Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 903 824
  • 23 437

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, sympatiat KiviKova!
Toimi aluksi HIFK:n matsi ja liigalive-studiot sun muut, mutta tokaan erään kun halus vaihtaa SaiPan pelin niin ongelmat alkoivat. Yhden kerran sai vielä yhteyden IFK:n lähetykseen, mutta sen jälkeen vaihto ei onnistunut eikä mikään. Chromecast tuli nollattua ja muuta. Joku DRN virhe ja CN82500 tms herja koko loppuillan kunnes lähdin pesemään vessaa.

Mobiilissa sai näkymään. Läppärillä ei.
 

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Rahasta tuo ei tosiaan ole kiinni, kun kaverini maksaa Telialle yli 400 euroa joka kuukausi firmansa kautta. Kuulemma koko paletti vaihtuu toiselle operaattorille, jos yhteydenottoa ei tule.

Nämä on tietenkin oikeaan suuntaan olevia tekoja jos asiakkaasta ei välitetä. Itse vastaan erään yrityksen liittymistä, joiden kokonaiskustannus kuukaudesta riippuen on 5000-6000 euroa. Tämäkin yritys on nyt vaihtamassa operaattoria samasta syystä. Ei siis pelkästä Telian liigaan liittyvästä toiminnasta vaan yleensäkin asiakkaan kohtelu on Telialla huomattavasti heikompaa kuin esimerkiksi DNA:lla. Yli miljardin liikevaihdolla operoivalla yrityksellä se ei tunnu oikeastaan missään, eikä tarkoituksena olekaan näpäyttää vaan etsiä yritys jolla on palveluhalukkuus korkeampi.

Tähän asti kaksi parasta kokoonpanoa on ollut WIndows 10 TeliaTV sovelluksella tai Chromecast. Näillä on toiminut kohtuudella. Tällä kaudella on kesken jäänyt kaksi peliä erinäisten teknisten ongelmien takia, mutta silloin kun on toiminut niin kuva on ihan hyvä. Hidastukset toki välillä ihan syvältä ja ottelukoosteet samoin. Monta muutakin asiaa on kyllä pielessä, mutta jos edes perusasiat saisi kuntoon ja unohtaisivat sen pullistelun jostain jääkiekkolähetyksen mullistamisesta.

Jos jääkiekkovalmentaja olisi vetänyt tätä projektia niin oltaisiin lähdetty sillä ajatuksella, että jokainen pistää kaikkensa likoon ja kovan työn kautta perusasiat kuntoon ja sen jälkeen parannetaan joka päivä. Nyt lähdettiin Telialla vähän turhan kovalla uholla ja nöyryys unohtui. Se ihmetyttää kun Telian parasta osa-aluetta pitäisi olla nimenomaan nuo yhteydet ja tuntuu, että niiden kanssa on jatkuvasti jotain ongelmia.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Koko lähetys päin vittua. Jotain CN82500 virhekoodia.
Asensin Telia TV sovelluksen uudelleen.

Ei toimi vieläkään. Chromecastilla toimii muut, esim youtube ja ruuutu mutta telia tv ei toimi.
Herjaa vaan "koita myöhemmin uudelleen"

Vittu mitä paskaa.
 

chris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Edellinen Kärppä-peli nyki ja pätki lähes koko pelin, nyt tässä pelissä sitten pukkasi vain erroria kun yritti saada kuvaa Chromecastin kautta telkkarille. Liekö tämäkin taas vain tilapäinen häiriö, mitä ei korvata asiakkaille. Harmi vain, että nämä tilapäiset häiriöt osuu aina Kärppä-pelien kohdalle.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Edellinen Kärppä-peli nyki ja pätki lähes koko pelin, nyt tässä pelissä sitten pukkasi vain erroria kun yritti saada kuvaa Chromecastin kautta telkkarille. Liekö tämäkin taas vain tilapäinen häiriö, mitä ei korvata asiakkaille. Harmi vain, että nämä tilapäiset häiriöt osuu aina Kärppä-pelien kohdalle.

Jos ei korvauksia tule tästä illasta, niin sitten niitä ei tule mistään.
 

Tollanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oottelin, että pääsen illalla rauhassa katteleen jälkilähetyksenä peliä. Eka erä puoleenväliin asti näkyi ja sitten katkes ja nyt kertoo, että "Toistoa ei voitu aloittaa."
Lohduttaudun sillä, että onhan maailmassa pahempiakin asioita.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Kertokaahan, jos onnistutte saamaan jotain hyvityksiä Telialta näiden ongelmien vuoksi. Eihän tämä nyt vaan voi mennä niin, että kaveri vetää ihan vihkoon illasta toiseen ja peleistä jää huomattavan suuria osia näkemättä, ja asiakkaiden on vain kiltisti kestettävä kaikki ongelmat, koska hyvitysperusteet ei täyty ja on täysin voi voi, ettei 14.9. valmiina ollut tekniikka ja muut höysteet olekaan ihan niin valmiina, kuin pitäisi.
 

Tollanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eihän niitä hyvityksiä voi alkaa antamaan, pieniäkään. Sehän on virheen ja epäonnistumisen myöntämistä ja jos kerran virheestään hyvittää, joutuu sen tekemään toisenkin kerran ja kolmannen jne. Parempi on pysyä tiukkana, vähätellä mokia ja kutsua niitä mieluummin haasteiksi jotka on tiedossa ja joiden nujertaminen on ihan kulman takana. Näin kun riittävän kauan tehdään, niin pikkuhiljaa rutina vaimenee ja asiakkaat alkaa tyytyä suttuun ja olla ylen kiitollisia norrmaalista vaikka sen pitäisi olla maksajalle itsestäänselvyys.

Ja jos nyt Telia sitten hyvittäisi vaikka yhden surkeasti näkyvän tai näkymättä jäävän matsin jollain elokuvavuokralla tai muutamalla eurolla, niin eihän lätkäporukka sitä sulattaisi. Entistä suurempi raivo nousisi, että "tälläkö ne nyt luulee korvaavsnsa mun menetyksen".
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Yllättäin kun eilen ei taas hommat toimineet niin Telia hiljeni. Kerran sanoi että on vika huomioitu. Mitään ei vähemmän yllätäen kuitenkaan tapahtunut. Sitten tätä poissaoloa selitetään sillä, että kun on pitänyt keskittyä asiakaspalvelussa muualle. Kun tullut niin paljon soittoja/chättääjiä.

Vika toki käyttäjillä, koska suurimmalla osalla toimi. Ei ole tarvetta hyvityksiin.

Kyllä alkaa olla surullisen heikolla tasolla tuo tekeminen. Puhutaan kuitenkin maamme ykköslajin pääsarjan katselumahdollisuudesta. Ei näy ei. Lähes joka kierroksella jotain ongelmaa..
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Yllättäin kun eilen ei taas hommat toimineet niin Telia hiljeni. Kerran sanoi että on vika huomioitu. Mitään ei vähemmän yllätäen kuitenkaan tapahtunut. Sitten tätä poissaoloa selitetään sillä, että kun on pitänyt keskittyä asiakaspalvelussa muualle. Kun tullut niin paljon soittoja/chättääjiä.

Vika toki käyttäjillä, koska suurimmalla osalla toimi. Ei ole tarvetta hyvityksiin.

Kyllä alkaa olla surullisen heikolla tasolla tuo tekeminen. Puhutaan kuitenkin maamme ykköslajin pääsarjan katselumahdollisuudesta. Ei näy ei. Lähes joka kierroksella jotain ongelmaa..
Eiköhän hiljeneminen johdu siitä, että ensisijaisesti Telia palvelee ongelmatilanteissa omissa kanavissaan ja toissijaisesti täällä. Järkevää resurssien käyttöä tuo vaan on ja ymmärrettävää jos vikaa on niin tämä palsta hiljenee Telian osalta, työntekijät sidottu muualle.
 

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eilen tosiaan tuli virheilmoituksia joita ei minun kohdalle ole ennen osunut. Onko muuten niin että samalla tunnuksella ei pysty kahta eri peliä chromecastilla katsomaan siis kahdella chromella. Siitäkin tuli ilmoitusta että liikaa käyttäjiä samoilla tunnuksilla ja lähetys poikki. Jos ei siirrä chromelle pystyy kyllä katsomaan useammalla laitteella. @Telia
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Ja eiköhän se ole jo tietoinen linja valittuna et pysytään täältä pois kun paskaa roiskuu ropeliin, antaa porukan puhista höyryt pihalle, sitten jälkeenpäin käy vain olkia kohauttamassa ja sanomassa totutut bottivastaukset ja homma on sillä taputeltu eikun eteenpäin kohti uusia pettymyksiä.

On se jo huomattu jos ne täällä jotain sekaan laittaa niin vittuilua vaan saavat kuulla, joten ei ihme että tälläinen linja on nykyään.
Tää ei siis ollut puolustuspuhe Telialle, muutenvain toteamus.

Mutta, joka kierroksen jälkeen tuntuu tulevan tälläinen ryöpsähdys älämölöä. MIKSI HELVETISSÄ te vaan jaksatte?? Miksi ette jo nyt viimein äänestä lompakolla?!

Se on ainoa, toistan ainoa tapa jolla saatte vauhtia ja vaikutusta siihen et hommat korjaantuisi. Jokainen joka kohtaa ongelmaa, kylmästi vaan poikki tilaus ja perustelut mukaan et paska tuote eikä tunnu kiinnostavan korjata. Väitän et nopeampi ja parempi tapa saada muutosta aikaan kuin rutista täällä, kertoilla virhekoodeja tänne ja lapsenuskoisesti toivoa vaan toivomisen perään et no josko se nyt siitä kun mä tän palautteen..

Teliaa ei kiinnosta juuri pätkääkään, jos kerran paskakin myy.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
@AaTee Se on juuri näin, kun kirjoittelet. Ainut tapa miten pystyy vaikuttamaan on irtisanoa tilaus. Tätä voi tehostaa irtisanomalla kaikki mahdolliset telian tuotteet.

Se on jo nähty, ettei pienet hyvätkään kehitysideat toteudu esim. päivämäärät videoihin.

Jos Telian mielestä startti oli hyvä ja heillä on tuo 70k tilaajaa. Luulisi siinä vaiheessa miettivän, kun asiakkaat kaikkoavat.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Onko muuten niin että samalla tunnuksella ei pysty kahta eri peliä chromecastilla katsomaan siis kahdella chromella. Siitäkin tuli ilmoitusta että liikaa käyttäjiä samoilla tunnuksilla ja lähetys poikki. Jos ei siirrä chromelle pystyy kyllä katsomaan useammalla laitteella. @Telia
En ole @Telia mutta muistan jostain näistä ketjuista lukeneeni, että jos ensin castaa Telia appin Chromecastiin ja vasta sitten pistää pelin pyörimään, tuon pitäisi onnistua. Eli jos castaa pelin jo pyöriessä kännykässä, systeemi tulkitsee sen pyörivän pienen hetken yhtä aikaa sekä kännykässä että Chromecastissa ja maksimimäärä ylittyy. Eli huonosti koodattu mutta ongelma on helppo kiertää.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Eiköhän hiljeneminen johdu siitä, että ensisijaisesti Telia palvelee ongelmatilanteissa omissa kanavissaan ja toissijaisesti täällä. Järkevää resurssien käyttöä tuo vaan on ja ymmärrettävää jos vikaa on niin tämä palsta hiljenee Telian osalta, työntekijät sidottu muualle.
Mitä ne puhuvat päät täällä tekisivätkään? Eivät osaa neuvoa kuin palvelun tilaamisessa ja ongelmatilanteissa ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Kysymyksiin tulee bottivastaukset muutaman päivän viiveellä kun saavat ne käsikirjoitettuna. Kuluttajan kannalta aivan hyödytön konsepti notkua täällä ollenkaan. Kesällä saivat toki myytyä melkoisesti palvelua.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kesällä saivat toki myytyä melkoisesti palvelua.

Varsinkin tämä Telian Niko oli todella taitava myyntipuheissaan. Hän osasi luoda jatkuvasti posiitivista kuvaa tulevasta, käyttäjät mukaan kehitykseen yms, hieman epämääräisiä hienoja lupauksia tulevasta. Tyyli oli todella myyvä ja vakuutti käyttäjät. "Kaikki on valmista kauden alkaessa " herättää nyt jo hilpeyttä.

Totuus onkin sitten ollut aivan muuta, nykyisellään tämä on kuluttajalle täysin turhan kanava, samat bottivastaukset näkee esim. twitteristä jo päivää paria ennen. Kehitysehdotukset ovat aivan turhia, kun edes n. 15 min työpanosta vaativia asioita ei saada isossa konsernissa eteenpäin useamman kuukauden aikana. Tärkeämpää on myydä aggressiivisesti Telian parasta nettiä ja parhaan katselukokemuksen Telian digiboksia, siihen vielä kylkeen Telia Dot.

Kärsijänä tässä ovat juuri tämän palstan aktiivit, jolle tärkeintä on se, että Liigan matsit näkyisivät laadukkaalla totetutuksella (perusasiat kuntoon). Muu ylimääräinen viihdepuoli ja lupaukset mullistavasta katselukokemuksesta ovat toisarvoista. Toki hallaa tästä on myös Liigalla itselleen, sekä esim. Veikkaukselle, kun viiveen takia live-vetoa ei voi pelata.

Vaihtoehtoina on joko irtisanoa tilaus tai siitteen tyytyä nykyiseen malliin, jossa hieman pöhöttynyt suuryritys Telia vähättelee ongelmia eikä suuremmin stressaa, jos Liigan pelistä jää kuluttajalta erä tai kaksi näkymättä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Varsinkin tämä Telian Niko oli todella taitava myyntipuheissaan. Hän osasi luoda jatkuvasti posiitivista kuvaa tulevasta, käyttäjät mukaan kehitykseen yms, hieman epämääräisiä hienoja lupauksia tulevasta. Tyyli oli todella myyvä ja vakuutti käyttäjät. "Kaikki on valmista kauden alkaessa " herättää nyt jo hilpeyttä.

Totuus onkin sitten ollut aivan muuta, nykyisellään tämä on kuluttajalle täysin turhan kanava, samat bottivastaukset näkee esim. twitteristä jo päivää paria ennen. Kehitysehdotukset ovat aivan turhia, kun edes n. 15 min työpanosta vaativia asioita ei saada isossa konsernissa eteenpäin useamman kuukauden aikana. Tärkeämpää on myydä aggressiivisesti Telian parasta nettiä ja parhaan katselukokemuksen Telian digiboksia, siihen vielä kylkeen Telia Dot.

Kärsijänä tässä ovat juuri tämän palstan aktiivit, jolle tärkeintä on se, että Liigan matsit näkyisivät laadukkaalla totetutuksella (perusasiat kuntoon). Muu ylimääräinen viihdepuoli ja lupaukset mullistavasta katselukokemuksesta ovat toisarvoista. Toki hallaa tästä on myös Liigalla itselleen, sekä esim. Veikkaukselle, kun viiveen takia live-vetoa ei voi pelata.

Vaihtoehtoina on joko irtisanoa tilaus tai siitteen tyytyä nykyiseen malliin, jossa hieman pöhöttynyt suuryritys Telia vähättelee ongelmia eikä suuremmin stressaa, jos Liigan pelistä jää kuluttajalta erä tai kaksi näkymättä.

Minua on ihmetyttänyt jo pidempään, miksi @Moderaattorit ovat sallineet ja miksi @Telia viitsii yllä pitää näitä ketjuja. Telian ketjuissa tietyt nimimerkit käyvät toistuvasti haukkumassa ja lällättelemässä Telian toimintaa. Osa porukasta yrittää etsiä vastauksia ongelmiinsa, mutta nämä peittyvät usein turhiin viesteihin nimimerkeiltä, jotka ovat kertoneet etteivät tilaa tuotetta tai ovat irtisanoneet sen ja tarkoituksena on vain vittuilla yhdelle nimimerkille. Jos jossain toisessa ketjussa olisi näin paljon henkilökohtaisuuksia tai sisällöttömiä viestejä, pelikieltoja olisi kasa päin.

Telialla on selkeästi ongelmia joillakin käyttöalustoilla, mutta heiltä löytyy myös toimivia järjestelmiä. Kuten olen mainostanut, minun katselu elämyksen Telia on mullistanut. Yhtä erää lukuunottamatta olen katsonut Liigaa, KHL:ää ja NHL:ää hienolla laadulla.
 

Telia

Jäsen
En ole @Telia mutta muistan jostain näistä ketjuista lukeneeni, että jos ensin castaa Telia appin Chromecastiin ja vasta sitten pistää pelin pyörimään, tuon pitäisi onnistua. Eli jos castaa pelin jo pyöriessä kännykässä, systeemi tulkitsee sen pyörivän pienen hetken yhtä aikaa sekä kännykässä että Chromecastissa ja maksimimäärä ylittyy. Eli huonosti koodattu mutta ongelma on helppo kiertää.
@H P K

Tässä olikin hyvin jo kerrottu, miten Chromecastin kanssa tulee toimia, mikäli haluaa katsella useammalla laitteella. Kannattaa siis toimia siten, että käynnistää Telia TV -sovelluksen ja sen jälkeen cast käyntiin tv-ruudulle ja vasta sen jälkeen valitsee haluamansa tv-kanavan, niin homma toimii hienosti. Muutoin puhelin ja CC rekisteröityy meidän päässä kahdeksi erilliseksi laitteeksi ja kahdelta laitteeltahan pelejä voi katsella samaan aikaan.

Niko / Telia
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Selvitämme virhekoodin syytä parhaillaan. Palaan asiaan heti, kun saan lisätietoja.

Joonas S. / Telia
Joko on tullut lisätietoja vai pitääkö meidän vielä kauan odotella? Ai niin eihän sillä enää mitään merkitystä ole. Tämä oli nyt aika mones kerta kun hiljentyy aspa täysin vaikka muka selvitetään ja korjataan. Väitetään että kyllä sitten kerrotaan, paskat mitään kerrota, toivotaan vain että kaikki unohtaisi koko jutun. Tuu nyt Niko kertomaan. Vai odotellaanko kunnes Joonas tulee töihin sitten joskus?

boldaus minun.
 

Telia

Jäsen
Joko on tullut lisätietoja vai pitääkö meidän vielä kauan odotella? Ai niin eihän sillä enää mitään merkitystä ole. Tämä oli nyt aika mones kerta kun hiljentyy aspa täysin vaikka muka selvitetään ja korjataan. Väitetään että kyllä sitten kerrotaan, paskat mitään kerrota, toivotaan vain että kaikki unohtaisi koko jutun. Tuu nyt Niko kertomaan. Vai odotellaanko kunnes Joonas tulee töihin sitten joskus?

boldaus minun.

Valitettavasti Telia TV:n katsomisessa oli osalla asiakkaista eilen ongelmia. Tilanteen kokonaiskuva on parhaillaan huolellisessa selvityksessä, joten tarkempaa avausta asiasta ei ole antaa. Tilanne oli toki erittäin ikävä ja teemme parhaamme tilanteen selvittämiseksi.

Pahoittelut kaikille joille aiheutui eilen harmia!

Niko / Telia
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Valitettavasti Telia TV:n katsomisessa oli osalla asiakkaista eilen ongelmia. Tilanteen kokonaiskuva on parhaillaan huolellisessa selvityksessä, joten tarkempaa avausta asiasta ei ole antaa. Tilanne oli toki erittäin ikävä ja teemme parhaamme tilanteen selvittämiseksi.

Pahoittelut kaikille joille aiheutui eilen harmia!

Niko / Telia

Edelleenkään mitään rahallista korvausta ongelmista kärsineille asiakkaille ei ole luvassa, koska vikahan ei ollut teidän?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös