Troy kirjoitti:Samaa mieltä ainakin jossain määrin. Olen kyllä harkinnut vakavasti tatuoinnin ottamista ja pidän sitä edelleen mahdollisuutena jos vain tulee joku kuningasidea siitä minkälainen tämä tatuointi olisi. Keksimällä en ala itselleni tatuointia keksimään.
Sama homma. Pitkään oon miettiny, että olis kiva saada jotain kuviota ihoon. En kyl tohdi ottaa mitään kuvaa tai symboolia itteeni, koska ajatukset ja aatteet voi muuttua ajan kanssa. Tahtoisin ottaa jotain henkilökohtasta, kuten syntymäajan tai nimeni, ne ei tule muuttumaan edes ajan myötä.
Nyt tahdon kuitenkin kuulua siihen vähemmistöön, jolla ei mustetta ole. Saa nähdä mikä on seuraava iso juttu, nyt kun lävistykset ja tatuoinnit alkaa olemaan yleisiä. Jotain kehonkoristetta olis kiva hommata jossain vaiheessa elämää.
Sanonpa vielä, että mä kuulun kanssa siihen osastoon joka kaikkoaa noita alaselkätatskoja naisilla. En oo vielä yhtään seksikästä tähän mennessä nähny ja voin vaan kuvitella miltä ne alkaa näyttää kun ihminen hieman ahavoituu ja perse leviää.