Otin muuten selvää noiden (Individual Ink) jonotilanteesta ja sellaista "pientä" jonoa pukkaa. Pian aletaan vasta ottamaan vastaan uusia ajanvarauksia ja ne sitten on tuosta syyskuusta loppuvuoteen.
Individual Ink Turussa painii omassa luokassaan. Käy katsomassa galleria ja vertaa muihin vastaaviin. Osaavat jannut ja jälki pelkkää karamellia.
Otin muuten selvää noiden (Individual Ink) jonotilanteesta ja sellaista "pientä" jonoa pukkaa. Pian aletaan vasta ottamaan vastaan uusia ajanvarauksia ja ne sitten on tuosta syyskuusta loppuvuoteen.
Tampereella suosittelen putkaa joka sijaitsee linja-auto asemaa vastapäätä. Molemmat tatuoinnit olen ottanut siellä ja olen niihin erittäin tyytyväinen. Seuraava tehdään myös siellä, joten ainakin itse suosittelen kyseistä paikkaa.
Reilut kolme viikkoa sitten tuli "neitsyys menetettyä" tatuointien suhteen, käsivarteen tuli feenix-lintu. Ja totta se on mitä puhuvat että kun ensimmäisen ottaa niin loppua ei ole näkyvissä...
Nousipa oiva ketju esiin. Oon tässä jo jonkin aikaa "saalistanut" jotain sellaista paikkaa mistä voisi saada varmistettua itämaisten kirjoituksien oikeellisuus. Oon ajatellut ottaa muksujen nimet tatuointeina ja haluaisin ne niillä "oudoilla" koukeroilla. Onko jollakin hajua/tietoa asiasta? En haluaisi tehdä Beckhameja :)
Nousipa oiva ketju esiin. Oon tässä jo jonkin aikaa "saalistanut" jotain sellaista paikkaa mistä voisi saada varmistettua itämaisten kirjoituksien oikeellisuus. Oon ajatellut ottaa muksujen nimet tatuointeina ja haluaisin ne niillä "oudoilla" koukeroilla. Onko jollakin hajua/tietoa asiasta? En haluaisi tehdä Beckhameja :)
Minä tein aikoinaan niin, että otin yhteyttä Suomi-Japani-seuraan ja sieltä sitten sellainen ystävällinen Japanilainen nainen kuunteli ongelmaani ja tavattiin sitten. Kirjoitti ainakin pirun hienosti tusseilla mun "kuvan". Kahvit tarjosin ja jädet hänen lapsilleen, muuta korvausta ei halunnut.
Rohkeasti vain yhteyttä ihmisiin. Niillä kirjaimilla on niin monta eri merkitystä, riipuen siitä, että miten ne kirjoitetaan. Perus Pentti tatuoijalla ei varmaan ole juurikaan hajua noista. Korkeintaan sanakirja, josta kopioidaan sitten...
Jos ja KUN JYP voittaa mestaruuden tällä kaudella, ilmestyy joukkueen logo jossain muodossa, jollain tavalla toiseen jalkaan... Tämä olisikin sitten ensimmäinen tattoo minulle.
Samalla saatan ottaa myös toisen samalla toiseen jalkaan erään kuvan, joka kaveriporukassa joskus taiteiltiin.
Ota mielummin vähän retrolla mausteella se logo
Ei jalkaan, rintaan siihen sydämen kohdalle. Tämä on ollut itsellänikin suunnitelmissa jo pitkään muttei finassipuoli ole vielä antanut periksi ja kai se on myönnettävä että samalla keräillään rohkeutta.Jos ja KUN JYP voittaa mestaruuden tällä kaudella, ilmestyy joukkueen logo jossain muodossa, jollain tavalla toiseen jalkaan... Tämä olisikin sitten ensimmäinen tattoo minulle.