Mulla on ollut pöytälaatikossa yksi oma piirros odottelemassa jo pari vuotta, mutta eipä oo vielä tullut sen aika. Oikeastaan ko. kuva on syntynyt tietyssä mielentilassa, vaikka siis sopinee kyllä iholle ihan muutenkin. ..kuin nakki silmään:)
Mutta, nyt kun helmikuussa Thaimaassa otin ensimmäisen tatuointini, sitä onkin saanut huomata ihmisissä jos jonkinlaista ennakkoluuloa. Menin varmasti kaupungin parhaaseen mestaan, varmaan myös kallein. Todella mukava tyyppi, jonka kanssa puhelin jo ekoina päivinä että tulen loman lopulla ottamaan kuvan jalkaani, mutta katsellaan nyt vielä. Kerran poikkesin siinä moikkaamassa ja mulla oli muodostunut selkeä kuva mitä tahdon. Sovittiin aika viimeiselle illalle mitä olisin kaupungissa. Kyseinen sunnuntai oli vapaapäivä muuten täyteen ammuttuun kalenteriin, mutta hän lupasi kuitenkin tehdä mulle tatskan.
Noh, sunnuntai koitti ja hiukan mietin että ei hitto, mitä oon tekemässä! Kuva kuitenkin tehtiin ja olin hiton tyytyväinen. Mulla oli nyt tatska paikassa joka ei oo niin tyypillinen ja kuva, jollaista en oo ikinä nähnyt muilla.
Se mitä oon saanut Suomessa selittää jo kymmeniä kertoja on, että sterilointilaitteet löytyi, neulat vedettiin pakasta, olin päivän eka ja ainoa(?) asiakas, kaverilla oli puhtaat hansikkaat ja kasvosuojus, tyyppi oli ammattilainen ja pitää kaupungin parasta tatuointimestaa. Silti jonkun mielestä oon hullu. jep jep, eihän jossain Thaimaassa voi saada kuin HIV:n.
Ajankohta oli mielestäni loistava, yhden päivän jouduin vielä suojaamaan jalkaa, kunnes pääsin kotiin Suomeen pois auringosta ja hikoilusta. Iho parani loistavasti eikä punoittanut juurikaan edes heti tatuoinnin jälkeen. Ei märkinyt eikä mitään. Rasvailin tunnollisesti 3 viikkoa!
Nyt kun peli on avattu, voisinkin kaivaa tuon vanhan suunnitellun kuvan pöytälaatikosta ja hieman jalostaa sitä. Nimittäin yläkroppaan pitää saada yksi kuva..
Säären ulkoreuna muuten teki aika gutaa jossain kohtaa. Mulla on joku hermo juurikin vasemmalla puolella mitä välillä itteäni kiusaten hieron esim. tietokonetuolin jalkaan ja se tekee niin nasulia. Tietty liki puolet ajasta mitä kuvaa tehtiin kutitteli juurikin tuota hermoa!
Hintaa tuli tipin kanssa vajaat 70€, tollanen n. 15cm yksivärinen kuvatus. Ja tosiaan, pääsi sisään silloin kun itelle sopi ja kohtalaisen nopsaan. Kai siellä verikokeessa pitää silti viedä käydä että saadaan muu Suomi rauhoittumaan:F