Voisiko olla mahdollista että se superliken antaja on ikähakukriteeriesi ulkopuolella? Tosin itsekin kyllä vähän epäilen tuota superlikeä, turhan helposti niitä lähtee jos painat ruutua hitusenkaan varomattomasti ylöspäin.
Ei oikein sekään, sillä mulla on kaikki asetukset täysillä, eli ikä ja välimatka on asetettu niin suurelle kun saa.Voisiko olla mahdollista että se superliken antaja on ikähakukriteeriesi ulkopuolella? Tosin itsekin kyllä vähän epäilen tuota superlikeä, turhan helposti niitä lähtee jos painat ruutua hitusenkaan varomattomasti ylöspäin.
Enkä oikein jaksa uskoa että noilla kaikilla kolmella olisi käytössään se maksullinen malli, jossa voi peruuttaa edellisen siirtonsa.
Itse pohdin tuossa pari viestiä ylempänä samaa asiaa. Eli ilmoituksia jo kolmesti, mutta koskaan en ole mitään löytänyt lopulta. Eiköhän tuo ole vain kikka saada käyttäjä avaamaan Tinder pitkästä aikaa. Oliko muuten kuinka pitkä aika siitä kun käynnistit sovelluksen viimeksi? Mulla on itellä vähän sellainen kutina että jos olet noin kuukauden avaamatta sovellusta, niin sieltä kummasti tulee noita feikki-superlikejä jotta avaisit taas sovelluksen.Oliko sellaista koskaan ollutkaan vai oliko tuo ilmoitus vain joku Tinderin hämäysmainos, että "käytäpä taas tätä sovellusta"? Vai tuleeko se sitten joskus matkaan, kun kauan jaksan Tinderiä hakata?
Itse pohdin tuossa pari viestiä ylempänä samaa asiaa. Eli ilmoituksia jo kolmesti, mutta koskaan en ole mitään löytänyt lopulta. Eiköhän tuo ole vain kikka saada käyttäjä avaamaan Tinder pitkästä aikaa.
En muista, olihan siitä aikaa. Joten tosiaan taisi olla vain houkutus avaamaan sovellus taas.Oliko muuten kuinka pitkä aika siitä kun käynnistit sovelluksen viimeksi?
Kuriositeettina mainittakoon ulkomaalaisten naisten suma, nyt on samaan aikaan juttua Suomessa asuvan filippiiniläiskaunottaren
Pakko kysyä että miten teit tuon feikkiprofiilin? Eikös siinä joudu tekemään aika paljon töitä kun pitää tehdä lisäksi feikkiprofiili facebookiin jonka jälkeen voit vasta tinder-accountin tehdä?On loppuraportin aika. 96 tuntia sitten tein feikkiprofiilin Tinderiin. Ihan pelkkänä tutkimustyönä, halusin vain nähdä kuinka paljon niitä viestejä ihan todella tulee.
Pakko kysyä että miten teit tuon feikkiprofiilin? Eikös siinä joudu tekemään aika paljon töitä kun pitää tehdä lisäksi feikkiprofiili facebookiin jonka jälkeen voit vasta tinder-accountin tehdä?
Sekottaakohan toi fake location ohjelman vai mistä kyse?
Ok. Ihme tyyppei noi norskit sit. Suomes, Ruotsis, Latvias ja Ukrainas tullu ihan kivasti mätsej. Ehkä oon liian tavanomanen niille. Blondi, sinisilmänen ja kaikkee.
Heh, norjalaiset misut on alkanu kisojen (lue Zuccharellon) vuoks lukea Jatkoaikaa ja selvästi alkaneet sääliä suomalaista poikaparkaa. Nyt tossa kokeilin taas, ni heti pamahti kaks matchii. Joo, säälistä sain, mut sainpaha kuitenkin. Just meinaan kirjottaa tolle toiselle. Vähän jännittää. Siis se, et onko nimi enne. Tyttö on nimittäin Eira nimeltään. En siis ainakaan shoppailemaan tai syömään vie. Jos siis pätäkkää tulis palamaan yhtä paljon ku Eirassa yksiöön. Onksiel ees yksiöitä? En tiedä. Yks lukiokaveri asu siel yksin muistaakseni kolmiossa. Mut oliki venäläinen. Jonku öljypohatan siskonveljenvaimonmiehentytär varmaan oli.
Haha, tuleeko sullekin "Hei Ted, olen todellinen nymfomaani..." jne teksti? Kyllähän maailmassa varmaan jotain urpoja on jotka niitä linkkejä klikkailee, itse olen jostain syystä ollut painamatta vaikka siellä tämä Sabina 21v torttuaan lupaa näyttää oikein innokkaasti.Tinderissä on ihan perkeleesti noita feikkiprofiileja nykyään. Näyttäisi, että joku taho kaappaa ihmisten profiileja, koska sinänsä kuvat ja esittely usein vaikuttaa ihan aidoilta ja uskottavilta, mutta sitten sieltä lävähtää aina se sama paskasti käännetty teksti viestilootaan linkkeineen päivineen. Tosin välillä ei jotenkin kuva ja esittely jotenkin täsmää eikä oikein sijaintikaan. Ärsyttäviä juttuja.
Tinderissä on ihan perkeleesti noita feikkiprofiileja nykyään. Näyttäisi, että joku taho kaappaa ihmisten profiileja, koska sinänsä kuvat ja esittely usein vaikuttaa ihan aidoilta ja uskottavilta, mutta sitten sieltä lävähtää aina se sama paskasti käännetty teksti viestilootaan linkkeineen päivineen.