Jaahas liki 13v parisuhteen jälkeen hyppy tuntemattomaan ja Tinderiin. Otin maksullisen heti kokeiluun, koska haluan nähdä tykkäykset. Alkuun tykkäysten suhteen helvetin köyhää ja oikeastaan mitään edes säädyllisen tasoista tullut vastaan. Luuloni itsestä ei ole mahdottomat, mutta varsinkin ikäisekseni hyvässä kunnossa (41v) ja sanotaanko näin, että jotkut standardit on. Vajaa 2 viikkoa tätä takana nyt. Alkuun myönnettäköön oli oman profiilin kuvat huonoja ja, kun en koskaan ole ollut mikään kuvailija ja vihaan tuoda itseäni esiin. Sain räpättyä paremmat kuvat ja kaikkien naisien väittämä red flag (paidaton kuva) taisi auttaa paljon... Alkuun taisin mokata huonon profiilin kanssa ja meni alun boostin etsikko-aika sivu suun.
Valtaosa tykkäyksistä on sellaista mitä voi edes harkita. Muutama erinomainen match ja jokunen hyvä. Sitten sellaisia OK tapauksia joita voisin harkita, mutta en edes tiedä kuinka vakavissaan haen nyt suhdetta. Lähinnä tämä on Tinderin testaus ja vähän samalla näkee onko softassa mitään kysyntää. Jos oikein tuuri käy ja kohdalle osuu vaimomatskua niin sitten voi olla menoa. Treffit sain omalta paikkakunnalta ensi viikolle superkiinnostavan naisen kanssa. Hän myös oli ensimmäistä viikkoa Tinderissä, kun saimme matchin. Hän katselee Tinderiä enemmän mielenkiinnolla kans ja on aika varovaisen oloinen. Olin hieman epätoivoinen jo, että saisi nuo treffit järkättyä asap ettei kukaan ehdi siihen väliin. Koen, että itse pystyn tuomaan parhaat puoleni esiin livenä, kun en ole sillä lailla kuvauksellinen ihminen. Ollut kuulemma yllättynyt kuinka paljon viestiä on tullut. No laadukas nainen niin mikään yllätys tuo ole. Noin isossa kuvassa silti on jo tullut mielikuva, että tuo on vaikea ympäristö tavalliselle miehelle. Jopa komeille ja hyvän sosiaalisen statuksen omaaville kuten sanotaan.
Yleisiä huomioita tuntuu kuitenkin itselle olevan, että ilman tuota boostia on aika vaikeaa saada itseään näkyviin. Eilen käytin niin sain 36 tykkäystä ja 4 matchia (1 oli oma aiemmin tykkäämäni). Olen kuullut, että algoritmi on sellainen, että tykkäykset suositummilta profiileilta nostaa myös omaa tasoa. En tiedä onko se profiilin muokkaukset vai mitä, mutta nyt on alkanut tulemaan osumia. Olen Turun seudulta pienemmästä paikkaa ja tulee myös mieleen, että sijainti ei ole optimaalinen. Helsinki, Tampere ja etenkään Turku ole sijaintinsa osalta mikään ongelma minulle, mutta luulen, että aika moni rajaa sijainnin vuoksi omaa profiilia. Helsingissä varsinkaan ole tarvetta lähteä kalaan edemmäs. Toki olen vaihdellut sijaintiani, kun olen hakenut tykkäyksiä. Tuota ikä asiaakin miettinyt kaverin kanssa joka juuri sanoi tätä, että 40v on usein melko rajaava ikä. Eikä vain siksi, että osa naisista halua sen ikäistä miestä, vaan että jää monien hakurajojen ulkopuolelle sen sijaan, että olisi 39v. Arkielämän esimerkki kesältä, jolloin olin kahden kaverin kanssa liikenteessä. Yhdelle meistä tuli nuorehko kaunis nainen sanomaan, että onpa siinä kolme komeaa miestä. Kysyi ikää ja, kun sanoi 40-41v niin nainen lähti heti pois :). Itse haen 30-45v ikäistä naista. Mieluiten ottaisin 35-43v ikäisen vaikka ikä määritäkään ihmistä. Tämä 40v on sellainen ikä, että ihmisissä löytyy suuria eroja miten ikääntyneet. Yksi match oli kaunis 26v nainen, mutta itse en ajattele tuolle mitään edellytyksiä mihinkään.