Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 903 748
  • 23 437

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Paitsi, että tuo 70k sisältää ne, jotka peruivat tilauksen ennen kauden alkua eli veikkaisin, et tosta voi sen 10k ottaa pois.
Ei tuosta voi noin päätellä, joten tuo ylläoleva on vain mutuasi, ellet ole saanut jotain tarkempaa dataa.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tuosta voi noin päätellä, joten tuo ylläoleva on vain mutuasi, ellet ole saanut jotain tarkempaa dataa.

Toisaalta ei jutussa myöskään kerrota tarkkaa aikaa milloin luvut on saatu, hyvinkin voitu ottaa juuri silloin kun tilausmäärät on ollut korkeimmillaan ja näin näyttää positiivisemmaksi nuo kun ehkä onkaan.
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Toisaalta ei jutussa myöskään kerrota tarkkaa aikaa milloin luvut on saatu, hyvinkin voitu ottaa juuri silloin kun tilausmäärät on ollut korkeimmillaan ja näin näyttää positiivisemmaksi nuo kun ehkä onkaan.
Kyllä juuri näin, mutta ei kerrota myöskään toisin. Eli kuten sanoin noista ei voi päätellä faktana tuota mitä @Lonsin laituri mutuilee.
 
Tuohon lie laskettu kaikki tilatut liigatuotteet. Myös ne, jotka ovat tilanneet preseasonin ja katkaisseet ennen syyskuuta. Veikkaan myös, että esimerkiksi minunkaltaiset on laskettu kahteen kertaan, jotka tilasivat silloin preaseasonilla, katkaisivat ennen syyskuuta ja tilasivat uudestaan kauden aloituksessa.

Edit: No miten tämä nyt tähän ketjuun eksyi... @Moderaattorit plz.
 

Wire

Jäsen
No @peterra kirjoituksille ei kannata korviaan lotkauttaa,mieshän on luultavasti itse Telialla töissä,myymässä tätä paskapakettia ihmisille.
Muutenkin kirjoituksista saa sen kuvan että kannattaisi vaihtaa ammattia kun asiakkaat noin vaikeiksi koetaan kun vielä kehtaavat valittaa.

Telian kannattaisi pikkuhiljaa miettiä kyllä hyvityskäytäntöjään uusiksi,live-urheilun toimimattomuus on suht iso juttu ja voi vielä maksaa paljon asiakkaita kauden aikana.

Valittaa saa mutta ei kehua tai yrittää saada tolkkua porukalle jolla ”vähän” keulii. Hyvin te kyl vedätte.

Nämä ”vaihdan koko perheen liittymät” höpötykset on kyllä huvittavia. Telialla on julkisten lähteiden mukaan 3 miljoonaa liittymää niin ei varmaa paljoa tunnu. Muutenkin liittymien vaihtajia on varmaan tuhansia kuukaudessa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nämä ”vaihdan koko perheen liittymät” höpötykset on kyllä huvittavia. Telialla on julkisten lähteiden mukaan 3 miljoonaa liittymää niin ei varmaa paljoa tunnu. Muutenkin liittymien vaihtajia on varmaan tuhansia kuukaudessa.

Onhan se tavallaan, mutta sekin on huvittavaa kuinka Teliaa ei kiinnosta ollenkaan, jos joku vaihtaa liittymät pois. Toki sieltä voi joku väsynyt tarjoussoitto tulla, jos joku muistaa soittaa.

Se on täysin selvää miten monilla yrityksillä ei ole pienintäkään tarvetta pitää kynsin ja hampain joistain asiakkaista kiinni. Ei vain ole ja Telia on yksi niistä. Se näkyy sitten palvelun laadussa.

Mikä vasta onkin hassua, niin Telia tekee eräänlaista bulkkituotetta yksinoikeudella ja siksi ei ole millään mitään väliä paitsi kokonaisuudella kaikkien tuotteiden kesken.
 

Wire

Jäsen
Onhan se tavallaan, mutta sekin on huvittavaa kuinka Teliaa ei kiinnosta ollenkaan, jos joku vaihtaa liittymät pois. Toki sieltä voi joku väsynyt tarjoussoitto tulla, jos joku muistaa soittaa.

Se on täysin selvää miten monilla yrityksillä ei ole pienintäkään tarvetta pitää kynsin ja hampain joistain asiakkaista kiinni. Ei vain ole ja Telia on yksi niistä. Se näkyy sitten palvelun laadussa.

Mikä vasta onkin hassua, niin Telia tekee eräänlaista bulkkituotetta yksinoikeudella ja siksi ei ole millään mitään väliä paitsi kokonaisuudella kaikkien tuotteiden kesken.

En tiedä mutta luulisin että palveluiden hankinta tilanteet on niitä hetkiä jolloin se extra myynti tehdään. Tämän vuoksi vanhoista ei pidetä huolta. En tiedä.

Telia sanoo että ~70k tilaajaa oli odotettu eli heidän omakustannus on per asiakas tällä hetkellä ~36€/kk. Tuotot tulee sit jostain ihan muualta eli kokonaisuus ratkaisee.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
https://www.jatkoaika.com/artikkeli/telia-on-tyytyväinen-liiga-syksyynsä-mutta-näin-hankkeen-vetäjän-puheet-ovat-muuttuneet-parissa-kuukaudessa/206289

Linkki vie Jatkoajan tuoreeseen Liiga-peojektin vetäjän haastatteluun. @Telia , kaikella rakkaudella, voisitteko viedä sellaisia terveisiä mr. Takaselle, että kannattaisi tulla ulos rehellisesti mieluummin kuin pää syvällä perseessä.

”Kausi on lähtenyt hyvin käyntiin.”

Otetaanpa toisesta ketjusta kertauksena:

————

TILAUS/LASKUTUS
-Tilaaminen kankeaa ja hidasta
-Kaikki halukkaat eivät voi tilata
-Luottokorttimaksaminen ei mahdollista
-Laskut olleet epämääräisiä tai virheellisiä

KUVAAMINEN
-Zoomin käyttö
-Epäoleellisten tapahtumien kuvaaminen
-Turhaa kameroiden käyttöä pelitapahtumien ulkopuolella, jolloin itse pelitapahtumat jäävät paitsioon.

LÄHETYKSET/OHJELMISTOT (huomionarvoista on, että usein muut palvelut toimivat täysin):
-Ongelmia lähetyksissä. Kuva pätkii tai puuroutuu välillä.
-Lähetykset loppuneet kesken ja kokonaisia eriä jäänyt väliin
-Selaintuki todella surkea
-Ongelmia sovelluksissa (iOS)
-Ongelmia AppleTV:llä katselussa
-Ongelmia Chromecastilla katselussa
-Ei älytv-tukea lainkaan
-Grafiikoissa erinäisiä virheitä

OTTELUKOOSTEET
-Maaleja puuttuu
-Maalit koosteissa sekalaisessa järjestyksessä
-Huippuhetket puuttuneet lähes täysin
-Epäoleellisia tapahtumia saatu kolsteisiin hämmästyttävän paljon

——

On se Mr. Takanen osannut tilaamisen, pc-käytön ja koosteet muistanut mainita tuossa. Missä ulostulo pätkimisistä? Huonosta kuvaamisesta? Lähetysten ennenaikaisista katkeamisista? Äly-tv/pleikkari/chromebook-puutteista? Appletv/chromecast-ongelmista?

Tuollainen yltiöpositiivinen ulostulo vain ärsyttää kuluttajia yhä enemmän.

Vihkoon meni tämäkin haastattelu.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Perusasiat on kuitenkin kuulemma ihan kunnossa hei. Ja eihän se maksa kuin roposia mitä väliä vaikkei aina toimi.
 

Finnhopper

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Heh. Jos tällainen kauden alku on Telian mielestä hyvä, niin mitähän se sitten on jos menisi huonosti heidän mielestään? Hommat eivät toimi edes edellisen toimijan tasolla niin ollaan tyytyväisiä? Aivan käsittämätön lausunto.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Telian saagasta tulee mieleen se tapa, jolla erilaisia konsolipelejä nykyään myydään. Hehkutetaan ennakkotilaajan etuja, luvataan kuut ja tähdet taivaalta ja lopulta tullaan markkinoille täysin vajavaisella ja bugisella tuotteella, johon kyllä luvataan ajan kanssa parannuksia. Tämän väliajan asiakas kuitenkin maksaa täyttä hintaa, eikä reklamaatioita todellisuudessa käsitellä. Telian tapauksessa tilauksen voi toki perua. Rahojaan tuskin saa takaisin, vaikka sitä mitä on luvattu ei olekkaan toimitettu.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Toisaalta ei jutussa myöskään kerrota tarkkaa aikaa milloin luvut on saatu, hyvinkin voitu ottaa juuri silloin kun tilausmäärät on ollut korkeimmillaan ja näin näyttää positiivisemmaksi nuo kun ehkä onkaan.

Enkä ihmettelisi jos lukuna olisi yksilölliset tilaajat vuosineljänneksen aikana, vaikkei tilaukset olisikaan yhtä aikaa olleet voimassa.
 

Goalpost

Jäsen
Tänään on taas ollut kovasti ongelmia kuvan kanssa, kuten niin monesti aikaisemminkin.

Olen reissussa ja käytössä on wifi, joka ei vastaa laadultaan kotona olevaa kiinteää laajakaistaa. Niinpä ajattelinkin, että kai ongelmat johtuvat siitä, mutta palstahan on valituksia täynnä, joten taitaa vika ollakin Telian päässä.

Sitten siirryin Viaplayn kautta seuraamaan COL-CAR matsia ja kas vain kuva on aivan priimaa.

@Telia nyt olisi viimeistään aika tulla rehellisesti kertomaan, että tuote ei ole vielä kunnossa. Samalla olisi syytä myös kertoa mistä kiikastaa ja miten ja missä aikataulussa ongelmat hoidetaan kuntoon.

Jo se olisi mukava ylläri, että tähän viestiin saisi vastauksen.
@Telia
Minua kiinnostaa aidosti tekniikan ihmisenä mistä homma kiikastaa, joten voisitteko ystävällisesti vastata viestiini?
 

JAgE

Jäsen
Ei saa jos on Viasat Telian kautta.
Kannattaa muuten varmistaa tämä Viasatilta. Itsellä on Viasat Canal Digitalin kautta, ja kyselin Viasatilta, että miksei minulle kuulu myös Viaplay. Vastaus oli ihmettelyä, että miksei Canal ole kertonut, että totta kai Viaplay kuuluu myös minulle. Ja lopulta maksuton rekisteröityminen oli helppoa myös Canalin Viasat-asiakkaalle.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
@Telia

Onko tämä ainut kanava johon vastaatte? Aiemmin sain lähetettyä palautetta, johon tuli vähättelevä vastaus, eikä mitään ratkaisua ongelmaan (en vieläkään voi katsoa millään muulla kuin omalla laitteellani). Puhelimella ei tunnu pääsevän läpi, kirjautuneena palautetta ei voi lähettää (saan vain "tarkasta tiedot" -tekstin) ja chatista saan "harmi, jono on täynnä" -viestin.

Miten teihin on tarkoitus olla yhteydessä? Liittymän onneksi voi katkaista netin kautta, samoin kuin liigatilauksen.
 
Viimeksi muokattu:

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
kuten sanoin olen saanut Telialta runsaasti vastineeksi 25 eurosta tähän mennessä. Huomasin ihan saman nykimisen kuin kaikki muutkin ja toivon, että vika on korjattu. Se riittää minulle ihan hyvin.
Miksi ihmeessä @Telia vaivautuisi korjaamaan tuon vian, kun kerran viallinenkin palvelu kelpaa ja tyytyväisiä on jonoksi asti?
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
@Telia

Onko tämä ainut kanava johon vastaatte? Aiemmin sain lähetettyä palautetta, johon tuli vähättelevä vastaus, eikä mitään ratkaisua ongelmaan (en vieläkään voi katsoa millään muulla kuin omalla laitteellani). Puhelimella ei tunnu pääsevän läpi, kirjautuneena palautetta ei voi lähettää (saan vain "tarkasta tiedot" -tekstin) ja chatista saan "harmi, jono on täynnä" -viestin.

Miten teihin on tarkoitus olla yhteydessä? Liittymän onneksi voi katkaista netin kautta, samoin kuin liigatilauksen.

Tähän vertaistukena ja samantyyppisen asian kanssa tuskailleena. Huomasin, että nettiyhteyden vikailmon suora linkki johti aina vain omien sivujen kirjautumiseen joka tarjosi tuota samaa tarkasta tiedot tai kirjaudu sisään. Piti siis olla kirjautuneena ja mennä tarkastelemaan liittymiä, jonka jälkeen vasta löytyi vikailmoitusvalikko. Suora linkki tähän ei toiminut.

En tiedä onko ongelma sama, mutta voimia asiointiin veli.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Tähän vertaistukena ja samantyyppisen asian kanssa tuskailleena. Huomasin, että nettiyhteyden vikailmon suora linkki johti aina vain omien sivujen kirjautumiseen joka tarjosi tuota samaa tarkasta tiedot tai kirjaudu sisään. Piti siis olla kirjautuneena ja mennä tarkastelemaan liittymiä, jonka jälkeen vasta löytyi vikailmoitusvalikko. Suora linkki tähän ei toiminut.

En tiedä onko ongelma sama, mutta voimia asiointiin veli.
Luojan kiitos mulla ei ole Telian nettiä. Sehän tästä näköjään vielä puuttuisi.

Kiitos vertaistuesta ja tsemppiä sinnekin, kuvailemasi perusteella olet ajautunut vielä minuakin syvemmälle "asiakaspalvelun" limboon.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Positiivista Telian kaapelinetissä on, että ainakin lähetyksissä esiintyvät häiriöt voi huoletta laittaa nettiyhteyden piikkiin jos muuta vikaa ei muka löydy.
 

Telia

Jäsen
@Telia

Onko tämä ainut kanava johon vastaatte? Aiemmin sain lähetettyä palautetta, johon tuli vähättelevä vastaus, eikä mitään ratkaisua ongelmaan (en vieläkään voi katsoa millään muulla kuin omalla laitteellani). Puhelimella ei tunnu pääsevän läpi, kirjautuneena palautetta ei voi lähettää (saan vain "tarkasta tiedot" -tekstin) ja chatista saan "harmi, jono on täynnä" -viestin.

Miten teihin on tarkoitus olla yhteydessä? Liittymän onneksi voi katkaista netin kautta, samoin kuin liigatilauksen.

Ei tämä ole ainoa kanava, jossa vastaillaan kysymyksiin. Täällä pystytään toki olemaan avuksi yleisluontoisissa jutuissa, mutta liittymätietoihin ei tämän palstan kautta päästä kiinni.

Viralliset asiakaspalvelun väylät on seuraavat:

Puhelin: 020 690 400
Ajanvarauspalvelu
Yhteydenottopyyntölomake
Chat-aspa 24/7
Facebookin yksityisviestit 24/7
Twitter

Jonoajat vaihtelee tilanteen mukaan, mutta tällä hetkellä ei ole oikeastaan missään kanavassa jonoja. Ehdottomasti nopeimmat väylät asiointiin on chat, puhelin tai facebook.

Niko / Telia
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

Nagiri

Jäsen
Päätin ladata tuon Telia TV sovelluksen tietokoneelle, mutta kun sen koittaa avata niin ilmoittaa vastaavaa.

"Tätä sovellusversiota ei enää tueta. Voit käyttää palvelua edelleen toisella, Telia TV -sovellusta tukevalla puhelimella, tabletilla tai tietokoneella. Jos laitteesi täyttää Telia TV:n laitevaatimukset, tulee sinun päivittää käyttöjärjestelmäsi käyttääksesi palvelua kyseisellä laitteella jatkossakin. Järjestelmävaatimukset: iOS 9.3 Android 4.4 Windows 10."

Mulla on koneella Windowds 10 ja tosiaan oli kyseinen sovellus samalla koneella noin 1kk takaperin jolloin toimi ihan normaalisti.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Niinkuin täällä onkin jo muutamaan kertaan kerrottu, Telian systeemi tuntuu olevan todella herkkä verkon häiriöihin, ja verkolla tarkoitan ijan jokaista askelta hallilta Telian serverillle ja sinne päätteelle mistä kukin lähetystä katsoo. Suurella osalla tuntuu olevan käytössä wlan kotona ja sehän yleensä on aika häiriöherkkä. Itse huomaan saman kun olohuoneen telkkarissa on kiinni Chromecastin ensimmäinen versio, jossa on ethernet-adapteri, ja kuva on aivan priimaa. Makkarissa on taas toisen polven CC joka käyttää wlania 5 gigan taajuudella ja kuvanlaatu vaihtelee. Nettinä on 100-megainen vdsl, joten kapasiteetistä homma ei ole kiinni. Pari matsia olen win10 läppärillä katsonut, kuvan laatu vaihtelee siinäkin vaikka wlan-reititin on parin metrin päässä läppäristä. Lankaverkossa taas läppärilläkin kuva on hyvä.

Kaikki muut suoratoistopalvelut toimii moilemmilla laitteilla täydellisesti, joten myös wlan on riittävän hyvä kunhan sovellus osaa vähän puskuroida.

Telian ongelma on siis systeemin vikaherkkyys verkon vaihtelulle, ja se osoittaa kyllä verkko-operaattorin täydellisen osaamattomuuden. Vika on siellä aivan varmasti tiedossa, mutta Telia näyttää olevan todella jäykkä reagoimaan yhtään mitenkään mihinkään. Veikkaisin että firmasta saattaa löytyä jopa osaamista korjata ongelmat, mutta ison firman tapaan kaikki on viimeisen päälle byrokraattista ja poliittista ja hommat ei etene.

Veikkaanpa että ainoat tavat saada asiat kuntoon olisi valtava paskamyrsky mediassa tai sitten asiakkaiden joukkopako. Yleensä euron ääntä kuunnellaan yrityksissä tarkalla korvalla.
 

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Päätin ladata tuon Telia TV sovelluksen tietokoneelle, mutta kun sen koittaa avata niin ilmoittaa vastaavaa.

"Tätä sovellusversiota ei enää tueta. Voit käyttää palvelua edelleen toisella, Telia TV -sovellusta tukevalla puhelimella, tabletilla tai tietokoneella. Jos laitteesi täyttää Telia TV:n laitevaatimukset, tulee sinun päivittää käyttöjärjestelmäsi käyttääksesi palvelua kyseisellä laitteella jatkossakin. Järjestelmävaatimukset: iOS 9.3 Android 4.4 Windows 10."

Mulla on koneella Windowds 10 ja tosiaan oli kyseinen sovellus samalla koneella noin 1kk takaperin jolloin toimi ihan normaalisti.
Juuri tällä hetkellä katson win10 kautta telian appilla.
Latasithan sen windows kaupan kautta?
Jos ei toimi niin koita wanhaa kunnon poista ja asenna taas -kikkaa.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tänään ennakossa SaiPan tärkeimmiksi poissaoloiksi ilmoitettiin Löfman ja Sneck. Löfman toki on merkittävä poissaolo, mutta Sneck ei sitä ole. Ei olisi vaikka olisi poissa, mitä hän ei suinkaan ole. Sen sijaan E. Oksanen ja E. Kaksonen ovat merkittäviä poissaoloja...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös