Teemu Selänne – liikemies & some-vaikuttaja

  • 764 816
  • 3 907

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
En olisi.

Ja kysytään nyt sitten vaikka, että onko sinusta Selänteen mielipide tähän ajankohtaiseen poliittiseen teemaan millään tavalla relevantti? Jos on (tai ei ole), niin riippuuko vastauksesi omasta poliittisesta linjastasi?

Selänteeltä kysytään asiaa juuri siksi että tiedetään mitä mies vastaa. Sitten saadaan asiaa kauhistella Somessa ja keskusteluissa.

Itselle täysin yhdentekevää ketä äänestää.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Selänne on amerikkalainen ja hänellä on oikeus äänestää miten haluaa. Trumpin golf-kaverina luonnollisesti äänestää Trumppia.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Selänne on amerikkalainen ja hänellä on oikeus äänestää miten haluaa. Trumpin golf-kaverina luonnollisesti äänestää Trumppia.
MInun mielestä myös Selänne saa äänestää ketä haluaa. Sen sijaan Selänteestä kertoo enemmän se, että vaikka hän yrittää kuvailla itseään "avarakatseisena ihmisinä" niin sehän ei toimi jos kuitenkin on sitä mieltä, että "olen joukkueeni valinnut riippumatta kuka sitä edustaa", Toki tämä on myös amerikkalaisen politiikan yksi suuremmista heikkouksista, että joko "olet oikeassa tai kaveri väärässä". Mutta jenkkien mentaliteetti on ollut kautta sen historian tämä mano a mano-joko-tai-asetelma. Eihän niiden kupoli kestäisi jos olisi kahta enemmän vaihtoehtoja mitä tulisi arvioida ja mistä valita...
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En olisi.

Ja kysytään nyt sitten vaikka, että onko sinusta Selänteen mielipide tähän ajankohtaiseen poliittiseen teemaan millään tavalla relevantti? Jos on (tai ei ole), niin riippuuko vastauksesi omasta poliittisesta linjastasi?
Onhan se siinä mielessä relevantti, että toisin kuin meillä tänne kirjoittavilla, hänellä on oikeus äänestää ja yksi ääni käytettävissä tulevissa vaaleissa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onhan se siinä mielessä relevantti, että toisin kuin meillä tänne kirjoittavilla, hänellä on oikeus äänestää ja yksi ääni käytettävissä tulevissa vaaleissa.
Niinpä. Lait ja oikeudet on kaksoiskansalaisillekin kiistattomat.

Enemmän mua henkilökohtaisesti silti ärsyttää, että Teemu täällä pääsee äänestämään jotakin Tereä kuin asuinmaassaan Trumpia.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Selänteeltä kysytään asiaa juuri siksi että tiedetään mitä mies vastaa. Sitten saadaan asiaa kauhistella Somessa ja keskusteluissa.

Itselle täysin yhdentekevää ketä äänestää.

Minullekin se on täysin yhdentekevää, enkä ole Selänteen vastauksia tai äänestyskäyttäytymistä kritisoinut tai kauhistellut. Olen ihmetellyt sitä, että miksi häneltä kysytään tai mitä yleistä merkitystä sillä on.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Minullekin se on täysin yhdentekevää, enkä ole Selänteen vastauksia tai äänestyskäyttäytymistä kritisoinut tai kauhistellut. Olen ihmetellyt sitä, että miksi häneltä kysytään tai mitä yleistä merkitystä sillä on.
Selänne on edelleen Suomen kärkijulkkiksia ellei peräti ykkönen. Ei kai se tuon kummempaa ole. Ei julkkisten mielipiteillä sen kummempaa merkitystä ole kuin, että saadaan nimi lehteen ja otsikoita aikaiseksi ja jotain tulovirtaa jollain mekanismilla taas luotua.
 
Teemu on aina oikeassa ja muut väärässä mukaan lukien tieliikennelaki. Turhia kommarikitisijöitä ne, jotka muuta väittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös