Ei tuosta voi noin päätellä, joten tuo ylläoleva on vain mutuasi, ellet ole saanut jotain tarkempaa dataa.Paitsi, että tuo 70k sisältää ne, jotka peruivat tilauksen ennen kauden alkua eli veikkaisin, et tosta voi sen 10k ottaa pois.
Ei tuosta voi noin päätellä, joten tuo ylläoleva on vain mutuasi, ellet ole saanut jotain tarkempaa dataa.Paitsi, että tuo 70k sisältää ne, jotka peruivat tilauksen ennen kauden alkua eli veikkaisin, et tosta voi sen 10k ottaa pois.
Ei tuosta voi noin päätellä, joten tuo ylläoleva on vain mutuasi, ellet ole saanut jotain tarkempaa dataa.
Kyllä juuri näin, mutta ei kerrota myöskään toisin. Eli kuten sanoin noista ei voi päätellä faktana tuota mitä @Lonsin laituri mutuilee.Toisaalta ei jutussa myöskään kerrota tarkkaa aikaa milloin luvut on saatu, hyvinkin voitu ottaa juuri silloin kun tilausmäärät on ollut korkeimmillaan ja näin näyttää positiivisemmaksi nuo kun ehkä onkaan.
No @peterra kirjoituksille ei kannata korviaan lotkauttaa,mieshän on luultavasti itse Telialla töissä,myymässä tätä paskapakettia ihmisille.
Muutenkin kirjoituksista saa sen kuvan että kannattaisi vaihtaa ammattia kun asiakkaat noin vaikeiksi koetaan kun vielä kehtaavat valittaa.
Telian kannattaisi pikkuhiljaa miettiä kyllä hyvityskäytäntöjään uusiksi,live-urheilun toimimattomuus on suht iso juttu ja voi vielä maksaa paljon asiakkaita kauden aikana.
Nämä ”vaihdan koko perheen liittymät” höpötykset on kyllä huvittavia. Telialla on julkisten lähteiden mukaan 3 miljoonaa liittymää niin ei varmaa paljoa tunnu. Muutenkin liittymien vaihtajia on varmaan tuhansia kuukaudessa.
Onhan se tavallaan, mutta sekin on huvittavaa kuinka Teliaa ei kiinnosta ollenkaan, jos joku vaihtaa liittymät pois. Toki sieltä voi joku väsynyt tarjoussoitto tulla, jos joku muistaa soittaa.
Se on täysin selvää miten monilla yrityksillä ei ole pienintäkään tarvetta pitää kynsin ja hampain joistain asiakkaista kiinni. Ei vain ole ja Telia on yksi niistä. Se näkyy sitten palvelun laadussa.
Mikä vasta onkin hassua, niin Telia tekee eräänlaista bulkkituotetta yksinoikeudella ja siksi ei ole millään mitään väliä paitsi kokonaisuudella kaikkien tuotteiden kesken.
Toisaalta ei jutussa myöskään kerrota tarkkaa aikaa milloin luvut on saatu, hyvinkin voitu ottaa juuri silloin kun tilausmäärät on ollut korkeimmillaan ja näin näyttää positiivisemmaksi nuo kun ehkä onkaan.
@TeliaTänään on taas ollut kovasti ongelmia kuvan kanssa, kuten niin monesti aikaisemminkin.
Olen reissussa ja käytössä on wifi, joka ei vastaa laadultaan kotona olevaa kiinteää laajakaistaa. Niinpä ajattelinkin, että kai ongelmat johtuvat siitä, mutta palstahan on valituksia täynnä, joten taitaa vika ollakin Telian päässä.
Sitten siirryin Viaplayn kautta seuraamaan COL-CAR matsia ja kas vain kuva on aivan priimaa.
@Telia nyt olisi viimeistään aika tulla rehellisesti kertomaan, että tuote ei ole vielä kunnossa. Samalla olisi syytä myös kertoa mistä kiikastaa ja miten ja missä aikataulussa ongelmat hoidetaan kuntoon.
Jo se olisi mukava ylläri, että tähän viestiin saisi vastauksen.
Kannattaa muuten varmistaa tämä Viasatilta. Itsellä on Viasat Canal Digitalin kautta, ja kyselin Viasatilta, että miksei minulle kuulu myös Viaplay. Vastaus oli ihmettelyä, että miksei Canal ole kertonut, että totta kai Viaplay kuuluu myös minulle. Ja lopulta maksuton rekisteröityminen oli helppoa myös Canalin Viasat-asiakkaalle.Ei saa jos on Viasat Telian kautta.
Miksi ihmeessä @Telia vaivautuisi korjaamaan tuon vian, kun kerran viallinenkin palvelu kelpaa ja tyytyväisiä on jonoksi asti?kuten sanoin olen saanut Telialta runsaasti vastineeksi 25 eurosta tähän mennessä. Huomasin ihan saman nykimisen kuin kaikki muutkin ja toivon, että vika on korjattu. Se riittää minulle ihan hyvin.
@Telia
Onko tämä ainut kanava johon vastaatte? Aiemmin sain lähetettyä palautetta, johon tuli vähättelevä vastaus, eikä mitään ratkaisua ongelmaan (en vieläkään voi katsoa millään muulla kuin omalla laitteellani). Puhelimella ei tunnu pääsevän läpi, kirjautuneena palautetta ei voi lähettää (saan vain "tarkasta tiedot" -tekstin) ja chatista saan "harmi, jono on täynnä" -viestin.
Miten teihin on tarkoitus olla yhteydessä? Liittymän onneksi voi katkaista netin kautta, samoin kuin liigatilauksen.
Luojan kiitos mulla ei ole Telian nettiä. Sehän tästä näköjään vielä puuttuisi.Tähän vertaistukena ja samantyyppisen asian kanssa tuskailleena. Huomasin, että nettiyhteyden vikailmon suora linkki johti aina vain omien sivujen kirjautumiseen joka tarjosi tuota samaa tarkasta tiedot tai kirjaudu sisään. Piti siis olla kirjautuneena ja mennä tarkastelemaan liittymiä, jonka jälkeen vasta löytyi vikailmoitusvalikko. Suora linkki tähän ei toiminut.
En tiedä onko ongelma sama, mutta voimia asiointiin veli.
@Telia
Onko tämä ainut kanava johon vastaatte? Aiemmin sain lähetettyä palautetta, johon tuli vähättelevä vastaus, eikä mitään ratkaisua ongelmaan (en vieläkään voi katsoa millään muulla kuin omalla laitteellani). Puhelimella ei tunnu pääsevän läpi, kirjautuneena palautetta ei voi lähettää (saan vain "tarkasta tiedot" -tekstin) ja chatista saan "harmi, jono on täynnä" -viestin.
Miten teihin on tarkoitus olla yhteydessä? Liittymän onneksi voi katkaista netin kautta, samoin kuin liigatilauksen.
Juuri tällä hetkellä katson win10 kautta telian appilla.Päätin ladata tuon Telia TV sovelluksen tietokoneelle, mutta kun sen koittaa avata niin ilmoittaa vastaavaa.
"Tätä sovellusversiota ei enää tueta. Voit käyttää palvelua edelleen toisella, Telia TV -sovellusta tukevalla puhelimella, tabletilla tai tietokoneella. Jos laitteesi täyttää Telia TV:n laitevaatimukset, tulee sinun päivittää käyttöjärjestelmäsi käyttääksesi palvelua kyseisellä laitteella jatkossakin. Järjestelmävaatimukset: iOS 9.3 Android 4.4 Windows 10."
Mulla on koneella Windowds 10 ja tosiaan oli kyseinen sovellus samalla koneella noin 1kk takaperin jolloin toimi ihan normaalisti.