Viisi promilleakin on liioittelua.Viisi?
Viisi promilleakin on liioittelua.Viisi?
Noni. Sit varmaan ei ole mitään järkeä käyttää tota. Muotoilen siis asian vastakkaiselle sukupuolelle ymmärrettävämmällä tavalla!Viisi promilleakin on liioittelua.
Ehdottomasti mahdollisuus. Jos vastapuoli ei ymmärrä, niin metsän laitaan parkumaan vaan kovaa elämää!Tamismin käyttäminen tinder biossa, uhka vai mahdollisuus? :D Luettelin siis muutamia lempibändejäni ja kirjoitin perään to name a few.
Tuo on tosiaan vielä vasta luonnoksen tasolla, mutta ajattelin luoda profiilini tässä loppuillan aikana joten mietin vaan että oiskohan tuo nyt ihan hölmö juttu laittaa bioon? xD Tai siis kuinka monta prosenttia tinderin naisista mahtaa edes tajuta viittauksen? Viisi?
Alle yksi!!Tamismin käyttäminen tinder biossa, uhka vai mahdollisuus? :D Luettelin siis muutamia lempibändejäni ja kirjoitin perään to name a few.
Tuo on tosiaan vielä vasta luonnoksen tasolla, mutta ajattelin luoda profiilini tässä loppuillan aikana joten mietin vaan että oiskohan tuo nyt ihan hölmö juttu laittaa bioon? xD Tai siis kuinka monta prosenttia tinderin naisista mahtaa edes tajuta viittauksen? Viisi?
Niin, valitettavasti se fakta vain on, että tuo riittää ja niitä matcheja todellakin satelee.Eniten tinderissä kyrsii itseä ainakin se, että ihan hiton moni nainen jättää bion tyhjäksi ja olettaa että pelkällä söpöllä ulkonäöllä satelee matcheja.
Ihan näin suoria johtopäätöksiä en itse tekisi. Tai ainakin, kun olen tässä nyt jonkun aikaa pyörinyt erään daamin kanssa, niin tällä oli juurikin tyhjä profiili eikä oikein muutenkaan mitään tarttumapintaa tuosta saanut. Ulkonäkö kuitenkin viehätti ja sitten kun livenä nähtiin (sekä oltiin luonnollisesti juteltu jonkun aikaa ennen tuota), niin huomattiin että ollaankin aika samanlaisia hänen kanssaan.Oikeastaan jopa huono bio on parempi kuin tyhjä.
No juu, tuli tuo entinen ammattistartti-tuttava juuri swaipattua biottomana oikeelle. Mutta haluan korostaa, että itsellä ainakin fyysisen vetovoiman on oltava todella vahva, että swaippaan oikealle ilman minkäänlaista esittelyä. Tässä päätöksessä tietysti auttoi tällä kertaa se, että tunsin tämän "neiti P:n" ennestään vuosien takaa ja tykkäsin hänestä jo silloin.Ihan näin suoria johtopäätöksiä en itse tekisi. Tai ainakin, kun olen tässä nyt jonkun aikaa pyörinyt erään daamin kanssa, niin tällä oli juurikin tyhjä profiili eikä oikein muutenkaan mitään tarttumapintaa tuosta saanut. Ulkonäkö kuitenkin viehätti ja sitten kun livenä nähtiin (sekä oltiin luonnollisesti juteltu jonkun aikaa ennen tuota), niin huomattiin että ollaankin aika samanlaisia hänen kanssaan.
Osa on vaan huonoja ns. markkinoimaan itseään ja sitten on niitä, jotka kyynistyvät koko Tinderiin muutaman huonon kokemuksen perusteella eivätkä oikein jaksa enää panostaa.
Eniten tinderissä kyrsii itseä ainakin se, että ihan hiton moni nainen jättää bion tyhjäksi ja olettaa että pelkällä söpöllä ulkonäöllä satelee matcheja.
Vinkki tinderin naisille: kirjoittakaa bioon edes jotain! Yksi lause tai vaikka vitsi on sekin jo parempi kuin tyhjä bio. Vaikea saada mitään kosketuspintaa jos et kerro itsestäsi muuta kuin pari kiinnostuksen kohdetta.
Oikeastaan jopa huono bio on parempi kuin tyhjä.
Kiinnostaisi tietää kriteerisi :DViime päivinä tuli pitkästä aikaa pari tykkäystä, ei vieläkään matchia, mutta en oo (täysin) luopunut toivosta senkään suhteen. Äsken oli itselleni ennennäkemätön putki, pyyhkäisinköhän jopa neljä naista putkeen oikealle.
Pliis, löytyis nyt ees se yks kenen kanssa vois alkaa juttelee ja myöhemmin ehkä jopa treffeille! Oon ollu tuol nyt jonku kuukauden, en kai mä nyt niin ruma oo et löytyis edes yksi matchi? :) Oon jopa viime päivinä höllännyt kriteerieni suhteen mahkujen parantamiseksi.
Järkeviä ehtoja, mutta en noin jyrkästi sanois. AInakin jos sanot, ETTÄ EI SAA. Miehenä jos tuommoisen lukisn arvelisin tulevan kaulimesta 24/7.No tossa nyt ainakin ne ilmeisimmät kriteerit. Ulkonäön olis tietenkin klikattava edes vähäsen ja yhteiset mielenkiinnon kohteet on plussaa mut ei todellakaan vaatimus.
- Yh-äidit on ehdoton ei, varaisinä olo ei kiinnosta
- Toisaalta saisi mieluusti haluta lapsia tai vähintään harkita asiaa
- Eläinallergikot ei oikein sovi, haaveenani kun on oma lemmikki/lemmikeitä
- Ei saa asua ainakaan Lahtea kauempana (mä asun siis Helsingissä). Kaukosuhde olis vähän vaikea itelle kun en omista ajokorttia
- Salimuijat/kuntoilijaintoilijat ei kiitos, ei tarkoita toki ettei nainen saisi pitää itsestään huolta
- Avoimessa suhteessa olevat ja yhden illan panoa ettivät naiset ehdoton EI
- Botox/töröhuulet menee lähes automaattisesti vasemmalle
- Pituusraja jossain 175-176 sentin hujakoilla, ite kun oon hädin tuskin metri seiskyt
Tuo pituushomma tavallaan ärsyttää, mennyt useampi söpö leidi vasemmalle vain koska oon tämmönen pätkä.
No tossa nyt ainakin ne ilmeisimmät kriteerit. Ulkonäön olis tietenkin klikattava edes vähäsen ja yhteiset mielenkiinnon kohteet on plussaa mut ei todellakaan vaatimus.
- Yh-äidit on ehdoton ei, varaisinä olo ei kiinnosta
- Toisaalta saisi mieluusti haluta lapsia tai vähintään harkita asiaa
- Eläinallergikot ei oikein sovi, haaveenani kun on oma lemmikki/lemmikeitä
- Ei saa asua ainakaan Lahtea kauempana (mä asun siis Helsingissä). Kaukosuhde olis vähän vaikea itelle kun en omista ajokorttia
- Salimuijat/kuntoilijaintoilijat ei kiitos, ei tarkoita toki ettei nainen saisi pitää itsestään huolta
- Avoimessa suhteessa olevat ja yhden illan panoa ettivät naiset ehdoton EI
- Botox/töröhuulet menee lähes automaattisesti vasemmalle
- Pituusraja jossain 175-176 sentin hujakoilla, ite kun oon hädin tuskin metri seiskyt
Tuo pituushomma tavallaan ärsyttää, mennyt useampi söpö leidi vasemmalle vain koska oon tämmönen pätkä.