Tinder – statsit & keskustelu

  • 651 384
  • 1 721

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Piti kyllä kerran tehdä sellainen tunnistamaton profiili ja tarkastaa onko nykyinen kumppani edelleen tinderissä. Ei näkynyt.

.......

No, onneksi ei oo omana pelkona moinen. Hyvä vain tietää minkälainen pelikenttä se pahimmillaan voi joillekin olla. On niitä luotettavia ihmisiä kuitenki edelleen valtaosa.

Oooookkei.
 

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiedän, että asia on näin, mutta eikö se ole ollut noin melkeinpä sovelluksen alkuajoista lähtien? Ehkä ensimmäistä vuotta-kahta lukuunottamatta, väitän että tilanne on ollu sama kuin nytkin. Paitsi ettei nähtävästi ole, koska 3v sitten sovelluksen käyttö ei vituttanut - nyt vituttaa :D Oletin jopa, että tuolloin 23 vuotiaana olisi ollut vaikeampi kuin nyt 3v vanhempana.

En käyttänyt tinderiä ensimmäisinä vuosina, mutta luulen, että miehiä ja naisia oli tinderin alkuaikoina yhtä paljon. Nyt tilanne on se, että tinderin käyttäjistä varmaan 70% on miehiä. Niistä 70% varmaan 35% on tinder gold ja jos et maksa, niin ilmaiskäyttäjänä jäät jalkoihin. Ei se goldikaan auta jos ulkonäköä ei ole tai profiili on huono. Seksinhimoisia miehiä on liikaa ja naiset karsivat kovalla kädellä, koska voivat.

Sanoit, että et pääse yhtä viestiä pidemmälle. Luulen, että niillä naisilla on tuhansia mätsejä ja silloin pitää erottua joukosta. Jos uskot, että peli on menetetty ja olet valmis poistamaan mätsin, niin voit tehdä vielä viimeisen testin ja laittaa kymmenelle mimmille saman viestin "lähdetkö huomenna ajelemaan minun maseratilla?"

Jos kiinnostus herää siinä vaiheessa, niin viestisi on erottunut muista viesteistä tai sitten nainen on kullankaivaja, jos taas et saa vastauksia, niin viestisi hukkuvat muiden viestien sekaan.
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
"8.01 My ex-boyfriend found me here and I plan to close my tinder account. But I will still be in the whatsapp"

Sellanen kusetusyritys. Numero alkoi +316. Onneks en ollu edes kännissä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
No nyt menee taas ihmeelliseksi. Latasin vasta Tinderin takaisin pienessä hiprakassa. Profiilikuviksi valitsin kaksi, mielestäni ei edes ihan parhaimmasta päästä olevaa kasvokuvaa. En kirjoittanut mitään itsestäni. Nyt paukkuu match suunnilleen 1/3 kaikkien naisten kanssa joille swaippaan "like". ????

Täytyy nyt katsella miten keskustelut lähtee käyntiin.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Nyt kato on alkamassa Tinderin kynttiläillat kesän painuttua mailleen. Kesäjuhanit alkaa pakkailemaan omille tonteilleen ja alkaa naiset katsoa sopivaa villasukka-, takkatuli-, punaviini- ja kainalomiestä. Olet vain nyt väräyttänyt oikealla tavalla naisten herkkiä keskuksia.

Tai sitten sait jonkun boostin, en minä nykyään enää tuosta tiedä miten se toimii..

Ehkä se on juurikin näin, taidan siis olla sellainen syysiltojen mies nykyään. :) Vaikka tosin viimevuoden perusteella olin ennemminkin se kesäkolli.

On tosiaan outoa. Nyt siis matchejä paukkuu kuten silloin aikaisemmin ja selkeästi se liittyy siis kuviin, mutta kuvien ei tarvitsekaan olla sitä ammattikuvaaja tasoa, eikä siihen näköjään tarvita muitakaan ihmeellisyyksiä.

Mielenkiintoista joka tapauksessa.

Ensi viikolla lähtö Prahaan, kiinnostaa vielä enemmän, että miten omalta kohdaltani homma pelaa siellä. Naisten ulkonäöstä se ei ainakaan jää kiinni, mutta riittäkö omani ja kuinka pitkälle.

Edit: Ja tätä kirjottaessani, tuli kolmelta naiselta viestiä.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaksi mätsiä, tietysti mykkiä, tullut viimeiseen kahteen kuukauteen. Eka oli mua 15 vuotta nuorempi 18-vuotias maajoukkuetason telinevoimistelija (hemmetin kaunis, pieni ja siro) ja toinen Voice of Finlandissakin kilpaillut muusikko (kaunis kuin mikä).
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Kaksi mätsiä, tietysti mykkiä, tullut viimeiseen kahteen kuukauteen. Eka oli mua 15 vuotta nuorempi 18-vuotias maajoukkuetason telinevoimistelija (hemmetin kaunis, pieni ja siro) ja toinen Voice of Finlandissakin kilpaillut muusikko (kaunis kuin mikä).

Onko ongelmana siis se, että karsit kaikki näiden ulkonäköä huonommat?
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko ongelmana siis se, että karsit kaikki näiden ulkonäköä huonommat?
Ei, ja noikin oli ulkonäöltä sinänsä ihan tavallisen näköisiä naapurintyttöjä, jotka nyt vaan on parhautta. Silleen vaan hassua, et muita mätsejä ei tuu, mut sit tuli noi puolijulkkikset. Laitoin muuten molemmille superliken ja sit ne mätsäs heti. Tiedä sitten ajatteliko ne siinä enemmän fanikuntansa kasvattamista ammatillisessa mielessä.

Nyt kun Tinder näyttää ne tykkääjät blurrattuina niin ehkä kerran viikkoon on saattanu joku uus tykkääjä tulla. Nää sit nousee pakasta aina toisena korttina sen jälkeen, kun sovelluksen on avannut.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
On tosiaan outoa. Nyt siis matchejä paukkuu kuten silloin aikaisemmin ja selkeästi se liittyy siis kuviin, mutta kuvien ei tarvitsekaan olla sitä ammattikuvaaja tasoa, eikä siihen näköjään tarvita muitakaan ihmeellisyyksiä.
Toki jos sun profiili on ollut auki poissaolosi ajan, niin Tinder näyttää hyvinkin alkupäässä susta tykänneet ihmiset, josta johtuu se, että niitä halukkaita saattaa olla vaikka parisataa ensimmäisten viidensadan joukossa. Tuon huomaa parhaiten kun viettää pari päivää jossain toisella paikkakunnalla (esim itselläni Helsingissä), joka on peruskantamasi ulkopuolelta, niin sitten sun feedi on kuitenkin kotona täynnä noita ulkopaikkakuntalaisia.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Toki jos sun profiili on ollut auki poissaolosi ajan, niin Tinder näyttää hyvinkin alkupäässä susta tykänneet ihmiset, josta johtuu se, että niitä halukkaita saattaa olla vaikka parisataa ensimmäisten viidensadan joukossa. Tuon huomaa parhaiten kun viettää pari päivää jossain toisella paikkakunnalla (esim itselläni Helsingissä), joka on peruskantamasi ulkopuolelta, niin sitten sun feedi on kuitenkin kotona täynnä noita ulkopaikkakuntalaisia.

Oli poistettuna koko ajan viimeisestä kerrasta. Eli tuo ei voi olla syy.

Ja tämä joukko naisia vaikuttaa olevan sieltä puheliaammasta päästä. Parin tunnin päästä olisi treffitkin.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Eksyin kattelee huviksee Tinderiä ku kaverilla joku nainen tossa. Siis ihan oikeesti naiset Photoshoppaa? Miehistä en tiiä ku en oo kattonu.

Mikä järki? Ja sitä iän valehtelimista en kans ymmärrä. Ei kukaa 24 näytä 40v vai näyttääkö? Ihan ihme touhua.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Tätä tinderiä nyt ei vissiin kannata tehdä uudelleen monta kertaa, kun on maksullisen version ostanu? Sain pariin päivään sellaset kakskymmentä matchia, mutta sitten loppu parien tulo, niin tein uudestaan. No enää tuli muutama. No teimpä vielä kolmannen kerran ja nyt tuossa on neljä paria.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Tässä on nyt tämän päivän aikana tullut vastaan naikkosia, kenen profiilia hallitsee joku kaverinsa. Tämä siis lukee suoraan profiilissa, että haetaan tälle ja tälle miestä. Koulujen alkamisen kunniaksi myös tullut runsaasti noita lukiotytyjen profiileja, joissa haetaan valvojaa risteilylle. Koska olen paska ihminen, niin olen suoraan ilmiantanut nämä kyselijät.

Vaihdoin omaksi ykköskuvaksi ei niin edustavan kuvan, jossa kuitenkin näkyy tavaramerkiksi muodostunut leveä hymy ja tämä tuntuu selvästi vaikuttavan mätseihin positiivisella tavalla. Aina oppii uutta!
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tätä tinderiä nyt ei vissiin kannata tehdä uudelleen monta kertaa, kun on maksullisen version ostanu? Sain pariin päivään sellaset kakskymmentä matchia, mutta sitten loppu parien tulo, niin tein uudestaan. No enää tuli muutama. No teimpä vielä kolmannen kerran ja nyt tuossa on neljä paria.
Hmmm. Kerran ehkä jo tätä kysyinkin, mutta kysynpä uudestaan.

Jos sulla kertyi parin päivän aikana 20 matchia, niin miksi teit tunnuksen uudestaan? Ei kai tuossa ajassa voi ehtiä käymään 20 ihmistä läpi. Nojoo, ainahan siellä niitä vahinko-osumia tulee joista näkee heti, että tälle pitikin laittaa ruksia. Mutta ei kai nuo kaikki sellaisia olleet?

En halua olla mikään viisastelija tai esittää tinderin "oikeinkäyttäjää", koska sellaista tuskin on olemassa. Tämä vain menee omasta näkökulmasta "asia, joka ei avaudu" -osastolle, koska oma lähestymistapa appiin on niin erilainen. Niin ihan puhtaasti mielenkiinnosta kyselen, että miten tuossa ajassa ehti selvittää, löytyisikö tuolta seasta joku tutustumisen arvoinen. Tai onko tavoite edes mitään löytää, vai jotain muuta?
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Hmmm. Kerran ehkä jo tätä kysyinkin, mutta kysynpä uudestaan.

Jos sulla kertyi parin päivän aikana 20 matchia, niin miksi teit tunnuksen uudestaan? Ei kai tuossa ajassa voi ehtiä käymään 20 ihmistä läpi. Nojoo, ainahan siellä niitä vahinko-osumia tulee joista näkee heti, että tälle pitikin laittaa ruksia. Mutta ei kai nuo kaikki sellaisia olleet?

En halua olla mikään viisastelija tai esittää tinderin "oikeinkäyttäjää", koska sellaista tuskin on olemassa. Tämä vain menee omasta näkökulmasta "asia, joka ei avaudu" -osastolle, koska oma lähestymistapa appiin on niin erilainen. Niin ihan puhtaasti mielenkiinnosta kyselen, että miten tuossa ajassa ehti selvittää, löytyisikö tuolta seasta joku tutustumisen arvoinen. Tai onko tavoite edes mitään löytää, vai jotain muuta?

Niin no siis ongelmanahan siinä on se, että jos laittaa suurimmalle osalle viestiä, niin sieltä ei koskaan tuu mitään vastausta takasi. Joskus vähän malttamaton odottomaan, että josko sieltä monen päivän päästä tulis viestiä. Varmasti siinä porukassa ois joku tutustumisen arvoinen ollut, mutta yksin on vähän creepyä alkaa puhumaan toiselle, jos se siis ei laita mitään takaisin. :D Nyt toki käynyt sillä tavalla hyvin, että kuvien vaihdon jälkeen näitä matcheja on taas alkanut tulemaan ja siis tämän viikon aikana sellaiset 30 kpl jopa. Nyt on saanut ihan keskusteltuakkin useamman kanssa, niin ei ole mitään tarvetta menettää hermojaan ja poistaa profiilia.

Ja oli hyvä kysymys sulta ja ihan oikeassa oot, että ei tuossa ajassa kerkeäis noin moneen ihmiseen tutustua edes pienestikkään.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Tää mun kone on rasittava, kun tunkee mua nyt koko ajan asumaan Sipoossa, vaikka oon sieltä hyvin kaukana. :D
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Nyt on ollut kyllä vipinää tinderissä. Mätsejä paukkuu ja viesteihinkin vastataan tai mulle jopa laitetaan viestiä. Myös muutamia supertykkäyksiä tullut.

Muutama uusi hyvä reissukuva Prahasta vielä vaan paransi tilannetta.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Nyt on ollut kyllä vipinää tinderissä. Mätsejä paukkuu ja viesteihinkin vastataan tai mulle jopa laitetaan viestiä. Myös muutamia supertykkäyksiä tullut.
Tämä kyllä kummasti nostaa itseluottamusta, vaikka kyseessä on vain Tinderin kaltainen peli. :D

Itse törmäsin tänään 15-vuotiaaseen tyttöön tuolla. Ylpeästi mainosti vielä olevansa 2004 syntynyt. Luonnollisesti raportoin alaikäisestä käyttäjästä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Tämä kyllä kummasti nostaa itseluottamusta, vaikka kyseessä on vain Tinderin kaltainen peli. :D

Kieltämättä ja nyt alkaa homma sujumaan, tarvitsi vain muutaman paremman, mutta ei silti mitenkään ihmeellisen kuvan. Toisen henkilön ottamana.

Tinder = muutama kuva tekee eron mahdollisen parisuhteen saamisen sekä seksikokemusten (tai hyvien tuttavuuksien) määrän suhteen.

Hyvä, että raportoit. ^ Pisteet siitä.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Onni poikii onnea "surun" hetkellä? Neljän kuukauden tiivis ns. tindertuttavuusjuttu päättyi elokuun alussa. Yhteisymmärryksessä kylläkin.

Osumia tuli jo viime talvella ihan ookoo tahtia, mutta nyt uudella profiillla tahti ihan älytöntä. 350 osumaa parissa viikossa. Sellaisia kuvia latasin sinne jotka otettu kesällä ulkona ehkä vartin verran kiihkeän seksin jälkeen. Naiset kaipaa sitä että on hymy huulilla, pilkettä silmäkulmassa ja punaa poskissa. Kun elämän elixiiri huokuu kasvoista niin vientiä tuntuu riittävän. Siinä vaan se huono puoli ettei mulla tällä hetkellä ole laisinkaan samanlainen fiilis kuin oli niissä kuvissa reilu kuukausi sitten. Pitää jostain kaivaa taas fiiliksiä treffeille saakka.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Onni poikii onnea "surun" hetkellä? Neljän kuukauden tiivis ns. tindertuttavuusjuttu päättyi elokuun alussa. Yhteisymmärryksessä kylläkin.

Osumia tuli jo viime talvella ihan ookoo tahtia, mutta nyt uudella profiillla tahti ihan älytöntä. 350 osumaa parissa viikossa. Sellaisia kuvia latasin sinne jotka otettu kesällä ulkona ehkä vartin verran kiihkeän seksin jälkeen. Naiset kaipaa sitä että on hymy huulilla, pilkettä silmäkulmassa ja punaa poskissa. Kun elämän elixiiri huokuu kasvoista niin vientiä tuntuu riittävän. Siinä vaan se huono puoli ettei mulla tällä hetkellä ole laisinkaan samanlainen fiilis kuin oli niissä kuvissa reilu kuukausi sitten. Pitää jostain kaivaa taas fiiliksiä treffeille saakka.

Täytyy nyt kysyä, että tätäkö se deittailu nykypäivänä on? Ollaan 4 kuukautta yhdessä, homma ei toimi ja seuraavana päivänä mennään nostamaan itsetuntoa Tinderiin?

En siis mitenkään tuomitsevasti kirjoita, ihmettelempä ääneen vain. Olet vissiin kuitenkin vielä suht nuori (alle 25?), niin kai tuo on se uusi normi nykymaailmassa nuorten keskuudessa.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Täytyy nyt kysyä, että tätäkö se deittailu nykypäivänä on? Ollaan 4 kuukautta yhdessä, homma ei toimi ja seuraavana päivänä mennään nostamaan itsetuntoa Tinderiin?

En siis mitenkään tuomitsevasti kirjoita, ihmettelempä ääneen vain. Olet vissiin kuitenkin vielä suht nuori (alle 25?), niin kai tuo on se uusi normi nykymaailmassa nuorten keskuudessa.

Olen henkisesti ikinuori lähes nelikymppinen. Nautin elämästä vaikka pysyvä suhde on toiveissa löytää uudemman kerran parin vuoden tauon jälkeen. Edellämainittu oli kaukosuhde. Ei ne vaan kanna kuin poikkeustapauksissa ja sitä paitsi tuollainen 3-4kk on se vaihe kun alkuhuuma tasaantuu ja on höylätty molemmin puolin paikat tutuksi ja ryhdytään miettimään sovitaanko oikeasti yhteen vaiko ei.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin no siis ongelmanahan siinä on se, että jos laittaa suurimmalle osalle viestiä, niin sieltä ei koskaan tuu mitään vastausta takasi. Joskus vähän malttamaton odottomaan, että josko sieltä monen päivän päästä tulis viestiä. Varmasti siinä porukassa ois joku tutustumisen arvoinen ollut, mutta yksin on vähän creepyä alkaa puhumaan toiselle, jos se siis ei laita mitään takaisin. :D Nyt toki käynyt sillä tavalla hyvin, että kuvien vaihdon jälkeen näitä matcheja on taas alkanut tulemaan ja siis tämän viikon aikana sellaiset 30 kpl jopa. Nyt on saanut ihan keskusteltuakkin useamman kanssa, niin ei ole mitään tarvetta menettää hermojaan ja poistaa profiilia.

Ja oli hyvä kysymys sulta ja ihan oikeassa oot, että ei tuossa ajassa kerkeäis noin moneen ihmiseen tutustua edes pienestikkään.
Tiedän tunteen (boldatun). On kärsimättömyyttä välillä itselläkin. Taitaa tosin jotkut tinderin käyttäjät olla sellaisia, että käyvät siellä kerran viikossa. Itse olen tosin todennut, että jos joku on minusta kiinnostunut, niin vastaus keskustelunavaukseen tulee vuorokauden sisällä. Jos menee siit pidempi aika, niin voi todeta hukkuneensa muiden kandidaattien joukkoon tai jotain muuta vastaavaa. Todennäköisesti ei kanna kuitenkaan yhtään pidemmälle.

Mutta yksinhän se on joka kerta aloitettava se toiselle puhuminen. Ainakaan köyhien versiossa ei ole kilauta kaverille -korttia, että kaveri tulis jeesimään. Se vois olla itseasiassa aika mielenkiintoinen ominaisuus.

Nojoo, vitsit sikseen ja varsinkin nämä huonot semmoiset. Mutta jomman kumman se keskustelunavaus on tehtävä oma-aloitteisesti. Sitten joko saa sen vastauksen tai ei. Jos vastaus tulee nopeasti, niin siihen kannattaa panostaa itsekin, toki olettaen että itseäkin kiinnostaa se toinen osapuoli. Jos ei tule vastuasta, niin ei kannata murehtia vaan jatkaa eteenpäin. Toki saattaahan se toinenkni osapuoli sen keskustelun avata. Itse olen vaan tottunut siihen, että naiset harvemmin tekevät. No, ehkä tähän vika löytyy peilistä. Tosin tykkään kyllä sen avausviestin laittaa. Mieluummin niin ja ilman mitään vastausta kuin mätsi missä kumpikaan ei laita tosielle edes sitä yhtä viestiä ja sitten jossain vaiheessa match poistaa, tai tulee poistetuksi. Ei siinä mitään creepyä ole, ellei sitten sisällöltään. Tai jos laittaa toiselle useamman viestin, ilman että saa vastausta ensimmäiseenkään.

Mulla on muuten ollut sama profiili nyt noin vuoden käytössä. Kuvatkin saamattomuuden myötäjostain sieltä. Goldistakin kun luopui niin ei ole enää boostausta kerran kuukaudessa. Jossain siellä pohjilla siis ollaan mutta mätsejä tulee sopivaan tahtiin aina joku. Tosin nyt mietin jos poistaisi tuon tunnuksen, hommaisi paremmat kuvat ja tekisi uuden tunnuksen. Ehkä. Kävin viime kuussa sen yhden mimmin kanssa treffeillä ja nähtiin toisenkin kerran. Sitten lähdin reissuun ja se jäi vähän auki. Ensimmäisellä tapaamisella tuntui että kohtasin aaveen. Oli valtavasti hänessä samaa kuin eräässä naisessa entisestä elämästä. Hänessä oli paljon hyvää ja tavoiteltavan arvoisia puolia, mutta ei ehkä olisi pidemmän päälle toiminut. Tämä heinäkuussa treffattu on siis pelottavan paljon samanlainen. En ole vielä keksinyt, mihin vaistoon luottaisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös