Niin no siis ongelmanahan siinä on se, että jos laittaa suurimmalle osalle viestiä, niin sieltä ei koskaan tuu mitään vastausta takasi. Joskus vähän malttamaton odottomaan, että josko sieltä monen päivän päästä tulis viestiä. Varmasti siinä porukassa ois joku tutustumisen arvoinen ollut, mutta yksin on vähän creepyä alkaa puhumaan toiselle, jos se siis ei laita mitään takaisin. :D Nyt toki käynyt sillä tavalla hyvin, että kuvien vaihdon jälkeen näitä matcheja on taas alkanut tulemaan ja siis tämän viikon aikana sellaiset 30 kpl jopa. Nyt on saanut ihan keskusteltuakkin useamman kanssa, niin ei ole mitään tarvetta menettää hermojaan ja poistaa profiilia.
Ja oli hyvä kysymys sulta ja ihan oikeassa oot, että ei tuossa ajassa kerkeäis noin moneen ihmiseen tutustua edes pienestikkään.
Tiedän tunteen (boldatun). On kärsimättömyyttä välillä itselläkin. Taitaa tosin jotkut tinderin käyttäjät olla sellaisia, että käyvät siellä kerran viikossa. Itse olen tosin todennut, että jos joku on minusta kiinnostunut, niin vastaus keskustelunavaukseen tulee vuorokauden sisällä. Jos menee siit pidempi aika, niin voi todeta hukkuneensa muiden kandidaattien joukkoon tai jotain muuta vastaavaa. Todennäköisesti ei kanna kuitenkaan yhtään pidemmälle.
Mutta yksinhän se on joka kerta aloitettava se toiselle puhuminen. Ainakaan köyhien versiossa ei ole kilauta kaverille -korttia, että kaveri tulis jeesimään. Se vois olla itseasiassa aika mielenkiintoinen ominaisuus.
Nojoo, vitsit sikseen ja varsinkin nämä huonot semmoiset. Mutta jomman kumman se keskustelunavaus on tehtävä oma-aloitteisesti. Sitten joko saa sen vastauksen tai ei. Jos vastaus tulee nopeasti, niin siihen kannattaa panostaa itsekin, toki olettaen että itseäkin kiinnostaa se toinen osapuoli. Jos ei tule vastuasta, niin ei kannata murehtia vaan jatkaa eteenpäin. Toki saattaahan se toinenkni osapuoli sen keskustelun avata. Itse olen vaan tottunut siihen, että naiset harvemmin tekevät. No, ehkä tähän vika löytyy peilistä. Tosin tykkään kyllä sen avausviestin laittaa. Mieluummin niin ja ilman mitään vastausta kuin mätsi missä kumpikaan ei laita tosielle edes sitä yhtä viestiä ja sitten jossain vaiheessa match poistaa, tai tulee poistetuksi. Ei siinä mitään creepyä ole, ellei sitten sisällöltään. Tai jos laittaa toiselle useamman viestin, ilman että saa vastausta ensimmäiseenkään.
Mulla on muuten ollut sama profiili nyt noin vuoden käytössä. Kuvatkin saamattomuuden myötäjostain sieltä. Goldistakin kun luopui niin ei ole enää boostausta kerran kuukaudessa. Jossain siellä pohjilla siis ollaan mutta mätsejä tulee sopivaan tahtiin aina joku. Tosin nyt mietin jos poistaisi tuon tunnuksen, hommaisi paremmat kuvat ja tekisi uuden tunnuksen. Ehkä. Kävin viime kuussa sen yhden mimmin kanssa treffeillä ja nähtiin toisenkin kerran. Sitten lähdin reissuun ja se jäi vähän auki. Ensimmäisellä tapaamisella tuntui että kohtasin aaveen. Oli valtavasti hänessä samaa kuin eräässä naisessa entisestä elämästä. Hänessä oli paljon hyvää ja tavoiteltavan arvoisia puolia, mutta ei ehkä olisi pidemmän päälle toiminut. Tämä heinäkuussa treffattu on siis pelottavan paljon samanlainen. En ole vielä keksinyt, mihin vaistoon luottaisin.