Tinder – statsit & keskustelu

• 693 106
  • 1 869

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaihdoin deittisovellusta ja tullu alle tunnissa yhtä paljon tykkäyksiä mitä mulla on tällä hetkellä Timderissä yhteensä. Fuck Tinder. Saatan poistaa koko sovelluksen.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että oletko vielä kertaakaan päässyt tekemään lähempää tuttavuutta näiden osumien kanssa, vai tyydytkö pelailemaan ihan kotioloissa?

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että oletko vielä kertaakaan päässyt tekemään lähempää tuttavuutta näiden osumien kanssa, vai tyydytkö pelailemaan ihan kotioloissa?
No siis, tasan kerran oon päässyt jutteluasteelle naisen kanssa, joka ei sitten kaiketi nähnyt tarpeelliseksi vastata mun jatkokysymykseen, enkä mäkään sit jaksanut pakottaa keskustelua, joten jäi siihen.

Ehkä mä en sitten vaan osaa kirjoittaa tarpeeksi kiinnostavaa kuvausta (vaikka sitäkin oon muokannut moneen otteeseen). Jostain syystä tässä pienemmässä deittisovelluksessa on tullut puolessa vuorokaudessa 22 tykkäystä joka lienee yli puolet siitä mitä on tullu Tinderissä neljässä-viidessä kuukaudessa. Ja Tinderistä tutut botoxhuulet loistaa poissaolollaan, mikä on ihanaa.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No siis, tasan kerran oon päässyt jutteluasteelle naisen kanssa, joka ei sitten kaiketi nähnyt tarpeelliseksi vastata mun jatkokysymykseen, enkä mäkään sit jaksanut pakottaa keskustelua, joten jäi siihen.

Ehkä mä en sitten vaan osaa kirjoittaa tarpeeksi kiinnostavaa kuvausta (vaikka sitäkin oon muokannut moneen otteeseen). Jostain syystä tässä pienemmässä deittisovelluksessa on tullut puolessa vuorokaudessa 22 tykkäystä joka lienee yli puolet siitä mitä on tullu Tinderissä neljässä-viidessä kuukaudessa. Ja Tinderistä tutut botoxhuulet loistaa poissaolollaan, mikä on ihanaa.

"Lähemmällä tuttavuudella" en varsinaisesti tarkoittanut sovelluksessa viestittelyä. Kaikesta päätellen uusi sovellus on kuitenkin aiempaa parempi, joten toivotan menestystä!

Suosikkijoukkue
"Lähemmällä tuttavuudella" en varsinaisesti tarkoittanut sovelluksessa viestittelyä. Kaikesta päätellen uusi sovellus on kuitenkin aiempaa parempi, joten toivotan menestystä!
Tiedän mitä tarkoitit, ja vastaus on, kuten saatoit jo arvatakin ei. Kiinnostavan näköiset/oloiset naiset ei koskaan anna tykkäystä takaisin ja ne harvat tykkäykset mitä saan, noin 90% ajasta en koe heitä lainkaan viehättävinä.

Ei sen matchin tarvisi mikään broadway-malli olla, mutta en myöskään halua tykätä naisesta, jonka ulkonäkö ei nappaa yhtään, vain että saisin lisää matcheja. Vaikeaksi on tehty.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Valitettavasti tämä nainen on vähintään pari kokoa liian xl kokoinen mulle = ei jatkoon.

Ja Tinderistä tutut botoxhuulet loistaa poissaolollaan

Mä joskus täällä kommentoin sulle että ei kannata tuntemattomia naisia nimitellä horoiksi, nyt sä taas kommentoit negatiivisesti tuntemattomien naisten ulkonäköä.

Ulkonäköpreferenssejä saa olla vaikka mitä ja se ei ole koskaan väärin. Mutta se miten nämä tuo julki kertoo myös paljon ihmisestä. Mitä sä kerrot itsestäs profiilissasi? Mä olen 43v tatuoitu läski, mutta silti ihan mukavasti tulee matcheja jne. ja keskusteluja. Jos itseään tuo esiin negaatioiden kautta niin se ei hirveästi ketään kiinnosta.

Suosikkijoukkue
Mä joskus täällä kommentoin sulle että ei kannata tuntemattomia naisia nimitellä horoiksi, nyt sä taas kommentoit negatiivisesti tuntemattomien naisten ulkonäköä.

Ulkonäköpreferenssejä saa olla vaikka mitä ja se ei ole koskaan väärin. Mutta se miten nämä tuo julki kertoo myös paljon ihmisestä. Mitä sä kerrot itsestäs profiilissasi? Mä olen 43v tatuoitu läski, mutta silti ihan mukavasti tulee matcheja jne. ja keskusteluja. Jos itseään tuo esiin negaatioiden kautta niin se ei hirveästi ketään kiinnosta.
En mä nyt tiedä miten tuon voisi paljon ystävällisemmin todeta, että XXL ja siitä ylöspäin on vähän liian suuri kokoluokka mulle. Mitä jälkimmäiseen tulee, niin oikeastaan pointti oli että Tinderissä tulee lopulta tosi paljon sellaisia naisia vastaan, joiden ulkonäköä on muokattu. Ei siinäkään mitään, varmasti heillekin on ottajansa, mutta itse pidän täyteen pumpattuja huulia todella epäviehättävinä naisella. Tässä uudessa sovelluksessa ei ole tainnut tulla toistaiseksi yhtään vastaan. Toki miinuspuolena tuolla voi ns. huijata sijaintinsa niin paljon ulkomaalaisiakin joutuu swaippaamaan vasemmalle verrattuna vaikkapa Tinderiin.

PS. tatuoinnit on kehonmuokkauksena mulle viel ihan ok, en tosin ihan kokovartalotatuoiduille leideille kuitenkaan lämpene.

Viimeksi muokattu:

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Ymmärrän, että jotenkin ulkonäön pitää miellyttää, mutta voi kuinka moni hyvännäköinen ihminen ei oikeasti jutellessa viehätä yhtään ja joku vaatimattoman näköinen heppu on kiva, hauska ja puoleensavetävä.

Kun katselee ympärilleen ja näkee pariskuntia niin ei siellä mitään prinssejä ja prinsessoja ole vaan ihan tavallisia ihmisiä.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän vaikea ymmärtää, mikä tämän vittuilun pointti on? Äläkä heittäydy tyhmäksi.

Tässä ketjussahan suurin piirtein puolet sisällöstä on @Breeze Harbour in kynästä, mikä tietysti on sinänsä ihan ok. Aika paljon kaikenlaisia vinkkejä seuran hakuun hänelle on sadellut sekä täällä että naisiasiat-ketjussa, mutta tuntuu kuukaudesta ja vuodestakin toiseen sama meno jatkuvan. Se on tietysti kurjaa, jos toiveista huolimatta sopivaa seuraa ei löydy sovelluksista eikä tosielämästä, mutta tuntuu aika erikoiselta, että tämän asian suhteen jumitetaan lähtöruudussa ilman minkäänlaista muutosta tai omien toimintatapojen tutkailua.

Ja toisaalta sitten kirjoittajan omat kriteerit ovat seuraavat:

• Yh-äidit on ehdoton ei, varaisinä olo ei kiinnosta
  • Toisaalta saisi mieluusti haluta lapsia tai vähintään harkita asiaa
  • Eläinallergikot ei oikein sovi, haaveenani kun on oma lemmikki/lemmikeitä
  • Ei saa asua ainakaan Lahtea kauempana (mä asun siis Helsingissä). Kaukosuhde olis vähän vaikea itelle kun en omista ajokorttia
  • Salimuijat/kuntoilijaintoilijat ei kiitos, ei tarkoita toki ettei nainen saisi pitää itsestään huolta
  • Avoimessa suhteessa olevat ja yhden illan panoa ettivät naiset ehdoton EI
  • Botox/töröhuulet menee lähes automaattisesti vasemmalle
  • Pituusraja jossain 175-176 sentin hujakoilla, ite kun oon hädin tuskin metri seiskyt
No tossa nyt ainakin ne ilmeisimmät kriteerit. Ulkonäön olis tietenkin klikattava edes vähäsen ja yhteiset mielenkiinnon kohteet on plussaa mut ei todellakaan vaatimus.

Tuo pituushomma tavallaan ärsyttää, mennyt useampi söpö leidi vasemmalle vain koska oon tämmönen pätkä.

Suosikkijoukkue
Enkä mä myöskään kokenut ite tota @Snakster viestiä vittuiluna, ehkä enemmän piikittelynä. Eli kaikki ok mun puolesta.

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitä jälkimmäiseen tulee, niin oikeastaan pointti oli että Tinderissä tulee lopulta tosi paljon sellaisia naisia vastaan, joiden ulkonäköä on muokattu.

En ole ikinä ollut Tinderissä, sillä olen ollut parisuhteessa 16 vuotta, mutta jäänyt mieleen, kun ex-työkaveri (nuori nainen) esitteli kerran, millaisia profiilikuvia hänellä oli Tinderissä ja muut työkaverit (naiset) totesi, että vau sä oot upean näköinen. Oli juu hyvännäköinen kuvissa, mutta tosi erinäköinen kuin ns. luonnossa. Plus että kuvista ei huomannut, että hän oli hieman ylipainoinen. Onko sillä merkitystä, ei ole minun asiani määritellä, mutta kyseinen henkilö toistuvasti valitteli, että kukaan ei ollut enää ekojen treffien jälkeen yhteydessä, niin jäin miettimään, että tajusiko koskaan syytä.

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Ymmärrän, että jotenkin ulkonäön pitää miellyttää, mutta voi kuinka moni hyvännäköinen ihminen ei oikeasti jutellessa viehätä yhtään ja joku vaatimattoman näköinen heppu on kiva, hauska ja puoleensavetävä.

Kun katselee ympärilleen ja näkee pariskuntia niin ei siellä mitään prinssejä ja prinsessoja ole vaan ihan tavallisia ihmisiä.

Tiedän muutaman aivan järjettömän kuuman naisen, joita en jaksaisi katella päivääkään. Vastaavasti taas tiedän naisia, jotka eivät ehkä ole ns perinteisesti kauniita, mutta ovat niin loistavia tyyppejä, että voisin kuvitella olevani heidän kanssa kimpassa. Toki ulkonäöllä on merkityksensä, mutta tässä nykymaailmassa se näyttelee aivan liian isoa roolia.

Omassa kaveriporukassa osan ongelmana tuntuu olevan se, että naisen pitäisi olla Angelina Jolie, mutta itse ollaan Simo Salmisia. Toki tavoitella saa mitä vain, mutta moni sopiva voi mennä ohi, jos vain hakee tiettyä muottia.

Jakedeus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vähän vaikea ymmärtää, mikä tämän vittuilun pointti on?

Tässä ketjussahan suurin piirtein puolet sisällöstä on @Breeze Harbour in kynästä, mikä tietysti on sinänsä ihan ok. Aika paljon kaikenlaisia vinkkejä seuran hakuun hänelle on sadellut sekä täällä että naisiasiat-ketjussa, mutta tuntuu kuukaudesta ja vuodestakin toiseen sama meno jatkuvan. Se on tietysti kurjaa, jos toiveista huolimatta sopivaa seuraa ei löydy sovelluksista eikä tosielämästä, mutta tuntuu aika erikoiselta, että tämän asian suhteen jumitetaan lähtöruudussa ilman minkäänlaista muutosta tai omien toimintatapojen tutkailua.

Okei, en ollut seurannut ketjua ja ymmärsin väärin, mutta toisaalta siksi kysyin. Sanotaanko, että ymmärrän mistä kenkä puristaa.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Sori ny @Breeze Harbour mutta mulle tuli mieleen semmoinen vanha sanonta kuin "ronkelit runkkaa" noista sun kommenteista. Et saa osumia mutta jos saat niin ei kelpaa. Tarttisko hiukan laskea rimaa niin voisi saada jotain aikaan.

Mää oon ruma ja ylipainoinen, melkoisen lyhytkin moneen verrattuna mutta silti sinkkuaikoina ei ollut seurasta juurikaan puutetta.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Musta vähän tuntuu, että listalla on niin paljon karsittavia asioita, että tärkeintä on haaveilu eikä todellinen seuranhaku.

En tarkoita olla mikään viisastelija @Breeze Harbour mutta tulee mieleen, että perustelet itsellesi kaikin tavoin, että ei tarvitse oikeasti kohdata ketään, ettet pety.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mun käsityksen mukaan @Breeze Harbour in kokemukset naisista ovat erittäin vähäiset (voit korjata jos olen väärässä) niin itse kyllä laskisin sitä rimaa aika huolella jotta pääsisit edes keskustelemaan tai tapaamaan livenä jonkun naisen.

Ei se itsevarmuus ja kyky toimia naisten kanssa siitä mihinkään kehity jos suurin saavutus on vaihtaa kolme lausetta tinderissä.

Edit. Kannattaa laskea odotuksia sen ensitapaamisen osalta ja käydä tapaamassa kaikenlaisia naisia. Suuresti epäilen, että löytäisit jostain tinderistä sen elämäsi naisen suorilta. Tämä toki henkilöltä, jonka deittihistoria on ajalta ennen tinderiä.

Suosikkijoukkue
Tiedän itsekin että naismakuni saattaa olla turhankin vaativa. Ei kyllä liity mitenkään sellaiseen ajatukseen että yrittäisin jotenkin vältellä ihmisten tapaamista, jota @Patarouva pohti viestissään. Pitäisi varmaan osata höllätä omia kriteerejä. Esim. eihän tuo eläinallergia ole maailmanloppu, kun oikein miettii.

Mutta joo, olen läpi ikäni paininut sen asian kanssa, etten päästä ketään helposti lähelle. Tämä yhdistettynä siihen että olen nostattanut riman (liian) korkealle kumppaniehdokkaiden suhteen, tekee musta varmaan vaikean deittailtavan. Pitäis varmaan löystää narua...

Suosikkijoukkue
Tämän takia oikeastaan nykyajan deittailukulttuuri onkin suht hanurista :D Vielä 80-90 luvulla vaan mentiin ja tavattiin ihmisiä, ilman mitää sovelluksia.

Tinderissä varsinkin tuntuu, että moni ei osaa katsoa pintaa syvemmälle, ja tunnustan tähän välillä itsekin sortuneeni.

Mutta nyt mulla on tämä OkCupid, katsotaan jos tätä kautta oppisin online-deittailemaan paremmin. Tuolla harvemmin törmää ns. tyhjiin profiileihin (ilman bioa) joka itsessään helpottaa valintaprosessia. Niin, ja tykkäyksiä tulee paaaaljon paremmalla tahdilla kuin Tinderissä tullut koskaan.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Tinderissä varsinkin tuntuu, että moni ei osaa katsoa pintaa syvemmälle, ja tunnustan tähän välillä itsekin sortuneeni.

Sulla ei sun vaatimuslistassa ollut yhtään kohtaa jossa olisi ollut kyse naisen luonteesta ja kaikki jotakuinkin mitä nainen ei saa olla.

Luonne nyt kuitenkin se asia mikä myös ihmisiä kiinnostaa ja usein jopa eniten.

OkCupid on täynnä botteja, lopettaneita profiileja ja ulkomaalaisia (botteja), ei kannata sen tykkäysten määrästä isoja päätelmiä tehdä.

Ja se kannattaa oikeasti miettiä että mitä sulla on tarjota naiselle joka saa susta kiinnostumaan? Mitä monen naispuolisen ystävän kanssa näistä apeista jutellut, niin ensinnä menee vasemmalle ne profiilit jossa on vaatimuslistoja, ”kysymällä selviää lisää” ja ei minkäänlaista tietoa itse kaverista.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sulla ei sun vaatimuslistassa ollut yhtään kohtaa jossa olisi ollut kyse naisen luonteesta ja kaikki jotakuinkin mitä nainen ei saa olla.

Luonne nyt kuitenkin se asia mikä myös ihmisiä kiinnostaa ja usein jopa eniten.

OkCupid on täynnä botteja, lopettaneita profiileja ja ulkomaalaisia (botteja), ei kannata sen tykkäysten määrästä isoja päätelmiä tehdä.

Ja se kannattaa oikeasti miettiä että mitä sulla on tarjota naiselle joka saa susta kiinnostumaan? Mitä monen naispuolisen ystävän kanssa näistä apeista jutellut, niin ensinnä menee vasemmalle ne profiilit jossa on vaatimuslistoja, ”kysymällä selviää lisää” ja ei minkäänlaista tietoa itse kaverista.
Joskus naispuolisten kavereiden puhelimilla selaillut Tinderin miehiä huvin vuoksi, niin kyllä se profiilien ja miesten taso aika matala tosiaan oli. Tästä reilusti yli 5 vuotta aikaa, mutta tuskinpa tilanne mihinkään on muuttunut.

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teepäs @Breeze Harbour Tinderiin naisen profiili. Sitten katsot, minkälaisia kilpailijoita sulla on. Epäilen, että ainakin puolet miesten profiileista on luokkaa "minäkin heivaisin ton pois". Alkaen vaikka valokuvista, jotka ovat osalla kuulemma aivan luokattoman huonoja (känninen baarikuva aurikolasit silmillä, edessä pöytä, joka on täynnä pulloja - sellaiseenko joku järkevä, joka ei itse ole alkon suurkuluttaja sitten vastaisi?). Sitten siellä on niitä profiileja, joista voit ottaa mallia tässä "tutkimuksessa". Tietysti muokkaamalla omaan profiiliisi sopivia juttuja. Nimim. en ole ikinä Tinderiä käyttänyt, enkä tiedä onko pyyhkiminen oikealle hyväksyntä ja vasemmalle hylkäys vai toisinpäin. Eikä noi sun vaatimukset ole mitenkään erikoiset. Suht hyvin olet kartoittanut mitä olet etsimässä, ja etenkin sen, mitä et ole. Parisuhteen löytäminen voi olla vaikeaa, mutta muista kuitenkin, että meri on täynnä kaloja ja tässä pyydystämisessä ei haittaa, vaikka moni menee ohi. Yksi riittää.

Sä olet varmaan armeijan käynyt, tiedät siten mikä merkitys tiedustelulla on. Taistelukentälle on turha lähteä "kuolemaan", jos on aivan sokkona liikenteessä, eikä ollenkaan tiedä omaa paikkaa kartalla. Jos et ole armeijaa käynyt, niin usko pois: tiedustelu on a ja o.

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Jos tuntuu, ettei tule matcheja eikä tykkäyksiä, niin muuta profiiliasi. Muuta esittelytekstiäsi, kokeile toisia kuvia. Ensimmäisen kuvan on oltava hyvä, jotta joku jaksaa katsoa seuraavankin kuvan ja lukea bion. Siisti asu ja hymyä. Mieluiten jonkun ammattilaisen ottamana, ei mitään vessaselfieitä. Netti on täynnä ohjeita, miten tehdä hyvä profiili. Jos haet naisia, niin kannattaa lukea naisten tekemiä ohjeita. Jos on rohkeutta ja naispuolisia kavereita tai siskoja, niin heiltä voi kysyä mielipiteitä kanssa, koska he tuntevat sinut ja osaavat sanoa, mikä näyttää sinulta ja tuo persoonaasi esille parhaiten.

Kannattaa myös muistaa, että Tinderin ja muiden deittisovellusten päämäärä ei ole luoda parisuhteita vaan kerätä rahaa käyttäjiltä roikottamalla heitä palvelussa mahdollisimman pitkään. Systeemi on lähtökohtaisesti paska parinhakua ajatellen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy