Vähän vaikea ymmärtää, mikä tämän vittuilun pointti on? Äläkä heittäydy tyhmäksi.
Tässä ketjussahan suurin piirtein puolet sisällöstä on @Breeze Harbour in kynästä, mikä tietysti on sinänsä ihan ok. Aika paljon kaikenlaisia vinkkejä seuran hakuun hänelle on sadellut sekä täällä että naisiasiat-ketjussa, mutta tuntuu kuukaudesta ja vuodestakin toiseen sama meno jatkuvan. Se on tietysti kurjaa, jos toiveista huolimatta sopivaa seuraa ei löydy sovelluksista eikä tosielämästä, mutta tuntuu aika erikoiselta, että tämän asian suhteen jumitetaan lähtöruudussa ilman minkäänlaista muutosta tai omien toimintatapojen tutkailua.
Ja toisaalta sitten kirjoittajan omat kriteerit ovat seuraavat:
No tossa nyt ainakin ne ilmeisimmät kriteerit. Ulkonäön olis tietenkin klikattava edes vähäsen ja yhteiset mielenkiinnon kohteet on plussaa mut ei todellakaan vaatimus.
- Yh-äidit on ehdoton ei, varaisinä olo ei kiinnosta
- Toisaalta saisi mieluusti haluta lapsia tai vähintään harkita asiaa
- Eläinallergikot ei oikein sovi, haaveenani kun on oma lemmikki/lemmikeitä
- Ei saa asua ainakaan Lahtea kauempana (mä asun siis Helsingissä). Kaukosuhde olis vähän vaikea itelle kun en omista ajokorttia
- Salimuijat/kuntoilijaintoilijat ei kiitos, ei tarkoita toki ettei nainen saisi pitää itsestään huolta
- Avoimessa suhteessa olevat ja yhden illan panoa ettivät naiset ehdoton EI
- Botox/töröhuulet menee lähes automaattisesti vasemmalle
- Pituusraja jossain 175-176 sentin hujakoilla, ite kun oon hädin tuskin metri seiskyt
Tuo pituushomma tavallaan ärsyttää, mennyt useampi söpö leidi vasemmalle vain koska oon tämmönen pätkä.