä hivenen etsivät omaa identiteettiään ja paikkaansa maailmassa.

He pelkäävät että heidät nähtäisiin kritiikkiin ja itsenäiseen ajatteluun kykenemättöminä "fanipoikina" jos he antaisivat fiiliksen viedä, ja hakkaavat biisin kappaleiksi ja irrottavat siitä osia ja lokeroivat ne yleisiin kirosanoihin kuten "nu-metalli" jne. He haukkuvat lyriikoiden suoraviivaisuutta ja jopa sitä kuinka se "la la la la la lie" kohta on heidän mielestään niin "homo".

Ilmeisesti jotkut ovat vaan nähneet Maynardin niin "äijänä" että tuollainenkin sitten aiheuttaa pelkoja. Nämä ihmiset eivät näköjään ymmärtäneet koko aenima levyn teemaa, eivätkä ole koskaan nähneet Maynardia meikeissä ja peruukissa. Toivottavasti nämä fanit pääsevät joskus sinuiksi oman seksuaalisuutensa kanssa, ettei tarvitse miettiä tarkoittaako jostain laulumelodiasta julkisesti tykkääminen sitä että ottaa kankea perseeseen.

Samat ihmiset jotka foorumilla kohkaavat "Tool on mennyt takaisinpäin, ei kehittynyt" jauhavat sitten sitä että "Miksi lyriikat ovat niin suoraviivaisia, halusin vaikeampaa palapeliä". Anteeksi nyt, koitan olla tukehtumatta ironiaan. Jos ennen on vedetty osastoa palapeli, ja nyt lauletaan hyvin suoraviivaisesti asiasta niin kuin se on, eikö se juuri ole muutosta? Mielestäni tuo ei kyllä ole yhtään sen suoraviivaisempi kuin esim. Eulogy jossa oli aivan yhtä selkeä sanoma. Mutta kai se aika sitten tekee tehtävänsä, ihmiset unohtavat että Tool on ennenkin tehnyt, jokaiselle levylleen suoraviivaisiakin lyriikoita.

Maynardin puolesta olen pahoillani. Sanoituksesta huokuu pettymys ja kyynisyys. Uskon hänen kuitenkin tietävän loppujen lopuksi sen, että kaikkia ei voi "pelastaa" mutta Tool on oikeasti onnistunut koskettamaan suurta ihmisryhmää ja tuonut paljon sellaista useiden yksilöiden elämään, joka olisi ilman Toolin musiikkia jäänyt kokonaan kokematta ja näkemättä. Voin aidosti sanoa että olen saanut heidän taiteestaan avaimet itseni parantamiseen ihmisenä, itseni parempaan ymmärtämiseen. Toivottavasti joku muukin on jostain taiteesta saanut jotain vastaavaa.

Heittäytyminen, nauttiminen, tunteminen ei ole hävettävää vaikka olisi 80-vuotias. Jos haluaa hirttää itsensä siihen että biisissä on pieniä osia jotka kuulostavat joltain aiemmin kuullulta Toolin biisiltä, siitä vaan. Minä nautin niistä silloin, ja nautin edelleen tässä uudessa kontekstissa.

Musiikkia voi kuunnella, tai sitten sen voi tuntea. Onneksi osaan tuntea.
 
Viimeksi muokattu:

Cube

Jäsen
Tai sitten uusi biisi on joidenkin mielestä vaan ihan oikeasti huono?

Annoin itsenikin lopulta kuunnella sen kertaalleen (joskin tarkoituksellisesti vähän taustalla) ja vaikka yleisesti ottaen tykkäsinkin, niin biisissä oli kyllä muutama aika korni kohta, jollaisiin en olisi toivonut törmääväni Toolin musiikissa.

Mutta ei se mitään. Olen ennenkin pettynyt sinkkuihin (eri bändien kohdalla tosin), jotka ovatkin sitten levyllä toimineet loistavasti. Joten odottelen.

Tool ei kuitenkaan ole Jumala. Jos King Crimsonin tapainen bändi on tehnyt paskoja levyjä, niin siihen kykenevä on varmasti myös Tool. Eipä tuo Undertow'kaan mielestäni rehellisesti sanottuna ole paikoin kovinkaan kaksista musisointia, mutta ne huippuvedot nostavat kuitenkin senkin keskivertoa paremmaksi (ei välttämättä omissa kokoelmissani, mutta yleisesti ottaen).

Kovasti kuulostaa kyllä siltä, että pohjimmiltaan yrität vain sanoa, että sinun musiikkimakusi > muiden musiikkimaku.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Cube kirjoitti:
Kovasti kuulostaa kyllä siltä, että pohjimmiltaan yrität vain sanoa, että sinun musiikkimakusi > muiden musiikkimaku.

Sitten kannattaisi lukea kyllä uudelleen ja tällä kertaa ajatuksella.

Minähän en kiellä ketään olemasta tykkäämättä, ja ymmärrän mainiosti että joku ei biisistä yksinkertaisesti pidä. Mutta toivon että se tulee siitä ettei saa siitä mitään tunnetta, ei niin että itsetarkoituksellisesti analysoi miksi se on paska, siitä lähtökohdasta että "mä olen uskottavampi jos olen sitä mieltä että tää on paska".

Se on täysin ok mulle jos joku ei saa tosta biisistä samaa tunnetta mitä minä, harmi ettet oikein sitä tuosta tekstistäni ymmärtänyt. Hienoja asioita on kiva jakaa, ja sitä toivoisi että muutkin pystyisivät kokemaan saman, ihan sama minkä bändin tai minkä taiteen taholta tahansa. Eli jos saat vaikka saman järjettömän hienon fiiliksen jostain bändistä jota minä inhoan, olen puolestasi iloinen.

Mä olen tällä planeetalla vain kerran, ja se musiikkimaku mikä mulla nyt on, on mulle paras. Sinulla saa ja pitää olla omasi. Toivottavasti se aiheuttaa sinulle niitä hienoja tunteita mitä tämä minulle, thats all.
 

Cube

Jäsen
psychodad kirjoitti:
Sitten kannattaisi lukea kyllä uudelleen ja tällä kertaa ajatuksella.

psychodad kirjoitti:
Syyksi epäilen sitä, että heillä on vielä jotain todistettavaa maailmalle, haluavat mieluummin olla "katu-uskottavia" kuin heittäytyä täysillä tunteeseen. Kritiikki on helppo tapa erottautua massasta fanien kansoittamalla saitilla. Ei siinä mitään, kyseessä ovat varmaankin nuoremmat kaverit jotka vielä hivenen etsivät omaa identiteettiään ja paikkaansa maailmassa.
Ok. Käsitin ensin, että alempi lainaus oli analyysi syistä, joiden takia uudesta biisistä eivät kaikki pidä (yleisesti ottaen). Ilmeisesti se on kuitenkin tulkinta siitä, miksi tietyt tyypit pitävät esim. tuolla t.d.n:llä niin suurta melua tästä tyytymättömyydestään? Correct?
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Cube kirjoitti:
Ok. Käsitin ensin, että alempi lainaus oli analyysi syistä, joiden takia uudesta biisistä eivät kaikki pidä (yleisesti ottaen). Ilmeisesti se on kuitenkin tulkinta siitä, miksi tietyt tyypit pitävät esim. tuolla t.d.n:llä niin suurta melua tästä tyytymättömyydestään? Correct?

Juuri näin. Se on vain tulkinta, ja vain siitä osasta kirjoittajia joiden viesteistä paistaa vahvasti läpi tarkoituksellisesti erottumisen tarve.
 
Viimeksi muokattu:

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
HN kirjoitti:
Schism loksautti aikoinaan leuan lattiaan ja tiputti tuolilta. Parabolakin pisti pään pyörälle, mutta Vicarious saa vain nyökkäilemään hyväksyvästi.

Mulle kävi vähän eri tavalla. Schism vaati enemmän totuttelua, muutamia pyörityksiä ennen kuin osasin sitä arvostaa. Parabola ei vieläkään oikein pudota, on levyn heikoimpia raitoja mielestäni, mutta Vicarious oli helvetin kova ekalla kuuntelulla (kuten The Grudge).

Mutta jännää nähdä miten käy sen koko levyn kanssa!
 

dtw!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Avalanche, hirvee intensiteetti
Meikäläinen ei ole eritysen suuri Tool-fanaatikko, mutta toi Vicarious iski samantien. Kieltämättä "kuulostaa hyvin Toolilta" mikä ei toistaiseksi ole ollenkaan huono juttu.

Sinkku siis toimii hyvin, mutta 70+ minuuttia pelkkää tätä Toolia luultavasti puuduttaisi jossakin välissä. Mielenkiinnolla jään odottelemaan minkälaista ilmaa kokopitkään on saatu puhallettua.
 

Cube

Jäsen
Cube kirjoitti:
biisissä oli kyllä muutama aika korni kohta, jollaisiin en olisi toivonut törmääväni Toolin musiikissa.
Kuuntelin biisin toistamiseen, joten tarkennan samalla vähän. Vicariousin puolivälin tienoilla oleva bassolätkyttelykohta ei kuulosta pelkästään kornilta, vaan myös Kornilta. Se vähän vituttaa, vaikka Kornia 15-vuotiaana kuuntelinkin. Mihin helvettiin se Meshuggah nyt jäi?

Mutta edelleen: ei se mitään. Tuo kohta kestää ehkä 20 sekuntia ja loppubiisi onkin sitten taas oikein hieno. Aika tuttua Toolia, joo - mutta pidetään nyt mielessä, että kyseessä on myös (ilmeisesti ja toivottavasti) levyn radioystävällisin biisi. Albumille tulee varmasti sitä edistystä ja luvattua raskauttakin mukaan.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Cube kirjoitti:
Luojan kiitos! Ihan ok bändi APC:kin tavallaan oli, mutta silti - tervemenoa. On Maynardin aikakin keskittyä ykkösbändiinsä ja lopettaa se vitun rahankeruuoperaatio.

Rohkenen olla eri mieltä tästä asiasta. Niin paljon kuin Tool onkin "se" juttu, niin myös A Perfect Circle ansaitsee paikkansa kartalla. Tehkööt sitten vaikka vuorotellen kummankin projektin kanssa hommia, mutta... ;)

NP: A Perfect Circle - Blue
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
psychodad kirjoitti:
EDIT:

http://www.zombalabelgroup.com/tool/Vicarious.wav.zip

Tässä se on. Jumalauta!!! KOKO BIISI! Niin järjettömän hyvä! Voi hyvä luoja. Tuo loppu on ehdottomasti raskainta Toolia koskaan. Ei kysymystäkään.

Tänä yönä en nuku sekuntiakaan. KIITOS!!!!

Jaaha, eip ollut enää. Löytyisiköhän tämä joltakin jaettavaksi saakka? Vaikka mesen välityksellä voi nakata, jos siltä tuntuu...
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Mielenkiintoista on aikanaan ( reilu kaksi viikkoa vielä) verrata omia fiiliksiä esim. Andy Kingin tai Kabirin vastaaviin, kun tuota levyä on päässyt kuulemaan. Andyn mukaan viides lohkaisu eli ”The Pot” on se kaupallisin raita ikinä ja samalla taisi siihen eniten tykästyäkin. Vastaavasti Kabirin arvio kyseisestä kappaleesta oli hieman varovaisempi ja hän taas mainitsi, että ne joihin ”Hooker with a Penis” putoaa, putoaa tämäkin.

Muutama lainaus Andyn reviewstä:

Vicarious – ” ..lovely melody and climax with Maynard´s vocals. I am going to cry.”

Jambi- “..here´s some unusual guitar work. Man it´s almost Hendrix-like!”

The Pot- “ This is THE one. ..most commercial track Tool has EVER done….This is still twisted. It´s hard but commercial…This is a SERIOUSLY awesome track. Just mark my words.”

Rosetta Stoned- “..full-on, nasty, shaven headed WEREWOLF…It´s like The Best Of Tool in one song. The Bomb.”

Intension- “ Shades of Pink Floyd again. Shades of the more moody Lateralus tracks again…tribal and hypnotic.”

Right in Two- “ Melodic, slow hypnotic…Big, big sound. Tool at their weightiest.”

Ja muutama Kabirin:

Vicarious- ” This is one of the best tracks I´ve heard in a long time.”

Wings of Marie/10,000Days- “..it picks up right where “Reflection” left off.. Ten years ago we all thought “Third Eye” was really really intense. I am pretty sure these two will rewrite your expectations of future epics.”

Rosetta Stoned- “..there were machine-gun-style vocals…I felt parts of it likened to “H” but in a much faster way. I was really moved.”
 

Cube

Jäsen
tinkezione kirjoitti:
Rohkenen olla eri mieltä tästä asiasta. Niin paljon kuin Tool onkin "se" juttu, niin myös A Perfect Circle ansaitsee paikkansa kartalla. Tehkööt sitten vaikka vuorotellen kummankin projektin kanssa hommia, mutta... ;)
No joo, ehkäpä tuo oli vähän tyly arvio APC:stä minulta :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös