Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 4 037 257
  • 23 810

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siinä taitaa olla määräaikainen sopimus joten et varmaankaan pysty muuttamaan sitä kesken sopimuskauden.

Ainakin aspaan chatissa väittivät äsken, että muuttavat tilauksen Liiga passiksi.

Mitään toimitusehtoja en tietenkään ole edelleenkään lukenut eli nyt sitten uskon sokeasti puhelinmyyjän sijasta aspaan :)
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Ainakin aspaan chatissa väittivät äsken, että muuttavat tilauksen Liiga passiksi.

Mitään toimitusehtoja en tietenkään ole edelleenkään lukenut eli nyt sitten uskon sokeasti puhelinmyyjän sijasta aspaan :)
No sittenhän tuossa ei ole mitään onkelmata. Ilmeisesti tuo All Stars homma on toistaiseksi voimassa. Nuo yhdistelmäpaketit joita Telian sivut nyt mainostavat ovat kaikki 12kk määräaikaisia.

Ja puhelinmyynnissä on nykyään tiukat ohjeet jotka pitää loppukertauksessa käydä läpi, eri asia on toki sitten siinä miten tarkasti asiakas aina kuuntelee. Mutta itsekin olen usein asioinut esim. juurikin Telian kanssa kun vanhemmille otin aikoinaan kanavapaketteja omiin nimiiini, niin kyllä siellä myyjä kertoi ihan selkeästi että sopimus on 12kk määräaikainen, kuukausihinta on tämä ja koko vuosi tekee siis yhteensä sen ja sen verran. Hinta ilman alennuksia olisi tällainen. Asia kunnossa.

Mutjoo hyvä että sait sen muutettua! :)
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hämmästyttävällä mutta ei yllättävällä tavalla on Telia saanut oman tuotteensa solmuun. Jo maaliskuussa totesin että olisi aivan ilmiselvä no-brainer, että Telian olisi kannattanut lopettaa passiasiakkaiden laskutus viimeiseen peliin ja syksyllä sitten olisi taas tilauksen voimassa pitämällä (eli maksamalla syyskuusta täyden kuun hinnan) nähnyt harkkapelit. Näin olisi saatu irtisanojien määrää merkittävästi pienemmäksi, eikä kenenkään olisi tarvinnut veivata yhtään mitään.
 
Viimeksi muokattu:

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No sittenhän tuossa ei ole mitään onkelmata. Ilmeisesti tuo All Stars homma on toistaiseksi voimassa. Nuo yhdistelmäpaketit joita Telian sivut nyt mainostavat ovat kaikki 12kk määräaikaisia.

Ja puhelinmyynnissä on nykyään tiukat ohjeet jotka pitää loppukertauksessa käydä läpi, eri asia on toki sitten siinä miten tarkasti asiakas aina kuuntelee. Mutta itsekin olen usein asioinut esim. juurikin Telian kanssa kun vanhemmille otin aikoinaan kanavapaketteja omiin nimiiini, niin kyllä siellä myyjä kertoi ihan selkeästi että sopimus on 12kk määräaikainen, kuukausihinta on tämä ja koko vuosi tekee siis yhteensä sen ja sen verran. Hinta ilman alennuksia olisi tällainen. Asia kunnossa.

Mutjoo hyvä että sait sen muutettua! :)
Joo, ilmeisesti oli toistaiseksi voimassa oleva sopimus. Minullahan oli alun alkaen Liiga Passi ja siihen otin jossain vaiheessa tuon yhden Viasatin kanavan kylkeen vitosen lisähinnalla. Ehkä sen takia tilaus oli toistaiseksi voimassa, kun alkuperäinenkin oli.

Nyt oli tullut sähköpostiin vahvistus Liiga passista. Sopimus on toistaiseksi voimassa tämäkin.
 
4

444

Hämmästyttävällä mutta ei yllättävällä tavalla on Telia saanut oman tuotteensa solmuun. Jo maaliskuussa totesin että olisi aivan ilmiselvä no-brainer, että Telian olisi kannattanut lopettaa passiasiakkaiden laskutus viimeiseen peliin ja syksyllä sitten olisi taas tilauksen voimassa pitämällä (eli maksamalla syyskuusta täyden kuun hinnan) nähnyt harkkapelit. Näin olisi saatu irtisanojien määrää merkittävästi pienemmäksi, eikä kenenkään olisi tarvinnut veivata yhtään mitään.
Näinhän se on. Mutta tämäkin palsta on osoittanut, että tästä maasta löytyy niitäkin ihmisiä, jotka ihan tyytyväisenä maksavat vähän enemmän rahaa ja näkevät vähän enemmän vaivaa pysyäkseen Lojaaleina Kanta-asiakkaina (TM). Ero on kuitenkin vain n. 6 euroa, ja sillä rahalla ostaa itselleen vähän enemmän päänvaivaa, kun miettii, miten saa ne ilmaiset pelit näkyviin. Tietenkin voi myös olla, ettei niitä harjoituspelejä edes halua nähdä. Tällöin maksaa vielä vähän enemmän siitä ilosta, ettei tarvitse miettiä niitä aktivointikuvioita. Profit!
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Telia tosiaan sai itselleen melkoisen kultakaivoksen. No viime kauden ja näyttää vielä jatkossakin kaivavan vaan paskalla lapiolla. Voisiko asiakaspalvelu laittaa viestin myös päättäjille että ottaa pään pois perseestä ja rupeaa tekemään oikeasti tukkukaupalla rahaa. Tietysti joissain firmoissa halu kasvaa on laantunut ja jäädään sitten museoihin pölyttymään.
 
Suosikkijoukkue
Koovee
Näinhän se on. Mutta tämäkin palsta on osoittanut, että tästä maasta löytyy niitäkin ihmisiä, jotka ihan tyytyväisenä maksavat vähän enemmän rahaa ja näkevät vähän enemmän vaivaa pysyäkseen Lojaaleina Kanta-asiakkaina (TM). Ero on kuitenkin vain n. 6 euroa, ja sillä rahalla ostaa itselleen vähän enemmän päänvaivaa, kun miettii, miten saa ne ilmaiset pelit näkyviin. Tietenkin voi myös olla, ettei niitä harjoituspelejä edes halua nähdä. Tällöin maksaa vielä vähän enemmän siitä ilosta, ettei tarvitse miettiä niitä aktivointikuvioita. Profit!

Me 6€ enemmän maksavat, joka muuten on huikea summa koko kauden mitassa, ei olla tekemässä tästä asiasta itsellemme päänvaivaa, vaan kyllä se ryhmä on ihan te muut, jotka jaksatte itkeä täällä päivästä toiseen. Mutta omathan on päänne, toivottavasti ei ole ihan harmaantunut lopullisesti kun uusi kausi starttaa. Ainiin, mutta ettehän te nyt mitään ole tilaamassa kun joutuu maksaan jo lokakuussa vaikka kausi starttaa vasta syyskuussa.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ex-Oulun Kärpät, Kadonnut vaatimustaso
Me 6€ enemmän maksavat, joka muuten on huikea summa koko kauden mitassa, ei olla tekemässä tästä asiasta itsellemme päänvaivaa, vaan kyllä se ryhmä on ihan te muut, jotka jaksatte itkeä täällä päivästä toiseen. Mutta omathan on päänne, toivottavasti ei ole ihan harmaantunut lopullisesti kun uusi kausi starttaa. Ainiin, mutta ettehän te nyt mitään ole tilaamassa kun joutuu maksaan jo lokakuussa vaikka kausi starttaa vasta syyskuussa.
Itselläni ei ainakaan ole kyse muutamasta eurosta, tai sen säästämisestä. Maksaisin ihan mielelläni enemmänkin hyvästä, toimivasta palvelusta, jonka käyttö ja tilaaminen on helppoa ja toimintavarmaa. Siinä kohtaa, kun firma viilaa asiakkaitaan linssiin joka ikisessä käänteessä, ja palkitsee mm. kestotilaajat laskuttamalla heitä enemmän kuin palvelun kesäajaksi katkaisevia asiakkaita, ja kehuskelee kuinka hyvin kaudella on onnistuttu, vaikka valtaosa asioista meni kärjistetysti päin fittua, niin ei se kauheasti luottamusta herätä, saati sitten maksuhaluja. Maksan muuten mm. Netflixistä joka kuukausi summan luottokortillani, vaikka suoraan sanottuna en edes joka kuukausi avaa koko palvelua. Siinä on palvelu, jonka käyttö, tilaaminen ja maksupuoli toimii ongelmitta.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Isossa kuvassa ensimmäinen kausi Liigan tv-tuotannossa sujui varsin onnistuneesti ja olemmekin saaneet paljon positiivista palautetta. Tässä tehdään kesä taas tiukasti hommia, jotta saadaan kehitettyä hommaa entisestään eteenpäin.

Tässä lainauksessa on kyllä pähkinänkuoressa se asia mikä ihmisiä vituttaa. Ei tietoakaan nöyryydestä tai omien virheidensä myötämisestä, vaan kaikki on aina ihanaa tapahtui mitä tapahtui. Kausi ei missään nimeessä ollut pelkkää negatiivista, mutta niin paljon erilaisia ongelmia oli, että antaisi huomattavasti paremman kuvan käydä ne AVOIMESTI läpi, eikä koittaa peitellä niitä. Avoimuus ja omien virheiden myöntäminen olisi äärimmäisen tärkeätä, jos tässä tilanteessa tahdotaan saada ihmiset vielä luottamaan teihin, sillä tällä hetkellä tilanne on se ettei mihinkään teidän sanomaanne voi ihan varauksetta luottaa. Hyvänä esimerkkinä tuo @Ishmael :n esittämä kysymys, joka kerta toisensa jälkeen ohitettiin, koska ette pystynyt vastaamaan asiaan teidän kannalta positiivisella tavalla. Jos olisitte alusta asti kaikissa näissä tilanteissa ihan suoraan myöntäneet, että nyt meni perseelleen ettekä aina kierrelleet, kaarrelleet ja ohjailleet keskusteluja eri suuntaan, niin näissä olisi paljon helpompi nähdä asia myös teidän näkökulmastanne.

Te mainostatte tuotettanne uutena, parempana, mulllistavana, mutta tällä hetkellä mielikuva on lähinnä hämärä, vaikea, epäluotettava.
 

Marino

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Tässä lainauksessa on kyllä pähkinänkuoressa se asia mikä ihmisiä vituttaa. Ei tietoakaan nöyryydestä tai omien virheidensä myötämisestä, vaan kaikki on aina ihanaa tapahtui mitä tapahtui.

Aika hyvin niputettu. Korostui hyvin botin tekemissä järjettömissä koosteissa ja kirjaston päivämäärättömyydessä.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika hyvin niputettu. Korostui hyvin botin tekemissä järjettömissä koosteissa ja kirjaston päivämäärättömyydessä.
Hauska fakta: Mitään bottia ei ikinä ollut vaan klipit tehtiin oikeasti käsin. Joku Telian pomo tosin oli antanut jonkun sekavan lausunnon julkisuuteen josta oli saanut kuvan että siellä on botti tekemässä niitä josta koko homma lähti liikkelle.
 

Marino

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Hauska fakta: Mitään bottia ei ikinä ollut vaan klipit tehtiin oikeasti käsin. Joku Telian pomo tosin oli antanut jonkun sekavan lausunnon julkisuuteen josta oli saanut kuvan että siellä on botti tekemässä niitä josta koko homma lähti liikkelle.

Siis onko oikeasti näin? En voi uskoa. Ei sellaista skeidaa voi oikeasti ihminen tuottaa. Nehän oli pahimillaan jotain parin minuutin pätkiä, jossa oli aiheeseen liittyvää matskua 3 sekuntia. Tai itse asiassa ei kaikissa tainnut olla lainkaan.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Hassuinta tässä ketjussa on se, että nimimerkit tulee vuorollaan muna pystyssä dissaamaan Teliaa ja kuka dissaa parhaiten, voittaa :D.

Tämä ketju on tämän palstan syöpä.

En kiistä etteikö olisi parannettavaa Telialla, mutta turhan kohtuutonta meno täällä.
 

Jan Koller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ♠, Carolina Hurricanes
Hassuinta tässä ketjussa on se, että nimimerkit tulee vuorollaan muna pystyssä dissaamaan Teliaa ja kuka dissaa parhaiten, voittaa

Minä taas en ymmärrä tätä suomalaista asennetta, että negatiivistä palautetta ei saa antaa edes tässä ketjussa, joka on keskustelua varten avattu?

Suomalainen on iloinen, kun sentään kiekko näkyy, ihan sama näkyykö se joka kerta nykimättä vai silloin tällöin ja millaisia hokkuspokkus temppuja pitää tehdä muihin palveluntarjoajiin verrattuna.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Liiga-passin ja Joukkuepassien asiakkaat saavat tuon Preseason -passin maksutta käyttöön, jolloin elokuulta ei joudu maksamaan mitään. Ne jotka eivät ole etuun oikeutettuja, maksavat Preseasonista 14,90€. Jos esimerkiksi nyt päättäisi tilata Liiga-passin ensi kautta varten, mutta ei halua ostaa Preseason pelejä, niin pääsee näkemään syyskuun alun matsit Liiga-passilla ja lisäksi tuon ennakko-ohjelman. // Hanna

En tiedä, montako kertaa pitää samaa asiaa veivata, että saadaan selkeä vastaus.

Kaikki preseason pelit maksavat 14,90 €, jos ottaa erikseen? Eli elokuu+syyskuu. Vai maksavatko ELOKUUN preseason pelit 14,90 € ja syyskuusta veloitetaan koko kuukausi? Tätä on muuten kysytty teiltä pirun monta kertaa ja siltikin venkuroitte ja kiertelette. Kyseessä ei missään tilanteessa yhtään kenellekään ole mitään ilmaista.

Tosin ei kukaan tuosta teidän Preseason roskasta varmasti mitään maksa ja jokainen valveutunut asiakas tulee tekemään tilauksen aikaisintaan syyskuun 10-13. päivä. Preseasonilla on meinaan todella vähän katsottavaa, josta on myös annettu jo palautetta. Mm. kohtalaisen isolla fanijoukolla Tapparasta ei ole yhtään peliä nähtäväksi sellaiselle päivälle, kun näytätte jotain Sibirin peliä, jossa ei ole yhtään suomalaista joukkuetta.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Minä taas en ymmärrä tätä suomalaista asennetta, että negatiivistä palautetta ei saa antaa edes tässä ketjussa, joka on keskustelua varten avattu?

Suomalainen on iloinen, kun sentään kiekko näkyy, ihan sama näkyykö se joka kerta nykimättä vai silloin tällöin ja millaisia hokkuspokkus temppuja pitää tehdä muihin palveluntarjoajiin verrattuna.
Totta helvetissä, mutta minä en ymmärrä sitä , että ollaan jatkuvasti valittamassa eikä osata antaa sitä palautetta edes asiallisesti vaan jatkuvasti vittuilevat. Osa toki osaa, osa ei.
Jos kokee Telian vastaukset vittuilevina niin niille ei voi mitään, kertonee jo toki ihmisestä itsestään jo muutenkin.
 

Marino

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Jos kokee Telian vastaukset vittuilevina niin niille ei voi mitään, kertonee jo toki ihmisestä itsestään jo muutenkin.

Jos ajattelee joitain kommentteja joita talvella heikoimpina hetkinä Telialta tuli hymiöiden kera, ja niitä ei ottaisi vittuiluna, se kertoisi myös ihmisestä itsestään jotain.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Harmi, että monopolissa ei tarvitse välittää kuinka toimii.
Telia on mennyt aidan matalista kohdista kyllä, sehän on selvä.

Mutta ei tuo monopoliläppä nyt oikein toimi. Telia voitti lähetysoikeudet vapaan markkinatalouden lakien vallitessa.

Kyllä mä kääntäisin katseet Liigan suuntaan. Kyllä sitä painetta pitäis tulla sieltä suunnalta jos Liigan pomot eivät ole tyytyväisiä.

Loppujen lopuksi tämähän on Liigan ja Telian välinen juttu miten, missä ja millä purkeilla pelejä annetaan katsoa.

Kyllä muakin vitutti ennen vanhaan kun asuin landella ja näkyi vain ykkönen ja kakkonen telkkarista. Kaupunkilaisserkuilla oli kaapeli-tv josta näkyi toistakymmentä kanavaa josta yhdestä näkyi jopa pornoa maksua vastaan. Ei nallekarkit aina tasan mene.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Telia on mennyt aidan matalista kohdista kyllä, sehän on selvä.

Mutta ei tuo monopoliläppä nyt oikein toimi. Telia voitti lähetysoikeudet vapaan markkinatalouden lakien vallitessa.

Kyllä mä kääntäisin katseet Liigan suuntaan. Kyllä sitä painetta pitäis tulla sieltä suunnalta jos Liigan pomot eivät ole tyytyväisiä.

Loppujen lopuksi tämähän on Liigan ja Telian välinen juttu miten, missä ja millä purkeilla pelejä annetaan katsoa.

Kyllä muakin vitutti ennen vanhaan kun asuin landella ja näkyi vain ykkönen ja kakkonen telkkarista. Kaupunkilaisserkuilla oli kaapeli-tv josta näkyi toistakymmentä kanavaa josta yhdestä näkyi jopa pornoa maksua vastaan. Ei nallekarkit aina tasan mene.
Nykypäivänä se on raha mikä määrää. Liigaa saa rahansa vaikka Telia lähettäisi mitä. Toki näennäisesti voi antaa painetta alenevista satunnaiskatsojista. Taas toisaalta hallit täyttyy taas jonkin verran enemmän kun porukka halajaa hallille Telian sijaan. Raha tulee kuitenkin perille. Ei Liiga ole millään hyvä äijä mentaliteetilla vaan kun raha tulee niin kaikki on hyvin.

Itse olen negatiivisesti todella yllättynyt miksi Telia on hoitanut asiansa näin. Kun jo aiemmin sanoin että Telialla olisi ollut potentiaalia ottaa merkittävää jalansijaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mutta ei tuo monopoliläppä nyt oikein toimi. Telia voitti lähetysoikeudet vapaan markkinatalouden lakien vallitessa.

Kyllä mä kääntäisin katseet Liigan suuntaan. Kyllä sitä painetta pitäis tulla sieltä suunnalta jos Liigan pomot eivät ole tyytyväisiä.

Vaikka Suomi keikkuu jatkuvasti maailman vähiten korruptoituneiden maiden listan kärkipäässä, niin emme me tätä oikein tiedä mitä ja miten tämä on sovittu.

Joku syyhän siihenkin on, että Liiga ei ole sanonut mistään mitään. Sitä en epäile hetkeäkään etteikö olisivat tyytyväisiä. Mitä sillä on lopulta merkitystä, että sovittu 20 sekunnin viive on minuutteja ja laskutuksesta tai ulkomaille myynnistä on tuskin mitään erikseen sovittu vaan annettu vapaat kädet.

Ja monopoliläppä toimii oikein hyvin, koska jos pelejä näkyisi Ruudulla, niin asiakkaat olisivat siellä.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Itse näin yhtä peliä lukuunottamatta kaikki Lukon vieraspelit. Peleistä maksoin ja pelit sain. Tähän päälle vielä studiot sun muut niin olen ollut ihan tyytyväinen. Ei Telian tuote millään tavalla täydellinen ole ollut, mutta ajaa asiansa.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vaikka Suomi keikkuu jatkuvasti maailman vähiten korruptoituneiden maiden listan kärkipäässä, niin emme me tätä oikein tiedä mitä ja miten tämä on sovittu.

.
Täytyy sanoa että että nyt on argumentit jo sillä tasolla että pitää kysyä tarkennusta. Ketkä "me" ?

Salkkaritkin tulee Maikkarilta yksinoikeudella. Nelonen hoitaisi homman varmasti paremmin.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Ratkaisu @pernaveikko : Hae Telialle hommiin ja ala vaikuttaa sisältäpäin? Sun cv:llä arvatenkin ei homma eikä mikään raivata tietä Telian neukkareiden hämyyn.
 

Telia

Jäsen
En tiedä, montako kertaa pitää samaa asiaa veivata, että saadaan selkeä vastaus.

Kaikki preseason pelit maksavat 14,90 €, jos ottaa erikseen? Eli elokuu+syyskuu. Vai maksavatko ELOKUUN preseason pelit 14,90 € ja syyskuusta veloitetaan koko kuukausi? Tätä on muuten kysytty teiltä pirun monta kertaa ja siltikin venkuroitte ja kiertelette. Kyseessä ei missään tilanteessa yhtään kenellekään ole mitään ilmaista.

Tosin ei kukaan tuosta teidän Preseason roskasta varmasti mitään maksa ja jokainen valveutunut asiakas tulee tekemään tilauksen aikaisintaan syyskuun 10-13. päivä. Preseasonilla on meinaan todella vähän katsottavaa, josta on myös annettu jo palautetta. Mm. kohtalaisen isolla fanijoukolla Tapparasta ei ole yhtään peliä nähtäväksi sellaiselle päivälle, kun näytätte jotain Sibirin peliä, jossa ei ole yhtään suomalaista joukkuetta.

Ei tässä mitään olla kierrelty tai kaarreltu, samat asiat löytyy mm. nettisivultamme. Tässä vielä yksinkertaisuudessaan: pelkkä preseason-passi maksaa 14,90 €, ja siihen kuuluu elo- ja syyskuun preseason-ottelut. Tuo passi laskutetaan niin, että se on elokuun ajan 14,90 €/kk, muuna aikana 0 €/kk. Eli koko passista maksat sen 14,90 € sisältyen syyskuun pelit. Jos sinulla on ollut voimassaoleva Liiga-tilaus läpi toukokuun, saat preseason-passin veloituksetta.

Liiga-passin laskutus alkaa 1.9. //Laura
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös