Jääkuutio kirjoitti:Kiitän...
Olen hakenut tätä kissojen ja koirien kanssa.
Kiitetään bändiä! Mieluiten ostamalla levy. Itse ostan muutaman.
Jääkuutio kirjoitti:Kiitän...
Olen hakenut tätä kissojen ja koirien kanssa.
Jääkuutio kirjoitti:P.S. Plussat Leoslyricsille: Vicariouksen sanat puski jo nyt suoraan ruutuun, kun kappaleen käynnisti.
Hyvin sanottu.psychodad kirjoitti:The Pot kuulostaa siltä miltä Led Zeppelin olisi halunnut kuulostaa, jos olisi osannut.
Cube kirjoitti:Ooooh.. 10,000 Daysin 10 minuutin psykedeliassa vellominen ja sitä seuraava ilmava takominen maailman hienoimmalla laulumelodialla varustettuna on kyllä _jotain_aivan_muuta. Tuon saavat kyllä tuoda Ruisrockiin mukanaan!
psychodad kirjoitti:Yhdyn kaikkeen hehkutukseen. Paras Tool levy (mikä tarkoittaa ainakin minulla maailman paras) koskaan. Uskomaton suoritus. Intension biisiin en ole vielä päässyt sisään, mutta veikkaan että sekin vielä sieltä tulee.
Olisi varmaan joo. Kannattaisi varmaan kuitenkin kuunnella levy, niin huomaisit, että ei tämä ainakaan mikään läppä ole.Kaivanto kirjoitti:Olisi kyllä ihan saatanan hauskaa, jos olisivat työntäneet jakoon jotain kuukävelyn ääniä -taustalle vedettyä ulinaa ja kattilanpaukuttelua ja progefriikit huokailisivat, että ooh, mitä tahtilajeja, alkoi aueta, kun olin kuunnellut 2000 kertaa.
Cube kirjoitti:Kannattaisi varmaan kuitenkin kuunnella levy, niin huomaisit, että ei tämä ainakaan mikään läppä ole.
Ja progefriikit tuskin Toolia nyt mitenkään erityisemmin jumaloivat.
Niin, tästä syystä nimenomaan olenkin täällä lähes ainoana puhunut sen mahdollisuuden puolesta, että kaikki mihin Tool koskee ei välttämättä muutukaan kullaksi.Kaivanto kirjoitti:Ehkä se kuitenkin on läppä ja olet vaan niin fania, ettet tajua.
Onhan tätä esim. Fantomasin kohdalla jo mietitty. Mielestäni koko pohdinta on kuitenkin aika yhdentekevää, koska musiikille ei ole olemassa mitään universaaleja laatustandardeja.Kaivanto kirjoitti:No joo, mutta vakavanakin ajatusleikkinä mielenkiintoista, että miten täyttä soopaa nimeä saanut artisti voisi julkaista 'jäämättä kiinni'.
En ottanut mitenkään kantaa siihen onko Tool progea vai ei. Sanoin vaan, että progefriikeille Tool ei yleisesti ottaen ole mikään maailman tärkein bändi ja pakollinen fanituksen kohde.Kaivanto kirjoitti:Wikipediassa on hakusanassa "Tool" pienen esseen mittainen progea-vai-ei-osio, joten tästä puuttumaan jäävän väännön aiheesta voivat kiinnostuneet lukea sieltä.