Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 945 938
  • 23 567

Letangi

Jäsen
Kysyn vielä kerran selvennykseksi: minulla on voimassa oleva joukkuepassi (ollut viime kauden alusta asti), tarvitseeko käydä vielä erikseen joku preseason passi aktivoimassa, että näkee Pitsiturnauksen pelejä vai näkyvätkö ne nyt automaattisesti?
Mulle tuli eilen sähköpostiin linkki minkä kautta aktivoin preseason passin mobiilin ja kaapelikortille
 

Telia

Jäsen
Kysyn vielä kerran selvennykseksi: minulla on voimassa oleva joukkuepassi (ollut viime kauden alusta asti), tarvitseeko käydä vielä erikseen joku preseason passi aktivoimassa, että näkee Pitsiturnauksen pelejä vai näkyvätkö ne nyt automaattisesti?
Preseason-paketti tulee aktivoida erikseen, ellei sinulla ole tilattuna Liigaa kaapeli-TV:lle. Aktivointi onnistuu kirjautumalla sisään Telia.fi -sivulle. Voit aktivoida paketin myös sähköpostiin tulevan linkin kautta, joka ohjaa sinut kirjautumaan sivustolle.

//Joonas S.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Eikä tosiaan tarvitse stressata uudelleentilauksesta, jos ne "tilausputket" sattuu menemään taas tukkoon.
Kyllähän ne syksyllä menee ja se on kyllä sataprosenttisesti Telian syytä kun ette suostu nykyaikaan laskutuksessa siirtymään.
Huvittavaa että Telian edustaja mainostaa tilaamaan palvelun etukäteen kalliimmalla hinnalla koska oman firman tilaussysteemi on täysi susi.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Preseason-paketti tulee aktivoida erikseen, ellei sinulla ole tilattuna Liigaa kaapeli-TV:lle. Aktivointi onnistuu kirjautumalla sisään Telia.fi -sivulle. Voit aktivoida paketin myös sähköpostiin tulevan linkin kautta, joka ohjaa sinut kirjautumaan sivustolle.

//Joonas S.

Liiga on minulla Telian IPTV:n kautta eli toimiiko samoin kuin kaapeli-tv? Ei siis tarvitse aktivoida erikseen?
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Huvittavaa että Telian edustaja mainostaa tilaamaan palvelun etukäteen kalliimmalla hinnalla koska oman firman tilaussysteemi on täysi susi.

Tämä ei liity mitenkään asiaan, mutta kerron kuitenkin. Aikanaan eräs jätefirma tarjosi minulle firmaan jätepalveluita. Siis roskiksen tyhjennystä. Meillä on nykyisen palveluntarjoajan kanssa diili, että meidän roskiksessa on munalukko, jota on pakko käyttää, koska muuten naapurifirman rys....venäläiset työntää meidän roskiksen täyteen kamaa. Roskisjäbillä on avain siihen, kaikki menee hyvin.

Tämä uusi tarjoaja kertoi että meidän roskikseen voidaan asentaa myös joku "automaattilukko", jonka ansiosta heidän kuskin ei tarvitse tulla ulos autostakaan, sen kun kippaa vaan rojut sisään.

Tämä lukko maksaisi meille 300 €. Siis että heidän heebon ei tarvitse nousta autosta. Kysyin että miksi meidän
pitää se maksaa? Vastaus jäi melko etäiseksi.

Jotenkin Telia ja tämä firma ovat mielessäni samalla viivalla. Useammallakin tavalla.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Luulisi, että kaikilla alustoilla olisi samanlainen systeemi mutta ei näemmä ole. Ei ihme, että tässä menee sekaisin mikä toimii missäkin
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Tämä ei liity mitenkään asiaan, mutta kerron kuitenkin. Aikanaan eräs jätefirma tarjosi minulle firmaan jätepalveluita. Siis roskiksen tyhjennystä. Meillä on nykyisen palveluntarjoajan kanssa diili, että meidän roskiksessa on munalukko, jota on pakko käyttää, koska muuten naapurifirman rys....venäläiset työntää meidän roskiksen täyteen kamaa. Roskisjäbillä on avain siihen, kaikki menee hyvin.

Tämä uusi tarjoaja kertoi että meidän roskikseen voidaan asentaa myös joku "automaattilukko", jonka ansiosta heidän kuskin ei tarvitse tulla ulos autostakaan, sen kun kippaa vaan rojut sisään.

Tämä lukko maksaisi meille 300 €. Siis että heidän heebon ei tarvitse nousta autosta. Kysyin että miksi meidän
pitää se maksaa? Vastaus jäi melko etäiseksi.

Jotenkin Telia ja tämä firma ovat mielessäni samalla viivalla. Useammallakin tavalla.

Muistanet sen kananmunavertauksen viime kesältä? Telia toimii juurikin samalla logiikalla kuin mainitsemasi roska-alan yritys, ainoalla erolla että asiakas ei voi kilpailuttaa Liiga-streamien tarjoajaa.

Asiakkaan näkökulma on täysin sivuutettu kummassakin esimerkissä. Aivan kuten siinä kananmunavertauksessa.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hc Lämsän vaade
Eihän tässä taas tiedä itkiskö vai nauraisi.
Syksyllä laitoin joukkuepassin tilaukseen ja koska vaimoke maksaa kännykkälaskut niin vasta tammikuussa tajusi hän ihmetellä Liigan hintaa, no siellähän oli koko kausi mennyt 2kpl niitä joukkuepasseja. Sitten koko kevät tapeltiinkin sen kanssa, että se tuplana tullut joukkuepassi saataisiin pois. 5 yritystä (joka kuukausi kun lasku tuli, koska nyt osattiin olla hereillä) asiakaspalvelun kautta ja Telia ei saanut jumalauta omasta järjestelmästään hävitettyä minun ylimääräistä passiani. Joka kuukausi tuli lasku aina uudestaan tuplana. Sitten kun toukokuussa tuli vielä kerran tuplana niin minä ilmoitin, että nyt riittää, koko vitun TV palvelu lähtee hiuksista vittuun josko ne ylimääräiset laskut vihdoin loppuisi ja syksyllä sitten tilataan uudestaan jos välissä ei ole haamulaskuja tullut. Ja se tuntien vääntö aspan kanssa kun ne selvittää samaa asiaa uudestaan ja uudestaan ja pahoittelee ja hyvittelee laskuja. No näköjään viikon liian aikaisin, kun jos olisi odotellut 31.5 asti olisin saanut "ilmaiset" harjoituspelit.

Ei tässä voi kuin nauraa tälle Telian touhulle. En ole uskaltanut vielä katsoa uutta laskua, että onko siellä vieläkin se haamujoukkuepassi voimassa. Saattaisin menettää lopullisesti uskoni tuohon lafkaan.
Niin minäkin nauroin vielä kuukausi sitten Telian laskuille, koska joukkueeni pelit loppui jo maaliskuussa. Laskua pukkasi vielä toukokuun loppuun ja kävin ison sanallisen sodan kahden eri asiakasneuvojan kanssa. Asiaa pahoiteltiin mutta edelleenkään kukaan ei korjannut asiaa....sitten loppui minultakin jo nauru kun tänään sähköpostiini tuli lasku jälleen eräpäiväksi heinäkuun loppu..mitä VITTUA? Tänään tehtiin tilimme selväksi ettei kotiini tule enää koskaan mitään Teliaan liittyvää tai seuraavan laskun jälkeen lupasin tehdä ilmoituksen kotirauhan häirinnästä. Ne pelit kun ehdin, katson jäähallilla loput jää katsomatta, kiitos Telian laskutuksen.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämän taakse on hyvä piiloutua. Millaiset tekniset syyt ja mikä on teidän suunnitelma, tavoite ja aikataulu korjata asia.
Eipä tuo asia sulle kuulu.

Liiketoiminnan perusjutuista yksi on että asiakkaalle ei tule tarjota liian hyvää tuotetta jos vähän keskinkertaisempikin menee kaupaksi.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässähän tullaan siihen että HC- fanit ostavat Liiga paketin jokatapauksessa koska rakkaan joukkueen ja lajin pelit on nähtävä. Tämä on täysin ymmärrettävää.

Sen toivon että mahdollisimman moni hylkää Telian kaikki muut tuotteet (liittymät etc)
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Eihän tässä taas tiedä itkiskö vai nauraisi.
Syksyllä laitoin joukkuepassin tilaukseen ja koska vaimoke maksaa kännykkälaskut niin vasta tammikuussa tajusi hän ihmetellä Liigan hintaa, no siellähän oli koko kausi mennyt 2kpl niitä joukkuepasseja.

Minullakin oli omassa laskussani syksyllä1 liigapassi ja 3 rinnakkaispassia .
Telian asiakasneuvoja ihmetteli moista ja ei kuulemma pitäisi olla edes teknisesti mahdollista?

Ainakin 4 kertaa olin yhteydessä samasta asiasta ja joka kerta luvattiin hoitaa ongelma.
Uusi lasku ja taas sama virhe. Siinä alkoi jo hermot mennä jatkuvaan soitteluun sinne, aina samasta asiasta.
Oli se yllättävän vaikeaa saada nuo ylimääräiset passit pois!
No onnistuihan se viimeinkin!

Paljon oli vaikeuksia Telialla viime kaudella. Jospa se tuleva Liigakausi menisi jo paremmin?
.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eipä tuo asia sulle kuulu.

Liiketoiminnan perusjutuista yksi on että asiakkaalle ei tule tarjota liian hyvää tuotetta jos vähän keskinkertaisempikin menee kaupaksi.

Ei tietenkään kuulu. Silti maailmassa on yrittäjiä mitkä oikeasti haluavat palvella asiakkaitaan mahdollisimman hyvin. Harmi, että monopolissa ei tarvitse välittää kuinka toimii.
 

Telia

Jäsen
Minullakin oli omassa laskussani syksyllä1 liigapassi ja 3 rinnakkaispassia .
Telian asiakasneuvoja ihmetteli moista ja ei kuulemma pitäisi olla edes teknisesti mahdollista?

Ainakin 4 kertaa olin yhteydessä samasta asiasta ja joka kerta luvattiin hoitaa ongelma.
Uusi lasku ja taas sama virhe. Siinä alkoi jo hermot mennä jatkuvaan soitteluun sinne, aina samasta asiasta.
Oli se yllättävän vaikeaa saada nuo ylimääräiset passit pois!
No onnistuihan se viimeinkin!

Paljon oli vaikeuksia Telialla viime kaudella. Jospa se tuleva Liigakausi menisi jo paremmin?
.

Tällainen on toki selkeä virhe ja se täytyykin laittaa kuntoon, kuten sinunkin kohdalla asiakaspalvelussa on tehtykin. Vaikea sanoa, kuinka tuollainen tilanne on päässyt syntymään. Pahoittelut, että jouduit näkemään ylimääräistä vaivaa asian hoitamiseksi.

Se on selvä, että yksittäisiä haasteita voi ilmaantua joskus ja sen vuoksi ollaan asiakaspalvelussa aina jeesimässä jos tarve vaatii. Isossa kuvassa ensimmäinen kausi Liigan tv-tuotannossa sujui varsin onnistuneesti ja olemmekin saaneet paljon positiivista palautetta. Tässä tehdään kesä taas tiukasti hommia, jotta saadaan kehitettyä hommaa entisestään eteenpäin.

Tässä artikkelissa tiivis niputus päättyneestä kaudesta: Takana lähes 500 Liigan ottelulähetystä – Näin kausi 2018-2019 sujui

//Niko
 

JKyykka

Jäsen
En haluaisi asiakaspalvelijoita dissata, sillä ongelmat Telian kohdalla ovat paljon syvemmällä. Mutta ei sille mitään voi, että lähes jokainen Telian täällä kirjoittama viesti saa koko ajan enemmän ja enemmän aikaan sen fiiliksen, että en halua tälle firmalle maksaa enää senttiäkään.
 

¤Kane¤

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Täytyy sanoa että en ole eläissään nänhyt näin sekavaa kuviota mitä Telialla on ja asioita selitellään jos millä
helvetin tavalla ja kohta toisaalla toisella tavalla ja ylivoimaisesti kankein paketti mihin olen tällä saralla törmänny
ja ei jaksa tällä erää enempää säätää enkä aktivoida mitään muuta, kuin että aktivoin itseni ulos tästä koko
konsernista ja katsotaan sitten kun asiat oikeasti ovat valmiita ja jouhevasti toimivia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös