Puhuuko teillä mimmit mitään jos ei itse ala höpöttämään?
Itse olen Tinderissä täysin huvin vuoksi, hyvää taukotekemistä tuo Tinderin näppäileminen. En siis etsi mitään, enkä myöskään aloita keskusteluja itse. Profiilikin on melko HMV-kamaa, en ole jaksanut panostaa siihen. 1,5 vuoden aikana on noin kymmenen alkanut juttelemaan, ja näistä vain kahden kanssa ollaan ihan oikeasti jo juteltu, tosin toisen kanssa vain 5 minuuttia.
Ainakin kaksi on aloittanut keskustelun sanomalla moi, johon olen vastannut takaisin. Tämän jälkeen kumpikaan osapuoli ei laita enää mitään ja muutaman päivän päästä oli match poistanut minut. Odottikohan nainen että jos tämä sanoo moi, niin minä teen sen jälkeen aloitteen?
Yhdessä tapauksessa kävi niin että nainen aloitti taas moi, johon vastasin. Taas keskustelu jämähti tähän. Tämä neiti vaikutti olevan suht nätti, joten tavoistani poiketen jatkoin keskustelua kysymällä mitä kuuluu. Vastausta ei koskaan tullut ja jo samana iltana match poisti minut. En tiedä mitä tapahtui, oliko sitten joku tytön kaveri sitten vitsillä viikonloppu-iltana alkanut kirjoittamaan kaverinsa matcheille viestejä.
Sellainenkin tässä on käynyt, että neiti aloitti keskustelun, ja ihan oma-alotteisesti ylläpiti sitä, kyseli minulta kuulumisia jne. Tämä oli myös ihan hyvännäköinen, joten vastailinkin ihan kunnon vastauksia neidille. Neiti otti sitten itse puheeksi että mitä alaa opiskelen ja kerroin oman alani. Vastavuoroisesti kysyin takaisin että mitäs alaa itse opiskelet. Tyttö tästä suutahti ja sanoi että se lukee mun profiilissa ja keskustelu kuoli siihen. Joo, olihan se siellä pitkässä esittelyssä ohimennen. Olin vielä ihan oikeasti lukenut tuon esittelyn ja tiesin vastauksen esittämään kysymykseeni, mutta ajattelin kysyä sen silti koska small talk ja "kohteliaisuus", itsehän alkoi koulustani kysymään. Kai tuon olisi voinut vielä pelastaa, mutta en ei kiinnostanut niin paljoa. Lähinnä ihmettelen että tuohon spontaaniin kysymykseen kiinnostus loppui.
"Aikuisten" naisten (27-40v) käytöstä on myös tullut ihmeteltyä. Joskus muistaakseni olen aiheesta tänne kirjoittanut, että tuohon ikäluokkaan kuuluvia naisia saan aika paljon matcheiksi, mutta poistavat minut heti matcheistaan. En tiedä miksi harrastavat tuota, että laittavat kaikki jatkoon, mutta poistavat heti jos tulee pari jonkun vähän rumemman yksilön kanssa. Eikö se olisi helpompaa antaa vain rastia meikäläiselle? Toinenkin outo ominaisuus näistä vähän vanhemmista löytyy, jonka ovat myös kaverini huomanneet. Itse olen kokenut tämän vain kerran, ainoa nainen jonka kanssa olen keskustelun Tinderissä aloittanut oli joku 37v maukas MILF. Laittelin aivan normaalin viestin että moi, mitä kuuluu, mutta vastausta ei koskaan tullut. Lopulta parin viikon päästä poisti minut matcheistä. Okei, tää oli aika selvä tapaus, koska kyseessä oli ikäänsä nähden suht hyvin säilynyt yksilö, eli kilpailevaa kysyntää varmasti löytyy. Kaverillani on käynyt näin kahdesti, joista toinen ihan pari päivää sitten. Kaverini on rokkari-hevari, kuvat on keikoilta ja esittelytekstissäkin mainittu kiinnostus rock-musiikkiin. Tämä kaveri sai sitten superliken joltain 32 vuotiaalta kauniilta naiselta, joka omassa esittelytekstissään kertoi pitävänsä metallimusiikita. Paperilla siis aivan selvä tapaus, ja kaverini laittoi naiselle heti viestiä. Nainen ei kuitenkaan koskaan vaivautunut vastaamaan viestiin. En muista poistiko vielä matcheista. Tietysti aina on mahdollisuus, että antoi superliken vahingossa, mutta vähän ihmetyttää silti.
Kai tässä täytyy vain muistaa vanhat nyrkkisäännöt, eli jos nainen tekee aloitteen, niin se kertoo siitä että nainen ei saa itse alotteita, joka taas kertoo siitä että naisessa on jotain vikaa. Hyvännäköiset taas tuskin vastaavat siksi, että siellä puhelin pirisee jatkuvasti kaikkien muidenkin kilpakosijoiden osalta.