Telia / MTV – Liigan uusi koti

• 4 012 610
  • 23 729
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tää on ihan sattumanvarasta miten Elisa näitä tulkitsee.
Mulla on MTV tilattu 3.9 6kk määräaikasena ja Viaplay tilattu 22.9 6kk määräaikasena.

Ovat laittaneet molemmat päättymään 3.3.
Eli maikkarin tilaus päättyy 6kk jakson päätyttyä ja viaplay kesken 6kk jakson.

Heidän vastauksensa oli, että koska peruttu samaan aikaan, niin päättyy samaan aikaan.

Laitoin lisää viestiä perään ja odotan uutta vastausta. Samalla laitoin kaikki markkinointikiellot sunmuut päälle omaelisassa. En yhen yhtä palvelua tai tuotetta heiltä enää tilaa.

Jatkossa maksan täyden hinnan suoraan palveluntarjoajalle.
Minulla samanlainen tapaus ja päätin tällä viikolla molemmat chatin kautta siten että MTV päättyy 3.3. ja Viaplay 23.3. Piti viestisi vuoksi vielä lähteä tarkastamaan tilanne ja kyllä Omaelisassa lukee nuo samat päivämäärät. Outoa, että sinulla on tehty tuo aivan toisin.

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No ainakaan aikasempina vuosina ei ole riittänyt ja ylimääräsestä kuukaudesta on tullut maksettua (kesäkatkoilla)
Oliko tämä Elisalla vai suoraan Maikkarilta ostettuna? Siinähän on vissi ero. Maikkarilla on jatkuva tilaus missä on irtisanomisaika ja maksu on etukäteen kortilla. Elisalla on kuukausittain jälkilaskutus laskulla.

Itse irtisanoin muutama päivä sitten Elisaviihteen sivuilta ja päättyy 2.2. samaan aikaan kun määräaikaisuus.

RödaBastärd

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (RaiPen SaiPa, OJn joukkueet, altavastaajat)
Minulla samanlainen tapaus ja päätin tällä viikolla molemmat chatin kautta siten että MTV päättyy 3.3. ja Viaplay 23.3. Piti viestisi vuoksi vielä lähteä tarkastamaan tilanne ja kyllä Omaelisassa lukee nuo samat päivämäärät. Outoa, että sinulla on tehty tuo aivan toisin.
Joo, nyt kävi niin ettei pvmäärää voinut enää purun jälkeen vaihtaa, joten laittoivat sitten mulle uuden tilauksen joka päättyy 23.3.

Ihan hupimeininkiä. Ei jatkoon. Vaihtaisin nettiliittymänkin pois Elisalta, mutta pakko pitää taloyhtiön valitsema palveluntarjoaja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy