3 on toistaiseksi, huomenna tulee neljäs. Saapa nähdä mitä syntyy...
Värejä en ole toistaiseksi (mustan sävyjen lisäksi) huolinut, ne on enemmän naisten ja lasten juttu. ;)
Itse suosin vain yhtä studiota Helsingissä ja sielläkin vain yhtä tiettyä heppua. Muille en luottaisi nahkaani koristeltavaksi.
Viestin lähetti yellow
Tatuointia ei ole eikä tule. Jos tatskan posti olisi helpompaa, voisin jopa harkita. En pidä ajatuksesta että jokin kuva on ihossani ja sitä ei saa pois ilman hankalaa toimenpidettä.
JOS kokee jo ennen tatuoinnin ottamista, että se on hankala saada pois jne., niin ei missään nimessä ikinä kannata ottaa tatuointia, samoin, kun jos ei ole aivan 100%:n varma, että todellakin jaksaa katsoa sitä kuvaa lopun elämäänsä, niin sama juttu. Älä ota. Mä koen tatuoinnit muistona kyseiseltä ajalta ja haluan sitten vanhana (jos vanhaksi elän) sitten muistella millaisina aikoina ne on otettu. Useinhan keski-ikäiset jeesustelevat tyyliin "mieti sitten kun olet vanha ja ryppyinen millainen se kuva on ja pidätkö siitä vielä". Helvetti, mä olen sitä mieltä, että kun on vanha ja on ryppyinen iho, niin paskat se tatuointi sitä nyt ainakaan rumenna. Ja onpahan kakaroille kerrottavaa ja herkempiä voi vaikka pelotella niillä. :)
Viestin lähetti FtB
Lappeenrannassa ei nähtävästi tunnisteta provoa.
Eikös provoille ole ihan oma ketjukin, urpo? Vai onko lukutaito puutteellinen, mitä häh? Ei siinä mitkään sorit paljon auta, kun menee offtopiciksi perkele.