Varsinkin suurissa kaupungeissa ja krostuneesti naisille sitä valikoimaa on valtavasti
Näin se on, jolloin voitaisiin päästä irti siitä käsityksestä, että Tinderissä ei olisi naisten markkinat.
Viimeksi muokattu:
Varsinkin suurissa kaupungeissa ja krostuneesti naisille sitä valikoimaa on valtavasti
Ei minulla ole ollut mitään ongelmaa saada treffiseuraa, joten mitä merkitys jos ja luultavasti joku muu on saanut enemmän treffiseuraa? Suurin osa treffikumppaneistani ei ole ollut kiinnostunut toisista treffeistä, jotn voisin katkeroitus ja kirota maailmanvääryyttä. Voin myös tiedostaa, että en ole itse ollut kiinnostunut toisista treffistä suurimman osan treffikumppanietsa kanssa. Joten oikeastaan voisin kirota itseäni tai sitten keskityn posin kautta seuraaviin treffeihin uskoen kemioiden kohtaavan joku kerta. Ehkä jo ensi perjantaina, kun seuraavat treffit.Ensinnäkin epäoikeudenmukaisuus ja oikeus toiseen ihmiseen ovat kaksi eri asiaa. Toisekseen eikö siellä sitten sinun mielestäsi ole naisten markkinat?
Voisin kuvitella, että tuolla hätistetään vain saman tien pois kaikki elämäm_koululaiset lähettämästä dickpicejä. Toki sillä liukenee paljon myös fiksuja tyyppejä, kun ajatus on, että juttujen taso ei välttämättä päätä huimaa. Mene ja tiedä.Täällä Helsingissä tulee vastaan tosi paljon (jopa pari per päivä) profiileja joissa naiset luonnehtii itseään sanoilla kuten "suvakkihuora", "vihervassarilehmä", "vihermädättäjä", "rotupetturi", "mamupatja".
Oli arvot ja tavat mitkä hyvänsä, niin miksi pitää puhua itsestään noin rumasti? Eikö silloin jo ole ikäänkuin tunnustanut tappionsa niille, jotka tuollaisia juttuja alunperinkin ovat heittäneet? Ehkä nämä ovat toisaalta jonkinlaisia meriittejä myöskin ja vetoavat tarkoitettuun kohdeyleisöön. Itse mietin asian niin, että jos ei itse anna itselleen tuon enempää arvoa, niin ei voi odottaa muidenkaan antavan.
Hommaa koiran ja ei muuta kuin koirapuistoon. Kuulemma toimii.Jos mietitään 35v työtöntä tai miesvaltaisella alalla toimivaa, joka ei käy baareissa koska ei jostakin syystä käytä alkoholia, ja kaveripiiri on suppea tai olematon eikä siihen kuulu naisia, niin mitä muita tapoja on kohdata vastakkaista sukupuolta kuin netti.
Jep. Muutama viesti ja jos toinen vaikuttaa selväpäiseltä niin treffikutsu. Monet naiset itseasiassa arvostavat suoraa ja nopeaa toimintaa.Miksi vaihto Whatsappiin? Itse olen tosi nihkeänä antamaan numeroni ennen ensitreffejä.
Hommaa koiran ja ei muuta kuin koirapuistoon. Kuulemma toimii.
Voin vahvistaa. Varsinkin koiran ollessa pentu, pysähtyy valtava määrä naisia rapsuttelemaan kun toinen on niin ihana, ja siitä on aika helppo jatkaa juttua. Minä olin tuolloin parisuhteessa, joten en pyrkinyt tilanteita hyödyntämään, mutta ihan suoria kysymyksiäkin tuli, että voisko pentua tulla joskus katsomaan. Mutta ihan jäätävän helppoa oli saada juttuseuraa, tepasteli pennun kanssa eteenpäin ja naiset hoitivat aloitteet.
Tässäkin kuten kaikessa kanssakäymisessä harjattu pelisilmä on tärkeä. Itselläni sellaista ei ole, joten kaikki "saisko tulla rapsuttamaan" ehdotukset (joita minulle hyyvin harvoin tulee), luetaan sellaisenaan, eli se on koira mikä kiinnostaa, en minä.
Samasta syystä keskustelut ylipäätään jää aika lyhyeen kun olisi minusta aika creepyä jos koiraa rapsutellessa hihnan toisesta päästä alkaisi tulla jotain how yoou doing? juttua.
Tässäkin kuten kaikessa kanssakäymisessä harjattu pelisilmä on tärkeä. Itselläni sellaista ei ole, joten kaikki "saisko tulla rapsuttamaan" ehdotukset (joita minulle hyyvin harvoin tulee), luetaan sellaisenaan, eli se on koira mikä kiinnostaa, en minä.
Samasta syystä keskustelut ylipäätään jää aika lyhyeen kun olisi minusta aika creepyä jos koiraa rapsutellessa hihnan toisesta päästä alkaisi tulla jotain how yoou doing? juttua.
Kerran teimme eräälle (miespuoliselle) kaverille pienen jäynän ja laitoimme hänen Tinderiinsä, että on kiinnostunut miehistä. Johan alkoi tykkäyksiä satelemaan.
Kyllä tämä sovellus on aivan muita kuin heteromiehiä varten olemassa.
Sanokaa nyt vaikka että vaatiiko tää tinderi jonkun perkuleen älylaitteen? Onko vanhiksille jotain leppoistempoista deittipalstaa netissä jossa voisi sanoa että kahdenkymmenen vuoden erakkomatkan jälkeen olen valmis sulkeutumaan syliisi?
Harmittaa kun ei mitään osaa ja niin. Mutta punertavatukkaiselle hipahtavalle tytölle, jolla olisi rakkautta paljon jaettavana niin nyt olisi pörröinen söpö ja rakastava MIES tarjolla. Osaisi puutarhahommia, luotettava kuin fasaani. Kaipaa lämpöä mitä kenties sinulla juuri olisi jaettavana kunhan saadaan nää tontin puut tästä ekä kaadettua. Anteeks, ei tästä enempää. Luulen tähän tarvittavan älypuhelimia ja toistaiseksi ei ole näköpiirissä.
Suomi24 treffit oli ainakin kohtuu toimiva paikka vielä viitisen vuotta sitten. Toki miehiä paljon enemmän kuin naisia. Pari hyvää kuvaa ja hyvä esittelyteksti, niin eiköhän sieltä treffiseuraa löydy kunhan ei näytä ihan kotkan perseeltä ja osaa kommunikoida edes alkeellisella tavalla.Sanokaa nyt vaikka että vaatiiko tää tinderi jonkun perkuleen älylaitteen? Onko vanhiksille jotain leppoistempoista deittipalstaa netissä jossa voisi sanoa että kahdenkymmenen vuoden erakkomatkan jälkeen olen valmis sulkeutumaan syliisi?
Harmittaa kun ei mitään osaa ja niin. Mutta punertavatukkaiselle hipahtavalle tytölle, jolla olisi rakkautta paljon jaettavana niin nyt olisi pörröinen söpö ja rakastava MIES tarjolla. Osaisi puutarhahommia, luotettava kuin fasaani. Kaipaa lämpöä mitä kenties sinulla juuri olisi jaettavana kunhan saadaan nää tontin puut tästä ekä kaadettua. Anteeks, ei tästä enempää. Luulen tähän tarvittavan älypuhelimia ja toistaiseksi ei ole näköpiirissä.
Mikko600, en minä avaa tuollaisia linkkejä ihan sokkona. Joko haluat vastata kysymykseeni tai sitten et.
Anteeks. En vain osaa ja se ei ole teidän vika. PS. Ajan muutenkin katsastamattomalla winseiskalla.
Sitten sulla on ainakin miehisen moraalinen oikeus saada (maksullista) pinperoa.Jos treffaan niitä täällä Välimerellä niin joudunko maksamaan heidän matkat?
Voit käyttää samaa laitetta, jolla kirjoitit äskeisen viestisi Jatkoajan keskustelupalstalle.No mutta kun alun perin kysyin että vaatiiko jotain pirun älylaitetta? Äh nyt menee jankaamiseksi. Minä myönnän etten näitä tajua. Anteeks siitä. Mutta ihan varmaan tuolla on joku puna... No en jaksa enää tätäkään. Jatkakaa tinderöintiänne.
No mutta kun alun perin kysyin että vaatiiko jotain pirun älylaitetta? Äh nyt menee jankaamiseksi. Minä myönnän etten näitä tajua. Anteeks siitä. Mutta ihan varmaan tuolla on joku puna... No en jaksa enää tätäkään. Jatkakaa tinderöintiänne.
Voipi olla. En jäänyt asiaa kauheasti harmittelemaan, koska ei kukaan ns. normaali ihminen toista vain poista yhtäkkiä matcheista, jos on eri mieltä jostain asiasta. En ole muutenkaan ikinä ymmärtänyt tuota poistelua, mutta ehkä se on sitten naisten juttu.Eli, hän poisti sinut, koska noi sun sanat sanat on suomalaisen, valkoihoisen, suomenkielisen naisen mielestä epätoivoisen miehen merkki, ja se on pahinta koskaanikinämissään.
Todennäköisesti luonut profiilin nousuhumalassa eilen, kun lähtenyt viihteelle. Poistanut sitten viihdeillan jälkeen. Moni tuntuu syystä tai toisesta tekevän näitä "yhden illan profiileita" ilman sen kummempaa päämäärää.Olipa outo keissi. Erään daamin kanssa juttelin Tinderissä, kun tämä oli lähtenyt kaverinsa synttäreiltä kohti kotia ja sopivasti puheenaiheeksi koitui lempiasiani eli ruoka. Tästä hetken puhuttuamme aihe kääntyi baarielämään ja siellä pyöriviin urpoihin ihmisiin, joista molemmilla oli samanlainen mielipide. Tultiin yhteistuumin lopputulokseen, että mitä elämässä muuta tarvitsee kuin salia, ruokaa ja Wolttia. Lisäsin vielä loppuun että olisi se tyttöystäväkin joskus kiva.
Seuraavaksi kun avasin sovelluksen, niin kyseinen nainen oli kadonnut matcheista.
Kehitin jo päässäni muutaman villin teorian, jonka tuumin hän minut mahdollisesti poisti.
1) Kun mainitsin, että tyttöystävä olisi joskus kiva, takertui hän tuohon sanaan "joskus" ja oletti, että haen pelkästään hetken huvia.
2) Hän ahdistui siitä, että mainitsin avoimesti haluavani tyttöystävän joskus (mainitsenhan tästä kuitenkin profiilissanikin).
3) Hän kyllästyi ihmisiin ja poisti koko Tinderin sattumalta juuri nyt yöllä.
4) Onnistui räpeltämään puhelintaan niin, että poisti vahingossa minut matcheista (on meinannut käydä itselle pari kertaa näin).
Tähän saagaan tuskin saadaan ikinä oikeaa vastausta.
Eipä siinä välttämättä muuta ole ollut taustalla, kuin että halunnut viihdyttää itseään sen yhden illan verran ja sinä satuit olemaan sillä hetkellä sopiva avustaja. Ei ole ajatellutkaan mitään enempää teidän välille ja numeroa pyydettyäsi päätti sitten lyödä linjat poikki. Tiedän, että pahalta tuntuu itsestä, koska vastaavaa on tullut koettua, mutta semmosia ne on. Pitää siirtyä itsekin eteenpäin.Sain eilen illalla osuman poikkeuksellisen hyvännäköisen naisen kanssa. Jutun aloitus oli vähän nihkeää ja väkinäistä ja ajattelin että näinköhän tästäkään mitään tulee. No, siitä se viestittely jatkui kuitenkin yön tunneille ja lopulta ihan tasapuolisesti ja hyvässä hengessä jutut kävivät myös hyvin seksuaalissävytteisiksi. Olihan se hieman outoa heittää ventovieraan kanssa sellaista juttua, mutta molemmat tuntuivat heittäytyvän tilanteeseen sopivalla tavalla ja ajattelin, että ehkä pelaamalla korttini näin ja luomalla edes jonkinlaisen yhteyden tunteen, olen pienen askeleen lähempänä oikeita treffejä.
Päivällä sitten laitoin viestin ja ehdotin numeroiden vaihtamista ja WhatsAppiin siirtymistä. Tästä ei sitten mennytkään kovin kauaa, kun hän oli kadonnut. Jälleen kerran nettideittimaailma näytti sitä karvaista hanuriaan. Eniten tässä ottaa päähän se, että haluaisin niin kovasti ymmärtää, mitä taas tapahtui, mutta en vaan kertakaikkiaan ymmärrä. Jos hän oli feikki, niin ei voi ymmärtää kuka saa kiksejä tuollaisesta. Jos taas oli oma itsensä, niin ei voi ymmärtää miksi pitää kadota sanomatta sanaakaan. Jälleen kerran erehdyin luulemaan, että olisi se pienen pieni pohjatyö ja yhteys luotu seuraavaan steppiin, mutta ei.
Avaudun siksi, koska alkaa olla mitta täynnä näitä nettideittimaailman oikkuja. Mikä siinä on niin v*tun vaikeaa kohdata ja kohdella toisia ihmisinä? No, jos tästä taas jotain opin, niin enää en Tinderissä pitkään kirjoittele. Se on vaihto heti WhatsAppiin, pian treffeille, tai sitten ei ollenkaan. Alustana aivan perseestä, kun mahdollistaa tuon totaalisen katoamisen ihan koska vaan jälkiä jättämättä, paitsti toisen mieleen ja päänuppiin.