Tatuoinnit

  • 255 021
  • 813

Chips 71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool f.c.
HIFK
Kertokaahan näin ajan kuluksi minkälaisia kuvia itse kullakin on??
Itselläni Liverpoolin "vaakuna" , siis tämä "club crest" hauiksen :o kohdalla , sekä lohikäärme toisessa ns.hauiksessa.
Sitten löytyy vielä muutama Liverpool aiheinen kuva , joten annan suunvuoron , kirjoitusvuoron teille :D Mitä löytyy??
 

Voittaja

Jäsen
Yx ainutlaatuinen tribaali olkapäässä. Liverbird tulee kohtuullisen pian...kunhan vain aika ja raha kohtaavat
 

rautis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
kohta joku tulee ja sanoo TAAS piti avata, viimeviikolla oli samasta aiheesta juttua ja 31.8 ja 23.7 ja11.6 ja,ja,ja...:D
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kaksi löytyy toistaiseksi. Ensimmäinen hankkimani kuva on tribaalilohikäärme vasemmassa olkapäässä ja tuoreempi tapaus on sellainen olkapäästä kyynärpäähän ulottuva tribaalikuvio. Custom made. Lisää tulee heti kun tatuoijani palaa kotimaamme kamaralle ja saan rahaa kerättyä kokoon.
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Oikean käden hauiksen yläpuolella on Suomen vaakunaleijona.
 
Suosikkijoukkue
SUOMI
Vuonna 1993 piti hankkia käsivarteen mutta rahat meni muuhun, sen jälkeen on pitänyt monta kertaa mutta tulikin tatskabuumi ja kun huomasin että noitahan on jo joka toisella niin innostus loppui ja tuli hyvä mieli kun en hankkinut aikanaan. Polttomerkintäteksti kiinnostaa edelleen.
 

wapiz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Artukaisten Rypistys
Gootti risti Tribaali hässäkän sisällä vasemmasssa olkavarressa...
Lisää tekis mieli, kun vaan sais aikaikseksi niin tohon oikeeseen kanssa... että "balanssi säilyy" :D
 

Rocco

Jäsen
Itsellä on vasemmassa olkapäässä yhden turnauksen logo jossa olin pelaamassa Ranskassa. Otin tatskan Kaliforniassa muutama vuosi myöhemmin.
 

Jerzy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TAPPARA
Hieman itse muuntelemani aurinkokivi (Maya-intiaanien uhrikivi) vasemmassa olkapäässä. Oikeaan olkapäähän tulevan Tutankhamonin pään olen jo piirtänyt valmiiksi, jonka käyn hakkaamassa kunhan saan säästettyä rahnat.
 

kumitarzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hinta määräytyy lähinnä siitä kuinka kauan taideteoksen väsääminen kestää. Ja sehän taasen riippuu kuvan koosta ja väriskaalasta. Öbaut viis vuotta sitten ottamani suurehkon värikuvan tekeminen olkapäähän kesti jotain kolme ja puoli tuntia ja maksoi silloin muistaakseni 1300 vanhaa rahaa.
 

wapiz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Artukaisten Rypistys
Yeep, myös joskus viitisen vuotta sitten hakattu tribaalihässäkkä (käytetty pelkkää mustaa) koko aböut 15 x 8 cm.. kesti reilut pari tuntia, hinta silloin muistaakseni reilut 700 fimiä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Hintahan riippuu tosiaan kuvan koosta, ajasta joka teokseen kuluu ja tatuointitaiteilijan ammattitaidosta. Itselläni olevan isomman tribaalin (olkapäästä kyynärpäähän) arvo on n. 3000FIM.

Ja muuten tatuointitaide on sitten sellainen taiteenlaji, että siinä ei kannata ostaa sieltä, mistä saa halvemmalla.
 

sani

Jäsen
Suosikkijoukkue
lukko, kärpät, ujk
Itsellä on selässä kissaeläimen kasvot ja ranteessa perhonen.

Neuvoks sama kuin edelläkin. Älkää ottako halvimmasta paikasta. Olen itse ottanut Tampereella melko hintavasta mestasta, mut kyl on kannattanut. Olen ollut paikalla, kun muualla käyneet ovat tulleet korjauttamaan omia tatskoja.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti wapiz
Gootti risti Tribaali hässäkän sisällä vasemmasssa olkavarressa...
Lisää tekis mieli, kun vaan sais aikaikseksi niin tohon oikeeseen kanssa... että "balanssi säilyy" :D
Rupesi kiinnostamaan tuo goottiristi. Minkälainen ja -muotoinen se oikein on?
 

Chips 71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool f.c.
HIFK
Viestin lähetti Fireblade
Ei ole tatskoja mulla, mutta kiinnostaisi tietää mitä niiden teettäminen suunnilleen maksaa?


Riippuu "aika" paljon koosta.Valitettavasti hinnat ovat kallistuneet todella paljon :mad:
Ensimmäisiä kuvia ottaessani , kun olin 18-19 vuotias niin semmoinen isohko lohikäärme makso 800mk 3-4 tunnin duuni!!
Nykyään varmaan 2000-3000mk ehkä enemmänkin. :( :mad:
 

Flegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"You shall not make any cuttings in your flesh for the dead, nor tattoo any marks on you: I am the Lord." (3.Moos 19:28)

Onko foorumilla myös huorintekijöitä sekä epäjumalanpalvelijoita. Ei voi hyväksyy. :D
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
5 inkkausta löytyy ja lisää tulossa.
Molemmissa pohkeissa goottikirjaimet, etu- ja sukunimen eka.
Toisessa käsivarressa olkapäästa kyynärtaipeeseen vedettyjä lieskoja ja pari hahmoa. Vasemmassa olkapäässä biohazard-logo
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Tatuoinnit??

Viestin lähetti Chips 71
Kertokaahan näin ajan kuluksi minkälaisia kuvia itse kullakin on??
Itselläni Liverpoolin "vaakuna" , siis tämä "club crest" hauiksen :o kohdalla , sekä lohikäärme toisessa ns.hauiksessa.
Sitten löytyy vielä muutama Liverpool aiheinen kuva , joten annan suunvuoron , kirjoitusvuoron teille :D Mitä löytyy??

Löytyykö samanlaisia kokemuksia kuin vitsipalstan tarinassa kerrottiin?? Vilkaise otsikko "Vitsejä kehiin!". Ehe.
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Löytyy yksi kappale, joka on otettu muutama vuosi sitten ERITTÄIN näkyvään paikkaan ja ehkä hiukan poikkeuksellisella aiheella - suojaan omaa identiteettiäni sen verran, etten kerro mikä ja missä...

Mutta BRB:n kanssa oli juttua tatskoista Kärppäpalstalla (ja myös kissfanin & kumppaneiden), joten kysymys kuuluu: vieläkö oot samaa mieltä ja miksei palstalle avattu JYP-HIFK -viestiketjua? :-D
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ööh... minäkö? Ja mistä mieltä? Sori, nyt meni hieman ohi... pitänee mennä muistelemaan mitä mieltä oli mistä. Tatskoista muistan kyllä Kärppäpalstalla jutelleeni. :eek:
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
[URLTäältä[/URL] löytyy kuva vanhemmasta tatuoinnistani. Tuosta uudemmasta ja isommasta ei vielä ole kuvia.
 
Viimeksi muokattu:

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Kysäisen nyt arvon JA:n käyttäjät. Kuinka moni teista omaa tatskan ja kuinka monta.

Itselläni on yksi ylhäisessä yksinäisyydessään oleva Suomen leijona.

P.S
Jos sinulla on jotain tatuointeja vastaan, niin älä tuo ajatuksiasi julki tässä ketjussa.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Itselläni ei vielä ole tatuointia mutta melko varmasti aion sellaisen hankkia. Kertokaapas hiukan hinnoista esim. jos tatuointi on n. 6-7cm korkea ja 4-5cm leveä ja käytetään kahta väriä niin minkä hintainen sellainen suunnilleen olisi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös