Varsinkin tämä Telian Niko oli todella taitava myyntipuheissaan. Hän osasi luoda jatkuvasti posiitivista kuvaa tulevasta, käyttäjät mukaan kehitykseen yms, hieman epämääräisiä hienoja lupauksia tulevasta. Tyyli oli todella myyvä ja vakuutti käyttäjät. "Kaikki on valmista kauden alkaessa " herättää nyt jo hilpeyttä.
Totuus onkin sitten ollut aivan muuta, nykyisellään tämä on kuluttajalle täysin turhan kanava, samat bottivastaukset näkee esim. twitteristä jo päivää paria ennen. Kehitysehdotukset ovat aivan turhia, kun edes n. 15 min työpanosta vaativia asioita ei saada isossa konsernissa eteenpäin useamman kuukauden aikana. Tärkeämpää on myydä aggressiivisesti Telian parasta nettiä ja parhaan katselukokemuksen Telian digiboksia, siihen vielä kylkeen Telia Dot.
Kärsijänä tässä ovat juuri tämän palstan aktiivit, jolle tärkeintä on se, että Liigan matsit näkyisivät laadukkaalla totetutuksella (perusasiat kuntoon). Muu ylimääräinen viihdepuoli ja lupaukset mullistavasta katselukokemuksesta ovat toisarvoista. Toki hallaa tästä on myös Liigalla itselleen, sekä esim. Veikkaukselle, kun viiveen takia live-vetoa ei voi pelata.
Vaihtoehtoina on joko irtisanoa tilaus tai siitteen tyytyä nykyiseen malliin, jossa hieman pöhöttynyt suuryritys Telia vähättelee ongelmia eikä suuremmin stressaa, jos Liigan pelistä jää kuluttajalta erä tai kaksi näkymättä.