Vain parasta parhaalle!Ai Teemu on ylennetty Löylyhuoneeseen? Harva ex-kiekkoilija kai on tänne päässyt. Eikös karalahdet, tammiset ja kumppanit pyöri jossain kierrätyksessä tai testiketjuissa?
Nyt menee off-topiciksi, mutta vastataan tähän. En tiedä lasketaanko minua enää 27-vuotiaana "nykynuoreksi", mutta sen mitä itse olen ainakin Helsinkiläiskuplassa nykynuorista huomannut, on se, että kyllä sitä kilpailuhenkisyyttä on paljonkin, se vain kohdistuu eri asioihin. @Dino tuossa jo vähän sivusikin aihetta. Mutta siis tuntuu että nuorilla on tänä päivänä jäätävät menestymispaineet mitä tulee suosioon ja rahan tekemiseen. Täytyy olla tekijä ja menestyjä jo hyvin nuoresta, ja graindata asian eteen 24/7. Harvemmin tuo tekeminen kohdistuu perinteiseen työ-elämään, vaan enneminkin juuri jonkun somekanavan ylläpitoon, musiikin (tiktok-räpin) tekemiseen, oman vaatemerkin suunnitteluun tms.
Kauheat paineet löytää se oma juttu ja mennä sitä kohti 24/7.
Ja tämä havainto tulee siis hyvin suppeasta Helsinki-kuplasta.
Turvavöiden käytön pakollisuus nyt on ihan puhdasta kommarimeininkiä eikä valtion pitäisi sellaista säädellä. Ihan turhaa hommaa, kyllä nyt Selänne on niin hyvä kuski ettei mitään vahinkoja tapahdu. /sTeemu Selänteen toiminta liikenteessä kauhistuttaa
Teemu Selänne julkaisi videon autoilustaan.www.is.fi
Fiksu mies! Erittäin esimerkillistä toimintaa tältä menneiden aikojen legendalta.
Wou täyden kympin kirjotus!! Vaikka veikkaan että vassarit ja reppanat ei tästä tykkää!Turvavöiden käytön pakollisuus nyt on ihan puhdasta kommarimeininkiä eikä valtion pitäisi sellaista säädellä. Ihan turhaa hommaa, kyllä nyt Selänne on niin hyvä kuski ettei mitään vahinkoja tapahdu. /s
"Ihmetystä on aiheuttanut se, miten Selänteellä ei näytä olevan turvavyötä sekä se, miten hän useita kertoja katsoo tien sijaan kameraan."Teemu Selänteen toiminta liikenteessä kauhistuttaa
Teemu Selänne julkaisi videon autoilustaan.www.is.fi
Fiksu mies! Erittäin esimerkillistä toimintaa tältä menneiden aikojen legendalta.
Pitää muistaa, että tässä taustalla voi olla mediatalon promotointia jotain tulevaa ohjelmaakin varten.Musta on tavallaan hämmästyttävää että Selänteestä kirjotetaan edelleen juttuja niin paljon. Teemu pelaa tennistä. Teemu ajaa autoa telkkarissa. Teemu äänestä Trumppia. Teemu golffaa. Teemu itkee sähkölaskusta. Teemun lapsi harrastaa urheilua. Teemun vaimo Sirpa sanoo jotain ja hehkuttaa perheonnea. Teemu nähty meripäivillä. Teemu haukkuu Suomen menoa. Mutta valitettavasti "Teemu lähti somesta ja päätti kadota julkisuudesta" otsikkoa ei ole näkyvissä.
Niitä kirjoitetaan justiinsa niin kauan, kun ihmiset jaksavat niitä lukea. Ja somehan on ihan kuin tehty Teemulle; hän pystyy laittamaan itse materiaalia näytille silloin, kun sattuu haluamaan ja ihan sellaista materiaalia mitä milloinkin sattuu haluamaan, hyvin tietäen, että media niihin tarttuu. Eli hän pystyy olemaan esillä hyvin laajalle yleisölle ihan omilla ehdoillaan ja sellaisestahan tuo on aina nauttinut.Musta on tavallaan hämmästyttävää että Selänteestä kirjotetaan edelleen juttuja niin paljon.
Teemu äänestää omaa jengiä, ihan sama kuka siellä on ehdolla. Hyvin omaksuttu Amerikkalaiset tavat. Vaikka toki jotkut tekee tuota ihan kotimaassakin :)
Kuinkakohan moni suomalainen oikeistolainen pystyisi sanomaan näin polittisesti täysin eri laidalla olevasta vastaehdokkaasta? Tai edes Sanna Marinista?Kuinkahan moni suomalainen vasemmistoliberaali pystyisi sanomaan näin poliittisesti täysin eri laidalla olevasta vastaehdokkaasta? Tai edes Orposta.
Itse arvostan Selänteen tapaa amerikkalaisessa hyvin jakaantuneessa ilmapiirissä. Kehutaan Harrisia vaikka äänestetäänkin aina republikaania.
Kuinkahan moni suomalainen vasemmistoliberaali pystyisi sanomaan näin poliittisesti täysin eri laidalla olevasta vastaehdokkaasta? Tai edes Orposta.
En arvosta, että Selänteeltä tällaista politiikkaan liittyvää asiaa kysytään enkä myöskään, että hän sellaiseen lähtee vastaamaan. Mitä merkitystä millekään on sillä, miten joku entinen jääkiekkoilija vaaleissa äänestää?
Huvittavia nämä Selänteet kommentit kun puhutaan kuitenkin liikenneturvallisuudesta ja rikkeistä joista voi saada sakkoakin:Teemu Selänteen videosta repesi raivo – Näin hän vastaa
Teemu Selänteen temput auton ratissa ärsyttivät ihmisiä.www.iltalehti.fi
Eli suomeksi: "minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä kaiken maailman vässykät ja vassarit räksyttävät. Tukka putkelle ja hanaa vaan."
Eihän millään mitä Teemu sanoo tai tekee ole periaatteessa merkitystä, mutta ihmisiä kiinnostaa silti. Veikkaan että sinuakin kiinnostaa moni asia joilla ei ole mitään väliä. Esim. kiinnosti kommentoida tänne.En arvosta, että Selänteeltä tällaista politiikkaan liittyvää asiaa kysytään enkä myöskään, että hän sellaiseen lähtee vastaamaan. Mitä merkitystä millekään on sillä, miten joku entinen jääkiekkoilija vaaleissa äänestää?
Itse ihmettelen, että ketä kiinnostaa miten joku eläköitynyt NHL-miljonääri äänestää Yhdysvaltain presidentinvaaleissa. Ei minua ainakaan.En arvosta, että Selänteeltä tällaista politiikkaan liittyvää asiaa kysytään enkä myöskään, että hän sellaiseen lähtee vastaamaan. Mitä merkitystä millekään on sillä, miten joku entinen jääkiekkoilija vaaleissa äänestää?
Itse ihmettelen, että ketä kiinnostaa miten joku eläköitynyt NHL-miljonääri äänestää Yhdysvaltain presidentinvaaleissa. Ei minua ainakaan.
En näe siinä mitään väärää, että häneltä kysytään ja Selänne sitten vastaa. Mitä väliä?
Ja tosiaan promotoimaan jotain mediatalon omaa tulevaa proggista. En olisi yllättynyt, että joku Family Selänne-realityä pukkaisi nyt syksyllä.Media tekee näitä Selänne-juttuja, koska Selänne on Suomessa todella iso julkkis, ja ilmeisesti kaikki jutut hänestä saavat klikkejä. Vähän sama ilmiö Sanna Marinissa. Olen ihmetellyt, että miten helvetissä hänestä jaksetaan suoltaa kaiken maailman turhia juttuja jatkuvasti, mutta ilmeisesti ihmiset antavat näille jutuille katselukertoja.
En arvosta, että Selänteeltä tällaista politiikkaan liittyvää asiaa kysytään enkä myöskään, että hän sellaiseen lähtee vastaamaan. Mitä merkitystä millekään on sillä, miten joku entinen jääkiekkoilija vaaleissa äänestää?