Missä olen ilmoittanut, että en ole palvelua hankkimassa? Mistä tiedät ettei minulla ole jo palvelua?Minun viisastelu on sinun mukaan tyhjänpäiväistä paskaa, mutta sinun ja muutaman muun toistuva vittuilu ja näsäviisastelu Teliaa kohtaan on jotain muuta?? Sinä päivystät Telian ketjuissa, vaikka olet ilmoittanut ettet ole hankkimassa koko palvelua.
Huonosta tuotteesta ja palvelusta saa yleensä huonoa palautetta. Telialla on helvetin paljon lunastamattomia lupauksia, joita kertyi kesän ja alkusyksyn aikana. Nyt onneksi ovat älynneet olla lupaamatta mitään kun vanhatkin on lunastamatta. Telian päivystäminen täällä on todellakin aivan hyödytöntä syistä jotka on mainittu jo moneen kertaan. Teknisissä asioissa ei osata luonnollisesti antaa mitään apua, ei ole toki heidän tehtäväkään. Tekniikkaa ja sisältöä koskeviin kysymyksiin vastataan pitkällä viiveellä puhtaalla bottivastauksella jos ollenkaan. Klippien jakeluun joskus valmistuvasta sovelluksesta ja koosteista yleensä on tullut paljon palautetta ja aivan asiallisia kysymyksiä, jotka on sivuutettu aivan täysin. Täällä päivystävillä puhuvilla päillä ei ole selkeästi lupa vastata mihinkään muuten kuin pääkallopaikalta tulleilla käsikirjoitetuilla vastauksilla.
Mitä virittämistä tietokoneessa tai töllössä on joka kerta ennen peliä?Edit: Katselin tietokone TV yhdistelmällä katselin ennen, nykyinen Telian digiboxi on helpompi käyttää, eikä sitä tarvitse virittää joka kerta ennen peliä.