Jonkinaikaa tinderiä oon käyttänyt, niin kommentoin. Etsiskelen sieltä seurustelusuhdetta, ja vaikuttaa että pääosa naisistakin etsii sellaista. Monenlaista kommentoitavaa siitä voisi olla, mutta kirjoitan nyt kommenttia omasta miesnäkökulmasta katsottuna.
Ihmisiä on siellä runsaasti, varsinkin kun pitää kilometrietäisyyden riittävän suurena. Kyllä se profiilikuva/kuvat ja teksti voi vaikuttaa paljon, kumpaan suuntaa alussa siirretään. Itse melko avoimesti oon siirtänyt + puolelle, kun siitä saa helpolla sitten poiskin siirrettyä, jos heti näyttää siltä.
Ihmettelyä on herännyt siinä, että osa väittää olevansa kiinnostunut, haluavansa tavata, mutta välttelee sitä. -Eli tykkäävät lähinnä vain kirjoitella, ja ehkäpä haluavat olla kiinnostuksen kohteena. No mikäs siinä, kunhan sen toisi esille. Tuli mulle yksi positiivinenkin kirjoituskaveri sillälailla. Ei me koskaan oo tavattu/edes tavata, mutta juttu on luistanut mukavasti.
Oli hiukan hassua, eka tapaaminen. Se nimittäin osui juuri samaan paikkaan, kuin edellisen pitkäaikais ihmissuhteen tapaaminenkin. Lisäksi henkilön etunimi, oli sama. Kiva tyttö, mutta ei siitä sitten tullut suhdetta.
Toisen jonka tapasin, oli iso pettymys. Hänen kuvat olivat vanhoja, sillä kuvien jälkeen oli hänelle tullut painoa +20-30kg lisää. Eli pettymykseni tuli siitä, että toinen ei voinut avoimesti kertoa tilannettaan. Mulla itsellä on profiilissa runsaasti kuvia, ja kaikki on otettu tänävuonna.
No, rauhassa tinderiä katselen, sillä ei mulla oo kiirettä löytää sieltä vielä mitään. Se on hyvä lähtökohta. Jotenkii väärin se olisi, jos ihmiset ryntäävät vanhasta suhteesta uuteen, siis uutta ihmistä kohtaan väärin. Sen oon oppinut aikaisemmasta elämästä. Toki viehän se elämää siten eteenpäin, ja on uutta virtaa, uudesta jutusta paljon. Mutta totuus löytyy siellä jaksolla 4-12kk. Tai niin se menee oikeastaan joka ihmissuhteessa. Eka vuosi jos ok, ja riittää intoa ylläpitää ja kehittää suhdetta, niin sitten on hyvät mahdollisuudet jatkoon. Pitäisi myös olla avointa keskustelua asioista. Osa ei halua jutella negatiivisista asioista, ja sitten ne helpolla kasaantuu, isommaksi ongelmaksi.