Eka erä meni ohi kun ei näkynyt. Joko tänään ylittyy raja, että asiakkaille korvataan maksamastaan tuotteesta, joka ei toimi!
Kuulin eilen
@Telia :lta todellisen pohjanoteerauksen.
Kaverini kertoi, että on ostanut nyt neljä yksittäistä peliä Telialta. Kolme ensimmäistä näkyivät ihan kohtalaisesti, mutta neljäs ei näkynyt ollenkaan virheilmoituksen kera. Kaveri oli ekan erän ja alun toisesta chatissa ja he eivät saaneet vikaa korjattua.
Seuraavana päivänä aspa kertoi hänelle, että peliä ei korvata, koska peli on näkynyt muilla ja vika on asiakkaan päässä.
Lopuksi kaverini mainitsi, että teillä on tasan kaksi päivää soittaa ja pahoitella asiaa, sekä hyvittää tuo täysin katselematta jäänyt yksittäinen peli.
Rahasta tuo ei tosiaan ole kiinni, kun kaverini maksaa Telialle yli 400 euroa joka kuukausi firmansa kautta. Kuulemma koko paletti vaihtuu toiselle operaattorille, jos yhteydenottoa ei tule.
Saattaa tuollainen paska palvelu koitua suhteettoman kalliiksi. Että miten meni noin omasta mielestä,
@Telia?