Onko kellään kokemuksia ns. peittokuvista? Otin toiseen olkapäähäni uuden tatskan vanhan, melkoisen epäonnistuneen kuvan päälle (huomasin tässäkin taas, että halvalla ei saanut aikoinaan hyvää, ikinä en enää anna kättäni minkään harjoittelijan tökittäväksi). Kokomustana toi kuva piti tietysti ottaa, mutta en tullut siinä kysyneeksi, että mikä on mahdollisuus että se vanha "paistaisi" vielä sieltä alta läpi?
Muutenhan noita on kertynyt jokunen muuallekin, oikean käden ranne-kyynärpää-välillä on kättä kiertävä tribaalihässäkkä, pääasiassa itse piirrelty ja sen merkitys lienee ihan täyttä hepreaa kaikille muille paitsi minulle. Olkapäissä on molemmissa tribaalityyppiset jutut, oikeassa on ihan suoraan kirjasta napattu juttu (johon on toki jatko piirrettynä laatikossa, kunhan vaan jaksan taas lähteä toteuttamaan) ja vasemmassa tosiaan toi peittokuva, musta aurinko joka muokattiin eräästä valmiista mallista hieman toisen näköiseksi. Selässä on sitten H.R. Gigerin Birth Machine. Googlettakaa jos ette tiedä. Sen otin oikeastaan kahdesta syystä: ensinnäkin Giger on mielestäni taiteilijana nero ja toisekseen minulle tulee aika vahva yhtymä sen kuvan ja nyky-yhteiskunnan välille. Toki se on taas, että mitä kukakin näkee missäkin. Sit rinnassa on pari vähän pienempää, jotka kytkeytyvät vahvasti omiin kokemuksiini elämässä ja muistuttavat tietyistä asioista ihmissuhteissa ja omassa elämässäni.
Emmä tiiä, eivätpä nuo ole koskaan kaduttaneet, pl. tosiaan sen yhden paskan kuvan joka oli epäonnistunut ja vinossa muutoinkin ja nyt sekin ongelma on toivon mukaan sitten korjattu. Onhan noista tullut kyselyjä, lähinnä jotkut ei-toivotut sukulaiset niitä ihmettelevät. Taas voidaan havaita tässäkin, että äiti on paras, ainoa joka ei ole moralisoinut mistään, ainoa mitä on kysynyt että "sattuuko se kun sen tekee ottaa tohon kohti?". Jokaisella kuvalla on kuitenkin mulle joku tarkoitus ja ne kertovat minulle jotain. Tohon oikeaan olkapäähän ja sen jatkoon liittyy myös tarina. Lähdin piirtämään sitä jatkokappaletta sille siitä syystä, että se oli mun eka tatuointini. Nyt sen jatkon on tarkoitus sitten symboloida sitä mitä tuo tatuointi teki minulle, mitä se merkitsi minulle. Oikeastaan se ansaitsee jatkon jo pelkästään se vuoksi.
Jos joku muuten tietää/omaa kokemuksia viilto/arpitatuoinneista niin laitelkaapa yv:tä, ihan mielenkiinnosta vaan haluaisin kuulla siitä tavasta miten se tehdään ja miten hyvin/nopeasti se parantuu.