Eiköhän kyse ole vain siitä, että hakkerit kopsaavat kuvia ja kopsaavat esittelytekstejä. Muutaman kerran on tullut vastaan sama teksti ihan normisuomitytön profiilissa, ja toisaalta feikkibimbon profiilissa. Useimmitenhan feikkiydestä varmistuu juuri siitä, että teksti ei täsmää kuviin tai varsinkaan työhön/kouluun. Vaikka olenkin pasifisti, niin omalla tavallaan kyllä mieltä hivelee ajatus tolkuttomasta määrästä treenattuja hottiksia kouluttautumassa Helsingin National Defence Universityssä...
Eniten minua kyllä ihmetyttää noissa boteissa se, että kun ensin nähdään ihan hirveä vaiva (tai no mistä minä tiedän onko bottien teko vaikeaa, mutta kai se nyt jotain toimenpiteitä vaatii), pöllitään kuvat ja autenttiset tekstit jotta saadaan se feikkimätsi, niin sitten ryssitään se viimeinen vaihe: eihän siinä edes lue "Olen todellinen nymfomaani", vaan siinä lukee "Olen todellin nymfomaani..." Ja jos jaksat kopioida tuhansittain erilaisia profiilikuvia ja -tekstejä (siis jaksat kirjoittaa skriptin joka tekee sen puolestasi), niin mikset jaksa tehdä vaikka edes kymmentä varianttia tuosta avausviestistä? Joku jossain selitti ettei tuossa toki edes haluta saada penaalin terävimpiä kyniä jallitettua, vaan kohteena on vain idiooteista pöljimmät, mutta luulisi silti että mitä uskottavampi olet, sitä parempia tuloksia? No, jos kusetuksen seuraava vaihe on erityisen työllistävä, jotain live-chattia tms, niin ehkä tuo voisi asian selittää, mutta silti.
Ihan nurinkurista ajattelua muutenkin noilta hakkereilta yrittää kehittää joku uskottava taustaprofiili. Jätä duuni tyhjäksi ja esittelytekstiin vaikka pelkät pusuhuulet; vaikka kuvat olisi kuinka epäuskottavia tahansa, näitä überkuumia eksoottisia ulkkaribimboja, niin kukaan mies ei uskalla painaa ruksia, koska entä jos se onkin aito ja tykkää mun silmistä...