Tinder – statsit & keskustelu

  • 653 933
  • 1 721

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Vaikuttaako musiikkimaku oikeasti jonkun parinvalintaan?
Musiikkimaku on väärä termi kaveristani puhuessa. Se rock rajoitu pelkästään musiikin kuunteluun, vaan on koko elämä pukeutumista, harrastusta ja toivottavasti myös joskus työtä myöten. Jotenkin vaikea uskoa että metallimusiikkia vihaava tuon kanssa tulisi toimeen, äijän ulkonäkö on kuin Andy McCoylla, kämppä on täynnä erilaista metallibändien fanikamaa ja kaveri käy varmaan useammin kuin kerran viikossa jollakin keikalla. Miksei musiikkimaku vaikuttaisi? Emmä ny tarkoita sitä että jos mulla ja muijalla on molemmilla yhteisissä tykkäyksissä Cheek, niin oltas luotuja toisillemme. Mutta jos kertoo Tinderissä olevansa kiinnostunut rock-henkisistä miehistä ja antaa superliken rock-henkiselle miehelle, niin kyllä minä kuvittelisin tuossa jo että 1+1=2.
 
Viimeksi muokattu:

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
@JYP#44

Jos noin vahvasti brändää itsensä jonkun musiikkilajin mukaan, niin sitten tuo tulkintasi on ihan ymmärrettävä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Se unohtui kysyä tuossa aiemmassa viestissä että toimiiko muilla Tinder-hetket? Mulla loppui jossain vaiheessa nuo hetket kuin seinään, kyllä niitä päivittäin aina pari mulle tuli näkyviin. Nyt ei ole tullut yhtään varmaan kahteen kuukauteen. Taisivat kadota viimeisimmän päivityksen tehdessä. En ole jaksanut päivittää uudestaan ja kokeilla auttaako se.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mä en ihan tajua, miksi oikeasti priimaluokkaa naiset käyttäisivät Tinderiä? He saavat seuraa kyllä joka tapauksessa aivan miten haluavat, joten ei panetuskaan oikein käy syyksi.

Ettei vaan Tinderistä ole tulossa muutaman vuoden viiveellä jotain kunnon runkkarien kanavaa ja sitten sekaan parit johannatukiaiset ja hennakalinaiset...
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Puhuuko teillä mimmit mitään jos ei itse ala höpöttämään? Enkä nyt tarkoita vaan sitä ihan ensimmäistä viestiä vaan ihan muutenkin. Kyllä sieltä sitten sitä juttua tulee ihan kiitettävästi kun itse avaa ensin pelin mutta ei millään oikein jaksaisi joka vitun kerta alkaa keksimään jotain small talkia. Pareja on noin parikymmentä, joista yksi muija on aloittanut keskustelun ennen minua. Kahden muijan kanssa juttelen tällä hetkellä aktiivisesti mutta eihän sieltä mitään tule ellen itse laita ensin jotain. Loppujen kanssa onkin sitten hiljaisempaa kun alun kuulumisten vaihtamisten jälkeen ei ole tullut keneltäkään mitään.

Itse ainakin huomannut tässä et mitä nopeampaa saa toisen houkuteltua toiseen viestintäpalveluun niin sitä helpomin sieltä tulee viestejä.Tinderissä hukkuu nopeasti sinne kännnykän bittivirtaan ja jos naisella vielä tulee paljon ilmoituksia niin eipä se oikein edes huomaa sun viestejä. whatsapissa vaikka se tulee vähän pakolla nähtyä toisen viestit ja vastattua :) Itsekin vaikka montaa osumaa ei ole on joskus mennyt päiviä huomata toisen "moi" viestiä. Ajatella sitten jos on jopa satoja osumia ja jokainen pistää moi mitä kuuluu jokapäivä :)
 

Jeffrey

Jäsen
Se unohtui kysyä tuossa aiemmassa viestissä että toimiiko muilla Tinder-hetket? Mulla loppui jossain vaiheessa nuo hetket kuin seinään, kyllä niitä päivittäin aina pari mulle tuli näkyviin. Nyt ei ole tullut yhtään varmaan kahteen kuukauteen. Taisivat kadota viimeisimmän päivityksen tehdessä. En ole jaksanut päivittää uudestaan ja kokeilla auttaako se.

Hetket tosiaan poistettiin edellisessä päivityksessä kokonaan, siis koko softasta. Finiitto, sluut kapuutto!


Mä en ihan tajua, miksi oikeasti priimaluokkaa naiset käyttäisivät Tinderiä? He saavat seuraa kyllä joka tapauksessa aivan miten haluavat, joten ei panetuskaan oikein käy syyksi.

Tapasin itse Tinderin kautta naisen, jolla ainoana kuvana oli pelkästään suttunen kasvokuva. Jutusteltiin pitkään ja lopulta instagrammit vaihdettiin. Ja jumalauta mikä daami sitten oli kyseessä. Oli fitneksen parissa lavallekkin eksynyt, mutta ei sentään mikään ihan tosikisaaja. Reilut luonnontissit ja kasvotkin olivat todella kauniit ja se takapuoli! Kertoi myöhemmin tuon kuvavalinnan syyksi sen, että hän on saanut aivan liikaa vääränlaista huomiota silloin kun on kuvansa julkaissut. Fiksu likka vielä kyseessä, harmi että meillä ei seksuaaliset ambitiot kohdanneet.

Kyllähän se aikanaan jo internetin treffipalstalta löytyi muutamia tuttuja todella kauniita ja fiksuja naisia. Silloin ei itselläni ikä heihin riittänyt, mutta kertoi palstoilla liikkumisen syyksi sen, että miehet eivät uskalla lähestyä kasvotusten, tai jos lähestyvät niin kännissä ja panoseuraa vailla.

Eli vastauksena kysymykseesi on se, että erittäin mahtaviakin naisia tuolta löytyy, koska heidän on vaikea saada vakavaa seuraa muualta.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kai tässä täytyy vain muistaa vanhat nyrkkisäännöt, eli jos nainen tekee aloitteen, niin se kertoo siitä että nainen ei saa itse alotteita, joka taas kertoo siitä että naisessa on jotain vikaa.

Tai sitten voi olla ihan niin, että nainen tekee aloitteen, koska on kiinnostuneempi kuin keskiverto-matchista.

Mä en ihan tajua, miksi oikeasti priimaluokkaa naiset käyttäisivät Tinderiä? He saavat seuraa kyllä joka tapauksessa aivan miten haluavat, joten ei panetuskaan oikein käy syyksi.

Mutta mistä seuraa löytyisi? Työ-, opiskelu- ja harrastuspiirit ovat loppujen lopuksi aika rajalliset ja baari nyt on todella väsynyt vaihtoehto. Tinderin suurin vahvuus on, että sen kautta on mahdollista tavata ihmisiä, joita ei koskaan muuten tapaisi. Pääkaupunkiseutukin on jo niin iso, etteivät samanhenkisetkään ihmiset vääjäämättä törmää. Tämän takia itsekin sovellusta käytän.

Ettei vaan Tinderistä ole tulossa muutaman vuoden viiveellä jotain kunnon runkkarien kanavaa ja sitten sekaan parit johannatukiaiset ja hennakalinaiset...

Tällä hetkellä yhtikäs mikään ei viittaa tällaiseen kehitykseen. Käyttäjien määrä kasvaa jatkuvasti ja samalla imago siirtyy vakavasti otettavan seuranhakupalvelun suuntaan.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Vanhalla puhelimellani kävi niin että vastapuolelta tuli joku 4-5 viestiä läpi, mutta sen jälkeen viestit jostain syystä eivät enää näkyneet minulla. Oli jotenkin ärsyttävää kun vaihdoin puhelinta ja huomasin jotain kuukausia vanhoja vastauksia joita en ollut pystynyt lukemaan ja oletin naikkosen vain löytäneen jonkun kiinnostavamman.

Mun nokialainen tekee tätä myös, aluksi ajattelin, että neitoja ei vain kiinnostanut, mutta, kun tuosta tuli täysin kaavamaista tulin siihen tulokseen, että softa ei vain toimi. Tiedä sitten onko vika ylipäänsä Tinderissä, puhelimessa vai nokialaiselle tehdyssä versiosta Tinderistä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Niiden pitäs keksiä joku kaveri-Tinder. Siis sellanen paikka, josta oikeasti voisi kavereita etsiä/löytää. Missäs sitä nykyään ihmisiä tapaa nykyään? Ei kai kavereita lähdetä baarista etsimään? :)
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsehän päätin tätä kanssa ihan piruittani kokeilla. Alkuun oli heikot kuvat, joten pistin sitten parempaa kehiin ja päivittelin profiilitekstit kuntoon. Semmosen vajaan viiden matchin päivätahtia mennään ja joka toinen aloittaa keskusteluita. Rupesi/rupeaa vaan pikkuhiljaa käymään erittäin raskaaksi tämä touhu, kun yli kymmenen naisen kanssa on samaan aikaan keskustelut menossa ja muutaman kanssa siirrytty jo whatsappiin. Kolmet treffitkin jo sovittu, joista kaksi ainakin äkkiseltään wifey matskua ja tämän iltasen mimmin kanssa kummatkin tietää mikä tulee olemaan pelin henki.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niiden pitäs keksiä joku kaveri-Tinder. Siis sellanen paikka, josta oikeasti voisi kavereita etsiä/löytää. Missäs sitä nykyään ihmisiä tapaa nykyään? Ei kai kavereita lähdetä baarista etsimään? :)

Lapsille ainakin tuommoinen sovellus on käsittääseni tehty että voi leikkikavereita ja kavereita etsiä tinderin tyylisellä sovelluksella, ainakin mainostettiin "lapsien tinderinä"
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Rupesi/rupeaa vaan pikkuhiljaa käymään erittäin raskaaksi tämä touhu, kun yli kymmenen naisen kanssa on samaan aikaan keskustelut menossa ja muutaman kanssa siirrytty jo whatsappiin.
Aika perinteiset. Sitten jos sattuu kiinnostumaan yhdestä naisesta enemmän kun muista, niin helposti tulee vielä "unohdettua" ne muut kontaktit.

Yh-äitejä tuntuu melkein olevan tuolla enemmän kuin lapsettomia yksilöitä. Tai jostain syystä omalle kohdalle osuu aina kaikki yksinhuoltajatapaukset...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vaikuttaako musiikkimaku oikeasti jonkun parinvalintaan?

Jos musiikki on iso osa elämää, niin tottakai se vaikuttaa. Vielä suosikkiartistejakin ratkaisevampaa on intohimoinen suhtautuminen musiikkiin. Sellainen asia täytyy päästä jakamaan sen toisen kanssa. Kyllähän joku aktiivisesti urheilua harrastavakin haluaa parikseen sellaisen, joka niin ikään harrastaa urheilua. Ei siinä ole mitään kummallista. Parisuhteessa on valtava aukko, jos jostain tällaisesta tärkeästä harrastuksesta ollaan aivan eri linjoilla. Tai jos ollaan, niin silloin suhteen muiden osa-alueiden täytyy hipoa täydellisyyttä. Sitten jos musiikki ei ole kummallekaan kovin tärkeää, niin asialla ei tietenkään ole samalla tavalla väliä.

Niiden pitäs keksiä joku kaveri-Tinder. Siis sellanen paikka, josta oikeasti voisi kavereita etsiä/löytää. Missäs sitä nykyään ihmisiä tapaa nykyään? Ei kai kavereita lähdetä baarista etsimään? :)

Kyllähän se Tinderin käyttö voi sellaiseksikin muotoutua. Jenkeistä esimerkki:

HS: Uusi kaupunki ja joka kerta uudet kaverit

Ja on tuo ihan omallakin kohdalla nähty. On ollut naisia, joiden kanssa on käyty treffeillä ja on saatettu peittoakin heiluttaa, mutta lopulta on päädytty kavereiksi ihan hyvillä mielin - ja mikä tärkeintä, on myös sitten nähty ja pysytty oikeasti kavereina.

Ja oma mielikuvitushan Tinderissä on vain rajana. On siellä tullut vastaan lesboparikin, joka haki miestä, joka saattaisi heidän lapsensa alulle. Sillä kertaa pyyhkäisin kuitenkin vasemmalle.
 
Viimeksi muokattu:

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Ja oma mielikuvitushan Tinderissä on vain rajana. On siellä tullut vastaan lesboparikin, joka haki miestä, joka saattaisi heidän lapsensa alulle. Sillä kertaa pyyhkäisin kuitenkin vasemmalle.
Tinder tarvitsisi kyllä sellaisen ominaisuuden, että voisi valita erikseen mitä on etsimässä. A) kaveria, B) parisuhdetta, C) irtosuhdetta, jne. Periaatteessa itsellänikin voisi olla käyttöä sellaiselle appsille, mistä löytäisi ihan kaveria vaikkapa kaljalle. Joskus ollaan jossain ryyppäjäisissä saatu kavereiden kanssa kuningasidea, että etsitään tinderistä vain miehiä ja laitetaan kaikki jatkoon. Humalassa pyyhkäistiin kaikki oikealle, naurettiin, ja unohdettiin asia. Jokunen match oli tullut jo tässä vaiheessa. Aamulla sitten krapuloissa kun herättiin, niin siellä oli useampikin viesti tullut miehiltä, tosin kaikki etsivät vain homoseuraa. Hauska juttu sekin että matchit oli meillä ehkä 95% samat.

Kyllä mä edelleen satunnaisesti otan myös miehet tarjottimelle Tinderissä. Ihan huvikseni kyttäilen millaisia profiileja miehet tuonne laittelee, pyyhkäisen kaikki lopuksi vasemmalle. En muista nähneeni, että joku olisi suoraan sanonut etsivänsä vain kaljakaveria. Tässä voisi olla ihan pätevä kehityskohde Tinderissä. Nythän ongelmana on se, että mikäli alat seurustelemaan, niin Tinder on ihan pakko poistaa. Muuten lähtee ilkeät huhut kiertämään että joku seurusteleva on nähty Tinderissä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vaikuttaako musiikkimaku oikeasti jonkun parinvalintaan?
No kyllä se jonkun verran vaikuttaa. Itse olen ainakin huomannut vuosien saatossa, että musiikkimaku helposti kertoo ihmisestä myös muutakin, jotenkin arvoista, tyylistä ja näkemyksistä. Ei se toki mikään kiveen hakattu sääntö ole, mutta usein kuitenkin suuntaa-antavaa. Tämä on tullut todettua empiirisesti vaan. Samalla se tarkoittaa sitä, että yhteistä keskusteltavaa löytyy helpommin. Lisäksi jos pitää samantapaisesta musiikista, tulee helpommin lähdettyä yhdessä tapahtumiin missä soi sellaista musiikkia ja sekin yhdistää.

Muutenkin on aikojen saatossa tullut huomattua, että jos kahden ihmisen musiikillinen maku eroaa rajusti, niin siitä tulee helposti ristiriitoja kun toinen ei jaksa kuunnella sitä mitä toinen ja päinvastoin.

Päteehän tuo monessa muussakin asiassa, mutta ainakin minulle musiikkimaku on usein aika hyvä ja tehokas indikaattori. Sen takia kiinnostaa tietää millaisesta musiikista toinen osapuoli pitää.

Tässä toki vaikuttaa vähän sekin, että miten "vakavaa" ja monessa kohtaa elämäntapaakin se musiikki edustaa kenelläkin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse olen ainakin huomannut vuosien saatossa, että musiikkimaku helposti kertoo ihmisestä myös muutakin, jotenkin arvoista, tyylistä ja näkemyksistä.

Saman olen huomannut itsekin. Tosin tätä musiikkimaku-indikaattoria käyttävät lähinnä ne, joille musiikki merkitsee paljon, ja varmaan musiikkimausta tehdään joskus turhan pitkällekin meneviä johtopäätöksiä. Mutta kyllä se näin musiikinystävän näkökulmasta yleensä hyviä vihjeitä antaa. Musiikkimaku on siinäkin mielessä arvokas tieto, että se on usein niitä ensimmäisiä asioita, joita toiselta kysyy. Sen kysyminen ei ole myöskään mitenkään tungettelevaa, toisin kuin vaikkapa poliittisten mielipiteiden kysyminen.

Toinen aika hyvä indikaattori on koulutus. Siinä ratkaisevaa ei ole niinkään koulutustaso, vaan koulutusala. Jos tapaan naisen, joka kuuntelee räppiä ja kaikenlaista pintapas... anteeksi -poppia ja on vaikkapa kaupallisen alan tai muun ns. kovan alan ihminen, niin tulos on yleensä ei jatkoon, jos toinen ei ole muuten ihan erityisen ihmeellinen. Jos taas tapaan humanistisen alan, yhteiskunta-alan tai sosiaalialan naisen, joka kuuntelee rokkia, niin tulos on ehdottomasti jatkoon, jos ulkoinen olemus vähänkin miellyttää.

Tätä voi nyt joku protestoida, mutta yleensä kun pintaa raaputtaa, niin ensinmainitun kaltaiselta naiselta paljastuu usein aika oikeistolainen arvomaailma, kun taas jälkimmäisen kaltainen nainen on aika suurella todennäköisyydellä punavihreä arvomaailmaltaan (okei, yhteiskuntatieteilijöiden kohdalla voi olla hajontaa). Ja tunnen kyllä itseni sen verran hyvin, että näistä vain jälkimmäisen kaltaisten tapausten kanssa viitsin mitään yrittää. Ovat omasta näkökulmastani vain niin paljon kiinnostavampia mimmejä.

Tinder tarvitsisi kyllä sellaisen ominaisuuden, että voisi valita erikseen mitä on etsimässä. A) kaveria, B) parisuhdetta, C) irtosuhdetta, jne. Periaatteessa itsellänikin voisi olla käyttöä sellaiselle appsille, mistä löytäisi ihan kaveria vaikkapa kaljalle.

Helppohan tuo olisi tehdä, mutta mitenköhän paljon A-vaihtoehdolle olisi kysyntää, ja mitenköhän suomalaismiehet taipuisivat etsimään miespuolisia kavereita tuolla tavalla? Voi toki olla, että jotkut parikymppiset jampat suhtautuisivat tuohon avoimemmin, mutta itse en kokisi sitä oikein luontevaksi. Sitä paitsi naistenkin kanssa voi mennä kaljalle. Riippuuhan se tietysti ihmisestäkin, mutta itse olen aina tullut naisten kanssa hyvin toimeen ja ylipäänsä viihtynyt naisten seurassa, siis myös kaverina. Useimpien naisten kanssa on helppo jutella, ja suurin osa naisista on kuitenkin mukavia. Miehissä on kusipäitä paljon enemmän.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Helppohan tuo olisi tehdä, mutta mitenköhän paljon A-vaihtoehdolle olisi kysyntää, ja mitenköhän suomalaismiehet taipuisivat etsimään miespuolisia kavereita tuolla tavalla? Voi toki olla, että jotkut parikymppiset jampat suhtautuisivat tuohon avoimemmin, mutta itse en kokisi sitä oikein luontevaksi. Sitä paitsi naistenkin kanssa voi mennä kaljalle. Riippuuhan se tietysti ihmisestäkin, mutta itse olen aina tullut naisten kanssa hyvin toimeen ja ylipäänsä viihtynyt naisten seurassa, siis myös kaverina. Useimpien naisten kanssa on helppo jutella, ja suurin osa naisista on kuitenkin mukavia. Miehissä on kusipäitä paljon enemmän.

Näkisin että kaverinetsinnällä saattaisi olla jopa isompi kysyntä kun sinkkumarkkinoilla kun se kattaa kokoa väestön ja monet menee työn perässä uuteen kaupunkiin tai muuten vaan syrjäytynyt. Se toki suomalaisittain tosiaan vaatisi että etsitään juuri "kaljakaveria", mutta jos tuota varten tehtäisiin apsi niin veikkaan että kysyntää voisi olla. Ei varmaan suoraan tinderissä kaverinetsintää, aika huonosti ne taittaa toimia vaikka Suomi24 jossa joku saa huoran leiman sillä että etsii sieltä ihan vaan kavereita.
 

artomuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, Alexei Emelin
Mie en ymmärrä (tinderissä) naisissa sitä että tykätään, mutta ei puhuta sitten mitään tai jos joku vastaakin, niin yhden kerran ja siihen se sitten jää. YHDEN ainoan kerran on nainen itse alottanu keskustelemisen ja senkin kanssa treffattiin.. Paska sovellus tällä pärställä ja runoilutaidoilla :D
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Jos musiikki on iso osa elämää, niin tottakai se vaikuttaa. Vielä suosikkiartistejakin ratkaisevampaa on intohimoinen suhtautuminen musiikkiin. Sellainen asia täytyy päästä jakamaan sen toisen kanssa. Kyllähän joku aktiivisesti urheilua harrastavakin haluaa parikseen sellaisen, joka niin ikään harrastaa urheilua. Ei siinä ole mitään kummallista. Parisuhteessa on valtava aukko, jos jostain tällaisesta tärkeästä harrastuksesta ollaan aivan eri linjoilla. Tai jos ollaan, niin silloin suhteen muiden osa-alueiden täytyy hipoa täydellisyyttä.
Olemme näköjään asiasta hämmästyttävän erimielisiä. Minusta ei ole lainkaan välttämätöntä, että kumppaniani kiinnostaisi urheilu lainkaan, vaikka käytän siihen vapaa-aikani. Voin jakaa urheiluelämykset urheilukavereideni kanssa. Samoin joku musiikki tai ammatti. Mitä väliä näillä on parisuhteessa?

Minusta ratkaisevaa on, millainen ihminen _on_, ei mitä _tekee_.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olemme näköjään asiasta hämmästyttävän erimielisiä. Minusta ei ole lainkaan välttämätöntä, että kumppaniani kiinnostaisi urheilu lainkaan, vaikka käytän siihen vapaa-aikani. Voin jakaa urheiluelämykset urheilukavereideni kanssa. Samoin joku musiikki tai ammatti. Mitä väliä näillä on parisuhteessa?

Sehän olisi todennäköisesti aivan kauheaa, jos kumppani olisi kiinnostunut urheilusta. Jos hän haluaisi käydä peleissä puhumattakaan jostain sellaisesta, että saisi vaikka kesken työpäivän jonkun tekstiviestin "kuulitko jo Dan Carterin uudesta sopparista."
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei sovellu vanhan liiton pelimiehelle nämä kinderit ym...

Kyllähän se on kauppareissulla poimittava kauneimmat tytöt fillarin tarakalle ;=D
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olemme näköjään asiasta hämmästyttävän erimielisiä. Minusta ei ole lainkaan välttämätöntä, että kumppaniani kiinnostaisi urheilu lainkaan, vaikka käytän siihen vapaa-aikani. Voin jakaa urheiluelämykset urheilukavereideni kanssa. Samoin joku musiikki tai ammatti. Mitä väliä näillä on parisuhteessa?

Minusta ratkaisevaa on, millainen ihminen _on_, ei mitä _tekee_.

Vastaus tulee pahasti myöhässä, koska oikea elämä on vienyt mielenkiinnon.

Jos sinä ja kumppanisi olette onnellisia noin, asia on kunnossa. Ei tähän ole yhtä oikeaa tapaa. Tosin en tiedä, mitä tarkoitat tuolla, millainen ihminen on. Se voi olla yllättävän paljon samoja asioita joita itse haluan.

Itse haluan jakaa sen toisen kanssa mahdollisimman paljon, siis muutakin kuin sängyn. Haluan jakaa sen mitä ajattelen ja sen mistä tykkään. Uskon, että se on se perusta, joka parisuhdetta kannattelee, vaikkei sekään mitään sataprosenttisesti takaa. Silti uskon, että monet yhteiset asiat antavat ainakin mahdollisuuden kestävään parisuhteeseen.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Onkohan tuo joku Tinderin kikka saada käyttäjä "pitkästä aikaa" avaamaan sovellus, mutta minulle on ainakin kolmesti tullut ilmoitus että joku on antanut minulle superliken. Sitten kun avaan sovelluksen, niin tuota superlikea en saa auki/en löydä mistään. Kaksi kertaa kolmesta olen avannut heti sovelluksen kun tuo ilmoitus on tullut. Enkä oikein jaksa uskoa että noilla kaikilla kolmella olisi käytössään se maksullinen malli, jossa voi peruuttaa edellisen siirtonsa. Multa lähtee lähes jokaisella kerralla kun Tinderiä plärään, niin yksi superlike vahingossa. Olisiko niistä reilusta kymmenestä vahinkotykkäyksestä vain yksi päätynyt matchiksi asti. Tuokin vähän ihmetyttää, että meneekö noi supertykkäykset lopulta perille vai antaako tosiaan jokainen lyyli minulle rastin superlikestä huolimatta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös