Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tiedostan varsin hyvin, että olen rookie-pelaaja iässä jossa monella muulla olisi takana jo kymmenisen vuotta kokemusta niinsanotusti isoista peleistä. Olen myös sen verran rehellinen itselleni, että myönnän avoimesti @JYP#44 osuvan oikeaan siinä että itsetunnossani on puutteita. En mä nyt mitenkään sairaalloisen lihava onneksi ole, hieman vaan ylimääräistä massaa keskivyötärössä ja tiukan kuntokuurin aloittaminen ei lieneisi huono idea, niin että sipsien syönti jäisi samalla vähemmälle.Tässä on vain se ongelma, että jos teininä/nuorena aikuisena ei ole saanut näitä kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta (tai samasta, tai mistä tahansa riippuen suuntautumisesta), niin lähtee melkoiselta takamatkalta. Koskaan ei ole liian myöhäistä, mutta tässä on ikään kuin hyväksyttävä se että todennäköisesti tulevat treffikumppanit ovat huomattavasti kokeneempia. Snakster tuossa antoikin erinomaisia vinkkejä siitä mistä kannattaa lähteä liikkeelle, kyllä se siitä.
Kuten jo aiemmin kirjoitin, aion olla nyt aiempaa avoimempi enkä sulje esim. salimuijia (kunhan nyt ei asu salilla) tai eläinallergikkoja automaattisesti pois, jos profiili on muuten mielenkiintoinen. Kiitos kaikille tähänastisista neuvoista!