Ihmeen negatiivisia mielipiteitä täällä Tinderistä. Itse olen ihan ok näköinen alle nelikymppinen mies, koulutettu, lapseton ja ihan hyvässä duunissa. Matcheja tulee mukavasti ja treffeillekin pääsee vähintään joka viikko, jos jaksaa. Koskaan en ole Tinderin kautta pelkkää pillua jahdannut, vaan olen lähtenyt treffeille sillä mielellä, että jos vaikka se elämänkumppani löytyisi. Ihan mukavia ja fiksuja naisia on tullut vastaan, oikeastaan vain yksi paljastui munahaukaksi, mikä olikin helvetin ällöttävää. Mutta en siis ymmärrä tuota näkemystä, että naiset etsisivät tuota kautta pelkkää panoseuraa. Kyllä siellä on paljon naisia ihan tosissaan liikenteessä.
Paljon varmaan riippuu siitäkin, miten niitä naisia lähestyy. Joku suora panoehdotus on ihan helvetin hölmö aloitus. Olkaa kiinnostuneita niistä naisista ja heidän elämästään, kyselkää heiltä vaikka joistain lempijutuista ja pyrkikää treffeille vasta jonkin aikaa jutusteltuanne. Jos osaatte ja jaksatte hoitaa nämä asiat kunnolla, niin kyllä sieltä alkaa tulla hyviä naisia vastaan ja pilluakin alkaa tulla ovista ja ikkunoista. Silloin sitä saa, kun sitä ei näkyvästi jahtaa. Itse pääsin esimerkiksi kahden eri naisen kanssa panohommiin viikon sisällä matchista, kun jaksoin vähän jutustella neitien kanssa ja olla kiinnostunut myös heidän ajatuksistaan. Ja huomautetaan, että näille naistouhuille ei ole aikaa 24h vuorokaudessa, koska työtkin pitää hoitaa. Koskaan en ole pitänyt itseäni minään maailman kovimpana naistenkaatajana, vaan enemmänkin parisuhdeihmisenä. Mutta sitä on tietysti vaikea opettaa, miten naisten kanssa ollaan ja miten heitä lähestytään.