No tossa nyt ainakin ne ilmeisimmät kriteerit. Ulkonäön olis tietenkin klikattava edes vähäsen ja yhteiset mielenkiinnon kohteet on plussaa mut ei todellakaan vaatimus.
- Yh-äidit on ehdoton ei, varaisinä olo ei kiinnosta
- Toisaalta saisi mieluusti haluta lapsia tai vähintään harkita asiaa
- Eläinallergikot ei oikein sovi, haaveenani kun on oma lemmikki/lemmikeitä
- Ei saa asua ainakaan Lahtea kauempana (mä asun siis Helsingissä). Kaukosuhde olis vähän vaikea itelle kun en omista ajokorttia
- Salimuijat/kuntoilijaintoilijat ei kiitos, ei tarkoita toki ettei nainen saisi pitää itsestään huolta
- Avoimessa suhteessa olevat ja yhden illan panoa ettivät naiset ehdoton EI
- Botox/töröhuulet menee lähes automaattisesti vasemmalle
- Pituusraja jossain 175-176 sentin hujakoilla, ite kun oon hädin tuskin metri seiskyt
Tuo pituushomma tavallaan ärsyttää, mennyt useampi söpö leidi vasemmalle vain koska oon tämmönen pätkä.
Ketään itseään kunnioittava lapseton mies halua parisuhteeseen yh:n kanssa. Ei vaan ei.Ei ne yh-äidit kai mitään varaisää eti. Tai no jotkut voi, mutta en ymmärrä mitä pahaa on yh-äideissä.
Ketään itseään kunnioittava lapseton mies halua parisuhteeseen yh:n kanssa. Ei vaan ei.
Ei olisi tullut kuulonkaan silloin kun olin nuori, vapaa ja lapseton mitään yh:ta deittailla, ainakaan vakavissaan.
Parempi on jos se, että naisella on lapsia tuntuu kovin kamalalta niin lasten vuoksi onkin pysyä noista naisista loitolla. Sama pätee myös naisiin, jotka haikailevat jotakin miestä, mutta hänen lapsensa aiheuttaa jo lähtökohtaisesti närää. Älkää sekoittako lasten elämää, jos heidän olemassaoloaan on vaikea hyväksyä.Mikä niissä YH-äideissä sitten oikein haittaa? Olettaisin että kaikki eivät halua lapsia ja se on enemmän kuin ok, mutta kukaan ei ole sitä syyksi sanonut.
Ja muistakaa sinne Tinderiin myös:
- Jokaisella saa olla mikä mieltymys (näsäviisaille lisäys että laillinen jne.) tahansa, mutta se miten asian tuo esille kertoo paljon enemmän.
Harmi, kun et ollut valistamassa minua joku vuosi sitten kun aloin yh-äitiä tapailemaan (yhteishuoltajuus, enimmäkseen on kuitenkin äidillään). Nyt meillä on 2 yhteistä lasta ja yhteinen talokin ostettu, mutta kai se pitää pistää poikki tämä homma, ettei itsekunnioitus vallan häviä.Ketään itseään kunnioittava lapseton mies halua parisuhteeseen yh:n kanssa. Ei vaan ei.
Ei olisi tullut kuulonkaan silloin kun olin nuori, vapaa ja lapseton mitään yh:ta deittailla, ainakaan vakavissaan.
Ketään itseään kunnioittava lapseton mies halua parisuhteeseen yh:n kanssa. Ei vaan ei.
Semmonen kommentti sieltä. :DKetään itseään kunnioittava lapseton mies halua parisuhteeseen yh:n kanssa. Ei vaan ei.
Mitä sä pelkäät? Ei se matchi tarkoita mitään avioliittolupausta. Itse laitoin aikanaan, kun sinkkuna olin, oikealle kaikki paitsi IFK-fanit, ne ketkä biossaan antoivat ymmärtää äänestävänsä Persuja ja yhden matchin poistin, kun mimmi lisäsi kuvan virvelistä, jossa oli umpikela. Joku raja nyt saatana pitää olla.No nyt. Tinder spoilasi mulle, että K**** tykkäsi minusta, ja nyt kun tämä profiili tuli vastaan, oon just niin 50/50 kumpaan suuntaan pyyhkäsen kuin voi olla. Voihan perkele.
Ehkä saan tehtyä päätöksen vielä tämän illan aikana ":D". Jos päätän hommata matchin niin ollaan taas jännän äärellä.
Olen vähän hidas rohkaistuja mitä tulee vastakkaiseen sukupuoleen. Esim. mulla kesti noin kolme viikkoa rohkaistua tekemään profiili Tinderin lataamishetkestä. Sitten kun sen lopulta tein, niin äkkiä huomasin että ei tää nyt niin iso juttu ollutkaan, millaiseksi sen pääni sisällä tein. Ehkä pitäisi tosiaan swaipata tää mimmi rohkeesti oikeelle, kun on kuitenkin vähintään ok ulkonäöltäänkin ja ikääkin vain vuosi enemmän kuin minulla.Mitä sä pelkäät? Ei se matchi tarkoita mitään avioliittolupausta. Itse laitoin aikanaan, kun sinkkuna olin, oikealle kaikki paitsi IFK-fanit, ne ketkä biossaan antoivat ymmärtää äänestävänsä Persuja ja yhden matchin poistin, kun mimmi lisäsi kuvan virvelistä, jossa oli umpikela. Joku raja nyt saatana pitää olla.
Juttelin aina muutaman lauseen ja sitten pyysin treffeille. Ylivoimaisesti suurinta osaa näin kerran, joitain muutaman, jotain tapailin hetken aikaa. Kaikki mielenkiintoisia kokemuksia ja lähdin aina sillä asenteella, että vaikka tästä todennäköisesti ei tule mun loppuelämän suhdetta, niin hauska tavata uusia ihmisiä ja pitää mieli avoinna. Yhden mimmin kanssa sitten natsasikin oikein kunnolla ja nyt ollaan jo pari vuotta asuttu yhdessä.
Tinder on mitä paras väline hieman ujoille ihmisille. Anna rohkeasti mennä vaan, swaippaa oikealle ja aloita juttelu! Älä lannistu, jos tämä tai seuraava ei vastaa, tai jos juttu ei lähde heti luistamaan, sekin on ihan normaalia. Pidä odotukset alhaisina ja mieli avoimena, ja muista, että sillä vastapuolellakin on muutakin elämää, kuin se Tinder. Tsemppiä ja muista nauttia matkasta, deittailuhan ihan itsessään voi olla oikein hauskaa puuhaa, kunhan siihen suhtautuu rennosti ja positiivisesti :)Olen vähän hidas rohkaistuja mitä tulee vastakkaiseen sukupuoleen. Esim. mulla kesti noin kolme viikkoa rohkaistua tekemään profiili Tinderin lataamishetkestä. Sitten kun sen lopulta tein, niin äkkiä huomasin että ei tää nyt niin iso juttu ollutkaan, millaiseksi sen pääni sisällä tein. Ehkä pitäisi tosiaan swaipata tää mimmi rohkeesti oikeelle, kun on kuitenkin vähintään ok ulkonäöltäänkin ja ikääkin vain vuosi enemmän kuin minulla.
Täältä huutelee 165cm mies jolla oli aikoinaan 850 matchia Tinderissä. (Tästä kyllä aikaa se 9 vuotta ja kun viimeksi olin Tinderissä 4 vuotta sitten matchimäärä pyöri 200 paikkeilla, mutta kävin treffeillä viikottain) Ja en kyllä todellakaan ole mikään Alfa ja ei mun tarvitsekaan olla.Ei Tinder tällaiselle 170cm lievästi ylipainoiselle miehelle ole mikään matchitehdas ole. Voi olla, jos olisin sen viistoista-parikyt senttiä pidempi ja päälle vielä lihaksikas alfa, tykkäyksiäkin satelisi kymmenkertaiseen tahtiin. No joo, on naiset kaiketi joka tapauksessa tuolla ns. etulyöntiasemassa, ei siitä pääse mihinkään.